Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
  
Wojska Elfów Wysokiego Rodu
 18-11-2006, 11:11
 Hipiss
 19448 x przeczytano

Włócznicy
Warlord
Większość wojowników Elfów Wysokiego Rodu to zwykli obywatele, a nie profesjonalni żołnierze. Ta gwardia obywatelska jest formą czasowej służby wojskowej, którą obywa każdy elf, samemu zapewniając sobie wojskowy ekwipunek w ramach obrony własnego domu i kraju.
W miarę zdobywania doświadczenia i oswajania się z grozą bitwy, wojownik zostaje awansowany na włócznika. Formacja ta stanowi starsze ramię gwardii i oczekuje się od niej mężnej walki w pierwszym szeregu. Po wielu dekadach zdobywania doświadczenia, elf może w końcu przywdziać zbroję włócznika i dołączyć do swoich braci, rygorystycznie szkolonych by walczyli jak jeden organizm.
Cechy specjalny: Zabójcy olbrzymów
 
Łucznicy
Warlord
Większość wojowników Elfów Wysokiego Rodu to zwykli obywatele, a nie profesjonalni żołnierze. Ta gwardia obywatelska jest formą czasowej służby wojskowej, którą obywa każdy elf, samemu zapewniając sobie wojskowy ekwipunek w ramach obrony własnego domu i kraju.
Tuż po zaciągu, młody, obdarzony doskonałym wzrokiem elf, rozpoczyna służbę jako łucznik. Nie mając doświadczenia bojowego, jakim mogą się poszczycić jego starsi towarzysze, walczy z daleka, doświadczając okrutności wojny z dość bezpiecznego miejsca.
Cechy specjalne: Brak
 
Srebrne Hełmy
Storm Vermin
Wiele osławionych regimentów Elfów Wysokiego Rodu pochodzi z konkretnych prowincji Ulthuanu, ale nie Srebrne Hełmy. W skład tej formacji wchodzą synowie elfickich arystokratów, których stać na zakupienie drogiej zbroi jeźdźca.
W tych trudnych czasach cała arystokracja musi przygotować się do wojny i poza wyższymi sztukami, poezją i śpiewem, nauczyć swoich synów używania miecza oraz łuku. Zagrożony jest nie tylko styl życia Elfów Wysokiego Rodu, ale cała ich egzystencja. Z tego powodu wszystkie arystokratyczne rody wysyłają swoich synów, by wzięli udział wojnie o przetrwanie rasy.
Cechy specjalne: Brak
 
Wojownicy Cienia
Warlord
Od czasu zniszczeniach ich ojczyzny, stali się koczowniczym, pozbawionym korzeni ludem, przywykłym do walki i niezdolnym do stabilnego oraz pokojowego trybu życia. Są silni, dumni i waleczni, dlatego cieszą się zaufaniem pozostałych elfów z Ulthuanu. Poza tym należą do najbardziej lojalnych poddanych Króla Feniksa, a ich bohaterskie czyny obrosły wieloma legendami. Zaprawdę trudno jest znaleźć elfa, który nie słyszałby o ich męstwie. Charakteryzują się większym okrucieństwem i dzikością, niż pozostałe elfy, co należy tłumaczyć tragiczną przeszłością, a nie wrodzoną zajadłością. Zważywszy na czasy w jakich przyszło im żyć, łatwo zrozumieć można ich postępowanie i styl życia.
Cechy specjalne: Harcownicy; Zwiadowcy
 
Ellyriańscy Jeźdźcy
Storm Vermin
Ci lekko opancerzeni kawalerzyści to potomkowie wielu pokoleń doskonałych jeźdźców. Specjalizują się w wykonywaniu misji rozpoznawczych, przez co pełnią rolę oczu i uszu większości armii Elfów Wysokiego Rodu. Krążą wokół armii w odległości wielu mil, wypatrując żołnierzy przeciwnika, przygotowują zasadzki i wyszukują miejsca, gdzie armia może się bronić lub wydać bitwę. Kiedy starcie już się rozpocznie Ellyriańscy Jeźdźcy ruszają na flanki przeciwnika eliminując jego zwiadowców, by później wesprzeć główne natarcie i zaatakować od tyłu główne siły wroga.
Cechy specjalne: Harcownicy
 
