Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
  
Opis czaroksiężników
 25-01-2007, 14:53
 ragner
 8362 x przeczytano

 
 
Czarnoksiężnik Chaosu Niepodzielnego

Czarnoksiężnikami nazywani są ci, którzy do rzucania czarów używają surowych wiatrów magii. To potężni czarodzieje, potrafiący z koniuszków palców uwalniać czarne pociski energetyczne, przemieszczać się od cienia do cienia czy magicznymi płomieniami podpalać przeciwników.
Pośród plemion północy czarnoksiężnicy postrzegani są jako wyrocznie bogów i często pełnią rolę doradców. Interpretują wolę Mrocznych Potęg, nie unikając krwawych ofiar i przyzywania demonów.

Statystyki
 
 Punkty życia
12  
 
 Morale
7  
 
  Zbroja
0  
 
 Odporność
0  
 
 Precyzja
60%  
 
 Range
1  
 
 Szybkość ataku
50  
 
 Szybkość ruchu
48  
 
 Koszt w złocie
1000  
 

Zaklęcia i zdolności

Walka

 
 
Wiatr śmierci
Potężny atak obszarowy, który obejmuje jednostki w zasięgu celu z 15% szansą  na redukcję Punktów Życia o 2.
Premia za każdy poziom:
+3% szans na trafienie

Rzucający czar zbiera  chmurę czarnych  i lodowatych kształtów i ciska nią z druzgoczącą siłą w swoich wrogów, okrutnie odzierając mięso od kości..


 
 
Ukryty Obserwator
Teleportuje bohatera do wybranego miejsca.
Premia za poziom: -5 do kosztu rzucenia czaru

Czarnoksiężnik jest spowity tajemniczą mgłą, która ukrywa go przed widokiem i pozwala mu przemieszczać się natychmiastowo w królestwie mgieł.
 

Dowodzenie

 
 
Kradzież duszy
Wysysa życie z ponad 5 celów z 30% szansą na trafienie. Suma zadanych obrażeń leczy bądź wskrzesza dołączone do regimentu jednostki i bohatera.
Premia za poziom: +10% szansy na trafienie

Zaprzęgając równowagę życia i śmierci do swoich  usług, czarnoksiężnik rozdziera siłę życiową swoich wrogów i obdarza nią swoich upadłych sprzymierzeńców.


 
 
Krwawe poświęcenie
Poświęca 10% dołączonego regimentu by odzyskać 40 punktów morale. Przynajmniej jedna jednostka jest utracona w tym procesie.
Premia za poziom: -5 do kosztu rzucenia czaru

Czując, iż nieustępliwość jego towarzyszy słabnie, czarnoksiężnik używa krwi wybrańca by obdarzyć duchem walki swoich żołnierzy.


 

Pojedynek

 
 
Kradzież Życia
Następny, udany atak wręcz uleczy bohatera o 1 PŻ.
Premia za poziom: +5% szansy na trafienie

Wzywając otwarcie najstarszą i najbardziej potężną magię, czarnoksiężnik rozdziera dusze z ciał swoich wrogów i używa ich mocy dla siebie.


 
 
Terror
Specjalny atak, który poraża przeciwnika na 10 sekund. Każde udane trafienie odbierze przeciwnikowi dodatkowo 5 punktów morale dopóki trwa terror.
Premia za poziom: +1 do utraty morale

Namacalna  fala grozy wypełnia czarnoksiężnika osłabiając ducha walki nawet najodważniejszego przeciwnika..


 
 
Moc Północy
Łamie magię przeciwnika i unieruchamia go na 3 sekundy.
Premia za poziom: +20% szansy na zadanie 2 obrażeń

Czarnoksiężnik  odrzuca mało znaczącą  magię i modlitwy przeciwnika, unieruchamiając je mocą prawdziwych bogów.


 
 
Chowaniec Walki
Czas rzucania: 8 sekund
Bohater przyzywa do pomocy Chowańca Walki. Chowaniec przez pewnien czas zadaje obrażenia przeciwnikowi z 50% szansą na trafienie. Trwa 20 sekund
Premia za poziom: +20% szansy na trafienie

Chowaniec Walki towarzyszy swemu panu i walczy, by go obronić.

 Cechy specjalne: Brak
 
50

Cechy pasywne:
Dobrodziejstwo Bogów, Zew Pościgu, Odchylenie, Boska Inspiracja, Niosący Grozę, Piekielna Burza, Pan Cienia, Magiczny Strażnik, Mistrz Wiatrów, Skupienie Czarów , Żwawe Dowodzenie
 
 
 
 

Większy Czarnoksiężnik Chaosu Niepodzielnego

Czarnoksiężnikami nazywani są ci, którzy do rzucania czarów używają surowych wiatrów magii. To potężni czarodzieje, potrafiący z koniuszków palców uwalniać czarne pociski energetyczne, przemieszczać się od cienia do cienia czy magicznymi płomieniami podpalać przeciwników.
Pośród plemion północy czarnoksiężnicy postrzegani są jako wyrocznie bogów i często pełnią rolę doradców. Interpretują wolę Mrocznych Potęg, nie unikając krwawych ofiar i przyzywania demonów.

STATISTICS
 
 Punkty życia
15  
 
 Morale
107  
 
 Zbroja
0  
 
 Odporność
0  
 
 Precyzja
75%  
 
 Range
1  
 
 Szybkość ataku
50  
 
 Szybkość ruchu
48  
 
 Koszt w złocie
1500  
 

Zaklęcia i zdolności

Walka

 
 
Wiatr śmierci
Potężny atak obszarowy, który obejmuje jednostki w zasięgu celu z 15% szansą  na redukcję Punktów Życia o 2.
Premia za każdy poziom:
+3% szans na trafienie

Rzucający czar zbiera  chmurę czarnych  i lodowatych kształtów i ciska nią z druzgoczącą siłą w swoich wrogów, okrutnie odzierając mięso od kości..


 
 
Ukryty Obserwator
Teleportuje bohatera do wybranego miejsca.
Premia za poziom: -5 do kosztu rzucenia czaru

Czarnoksiężnik jest spowity tajemniczą mgłą, która ukrywa go przed widokiem i pozwala mu przemieszczać się natychmiastowo w królestwie mgieł.
 

Dowodzenie

 
 
Kradzież duszy
Wysysa życie z ponad 5 celów z 30% szansą na trafienie. Suma zadanych obrażeń leczy bądź wskrzesza dołączone do regimentu jednostki i bohatera.
Premia za poziom: +10% szansy na trafienie

Zaprzęgając równowagę życia i śmierci do swoich  usług, czarnoksiężnik rozdziera siłę życiową swoich wrogów i obdarza nią swoich upadłych sprzymierzeńców.


 
 
Krwawe poświęcenie
Poświęca 10% dołączonego regimentu by odzyskać 40 punktów morale. Przynajmniej jedna jednostka jest utracona w tym procesie.
Premia za poziom: -5 do kosztu rzucenia czaru

Czując, iż nieustępliwość jego towarzyszy słabnie, czarnoksiężnik używa krwi wybrańca by obdarzyć duchem walki swoich żołnierzy.


 

Pojedynek

 
 
Kradzież Życia
Następny, udany atak wręcz uleczy bohatera o 1 PŻ.
Premia za poziom: +5% szansy na trafienie

Wzywając otwarcie najstarszą i najbardziej potężną magię, czarnoksiężnik rozdziera dusze z ciał swoich wrogów i używa ich mocy dla siebie.


 
 
Terror
Specjalny atak, który poraża przeciwnika na 10 sekund. Każde udane trafienie odbierze przeciwnikowi dodatkowo 5 punktów morale dopóki trwa terror.
Premia za poziom: +1 do utraty morale

Namacalna  fala grozy wypełnia czarnoksiężnika osłabiając ducha walki nawet najodważniejszego przeciwnika..


 
 
Moc Północy
Łamie magię przeciwnika i unieruchamia go na 3 sekundy.
Premia za poziom: +20% szansy na zadanie 2 obrażeń

Czarnoksiężnik  odrzuca mało znaczącą  magię i modlitwy przeciwnika, unieruchamiając je mocą prawdziwych bogów.


 
 
Chowaniec Walki
Czas rzucania: 8 sekund
Bohater przyzywa do pomocy Chowańca Walki. Chowaniec przez pewnien czas zadaje obrażenia przeciwnikowi z 50% szansą na trafienie. Trwa 20 sekund
Premia za poziom: +20% szansy na trafienie

Chowaniec Walki towarzyszy swemu panu i walczy, by go obronić.

 Cechy specjalne: Brak
 

Cechy pasywne:
Dobrodziejstwo Bogów, Zew Pościgu, Odchylenie, Boska Inspiracja, Niosący Grozę, Piekielna Burza, Pan Cienia, Magiczny Strażnik, Mistrz Wiatrów, Skupienie Czarów , Żwawe Dowodzenie
 
 
Źródło: WWW.markofchaos.com i Podręcznik Użytkownika MOC
 

Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witaj na oficjalnej stronie gry Warhammer: Mark of Chaos.



"Strzeżcie się mnie, śmiertelnicy, gdyż jam jest Namaszczony, Ulubiony Syn Chaosu, Plaga tego świata.
Przy mnie gromadzą się armie bogów, i moja wola oraz mój miecz sprawią, że wasze słabowite narody upadną."
 
Archaon, lord Czasów Końca
 
 
"Widzę w Waszych oczach, że boicie się tego wroga. Widzę w Waszych oczach zapytanie o to, jak walczyć z tak przerażającymi monstrami. Żołnierze Imperium, znam na to odpowiedź. Będziemy z nimi walczyć naszą stalą i naszą odwagą, ale przede wszystkim będziemy z nimi walczyć naszą wiarą w Sigmara."
 
Magnus Pobożny,
podczas bitwy u Bram Kislevu




Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited.

Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Darkblade, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Golden Demon, Great Unclean One, GW, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Lord of Change, Mark of Chaos, Nurgle, the Nurgle logo, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Tomb Kings, Twin Tailed Comet Logo, Tzeentch, the Tzeentch logo, Warhammer, Warhammer Online, Warhammer World logo, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2006, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.