Mistrzowie Miecza z Hoeth
Warlord
Istnieje wiele ścieżek, którymi można podążać ku mądrości. Niektóre związane są z wieloletnią medytacją, inne polegają na studiowaniu mrocznych i tajemnych ksiąg, ale dla niektórych prawdziwa droga to walka. Nazywamy ich Mistrzami Miecza, co wcale nie oznacza, że są ekspertami jedynie we władaniu mieczem. Uczą się także jak walczyć gołymi rękoma i każdą inną dostępną bronią, ponad wszystko preferują jednak swoje doskonale wyważone, ceremonialne miecze dwuręczne.
Cechy specjalne: Przebijanie pancerzy
 
Balista
Warlord
Balista typu 'Pazur Orła', jak najczęściej jest nazywana, to uniwersalna i bardzo popularna broń tego rodzaju. Jest lekka, ale solidna i łatwa do przenoszenia. To czyni ją bardzo wszechstronną i łatwą do rozstawienia zarówno na lądzie, jak i na statkach. W rzeczywistości ten sam egzemplarz może być używany w obu miejscach, ponieważ został tak zaprojektowany, aby straż morska mogła go zdejmować z podstawy i zabierać ze sobą.
Cechy specjalne: Strzał dalekiego zasięgu; Niecelność; Burzenie murów; Obrażenia magiczne
 
Dowódca/Książę
Storm VerminWarlord
Od tysiącleci arystokratyczne rody przewodzą elfom w czasach pokoju i wojen. Z dumą obnoszą się ze swoim głębokim poczuciem honoru i mistrzostwem w sztukach dyplomacji i wojny, których to uczą się od najmłodszych lat. W czasie konfliktów prezentują wyjątkową elastyczność, z niezrównanymi umiejętnościami rzucając się w sam środek najzacieklejszych walk lub dowodząc armiami z daleka, w zależności od sytuacji kierując przebiegiem bitwy. Dowódcy / Książęta mogą dosiadać elfickich wierzchowców.
Cechy specjalne: Brak
 
Mag Światła / Elficki Mag
WarlordWarlord
Elfy Wysokiego Rodu to rasa o olbrzymich zdolnościach magicznych, w której żyłach płynie potężna moc. Wielu jej przedstawicieli wykazuje zdolności w subtelnej sztuce czarodziejstwa, ale tylko najbardziej utalentowani młodzieńcy dostępują zaszczytu rozpoczęcia szkolenia w Wieży Hoeth. Elfy praktykują swoja magię od niezliczonych mileniów, od czasów znacznie poprzedzających narodziny człowieka i doprowadziły ją do formy znacznie bardziej wyrafinowanej niż pomniejsze rasy. Potęga ich magów skupia się na obronie Ulthuanu przed bluźnierczymi potęgami Chaosu i ochronie przed pochłonięciem go przez morskie fale.
Cechy specjalne: Brak
 
Arcymag Światła / Elficki Arcymag
WarlordWarlord
Arcymagowie są największymi znawcami magicznych arkanów pośród Elfów Wysokiego Rodu. To bitewni czarodzieje, mistrzowie w swojej sztuce, którzy towarzyszą armiom i wspierają je potężnymi mocami. Arcymag jest jedną z najpotężniejszych i najbardziej wpływowych osób, równą książętom Elfów Wysokiego Rodu. Na polach bitew dowodzą elfickimi armiami, ale także używają swoich potężnych, magicznych mocy.
Cechy specjalne: Brak
 
Wielki orzeł
Clanrat
Te stworzenia to ostatni przedstawiciele szlachetnej rasy, która zamieszkiwała górskie szczyty jeszcze przed narodzinami człowieka. Są wyniosłe i dumne, a z Elfami Wysokiego Rodu łączy ich starożytna więź. Mówi się, że niektóre elfy potrafią rozmawiać z wielkimi orłami z Anulii. Czynią to ponoć z taką łatwością jakby to byli ich prawdziwi bracia. Orły szybują ponad okrytymi mgłą szczytami i kamiennymi iglicami, a kiedy wrócą porozumiewają się z elfickimi Mistrzami Wiedzy. Dlatego nikczemne siły Chaosu nigdy nie nadejdą od strony Anulii nie natrafiwszy na czekających na nie wojowników Ulthuanu.
Cechy specjalne: Lata; Ogromny rozmiar; Zabójcze szpony
 
Smoczy Książę
Clanrat
W dawnych czasach widywano wiele smoków, które unosiły się na ciepłych prądach powietrza wzdłuż pasm górskich i walczyły obok bohaterów tamtej ery. Największe smocze gniazda znajdowały się w górskim Caledorze, zaś Asurowie z tej krainy znani byli jako Smoczy Książęta. Nie na darmo nosili to miano, gdyż dosiadali tych majestatycznych i potężnych stworzeń niszcząc każdego, kto się im przeciwstawił.
Teraz w wielkim pałacu smoków panuje niemal całkowita cisza. Choć pełen jest wielkich przedstawicieli smoczego gatunku, to zapadły one w głęboki sen, zaś w powietrzu słychać jedynie ich urywany oddech. Kiedy zbliża się zagrożenia, Asurowie z Caledoru próbują wybudzić smoki ze snu, ale jest to coraz trudniejsze zadanie. Wiele już lat minęło od chwili, gdy więcej niż kilka smoków jednocześnie wzbiło się w niebiosa i ruszyło do walki.
Cechy specjalne: Wzbudza grozę; Ogromny rozmiar; Zionięcie
 

Informacje dodatkowe:
 

Komentarze:


 
14-06-2007, 07:54 | Danielus1 | Komentarzy w sumie: 3
kurde super elfy a jak by tam być w grze jakimś magiem ktury ma wszystkie ich moce to by dopiero było zamieszanie w ich świecie


 
07-02-2007, 20:49 | SLAYERKING | Komentarzy w sumie: 4
"Never trust an Elf" jak to mówią Krasnoludy :D


 
28-01-2007, 16:02 | SLAYERKING | Komentarzy w sumie: 4
Ja tam chce Wood Elves!!!!

może bedą w jakimś dodatku?


 
25-12-2006, 19:11 | Wódz | Komentarzy w sumie: 1
Smoki są mocne (patrzyłem w tworzeniu armii), ale nie wiem jak je zdobyć (spróbuje zrobić smoczego księcia z oficera).


 
12-12-2006, 22:10 | Boss Nass | Komentarzy w sumie: 3
Elfy Wysokiego Rodu to najfajniejsza rasa. Rządzą Mistrzowie Miecza!!!


 
01-12-2006, 00:07 | BonE | Komentarzy w sumie: 189
u Elfów tylko zaje*iście mi się podoba smoczy książe :)


 
25-11-2006, 18:12 | Armand de Morangias | Komentarzy w sumie: 434
Elfy rządzą :P


 
20-11-2006, 09:22 | ARTUT | Komentarzy w sumie: 4707
Nie lubię Elfów. Elfy to cieniasy... :-P


 
18-11-2006, 18:24 | XeroBoy | Komentarzy w sumie: 1286
Bo to bracia K. są


 
18-11-2006, 11:15 | Hipiss | Komentarzy w sumie: 650
Magowie bardzo się różnią, nieprawdaż?



Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witaj na oficjalnej stronie gry Warhammer: Mark of Chaos.



"Strzeżcie się mnie, śmiertelnicy, gdyż jam jest Namaszczony, Ulubiony Syn Chaosu, Plaga tego świata.
Przy mnie gromadzą się armie bogów, i moja wola oraz mój miecz sprawią, że wasze słabowite narody upadną."
 
Archaon, lord Czasów Końca
 
 
"Widzę w Waszych oczach, że boicie się tego wroga. Widzę w Waszych oczach zapytanie o to, jak walczyć z tak przerażającymi monstrami. Żołnierze Imperium, znam na to odpowiedź. Będziemy z nimi walczyć naszą stalą i naszą odwagą, ale przede wszystkim będziemy z nimi walczyć naszą wiarą w Sigmara."
 
Magnus Pobożny,
podczas bitwy u Bram Kislevu




Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited.

Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Darkblade, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Golden Demon, Great Unclean One, GW, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Lord of Change, Mark of Chaos, Nurgle, the Nurgle logo, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Tomb Kings, Twin Tailed Comet Logo, Tzeentch, the Tzeentch logo, Warhammer, Warhammer Online, Warhammer World logo, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2006, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.