Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
  
Wojska Chaosu
 14-11-2006, 20:12
 Hipiss
 26092 x przeczytano

Bojowe Ogary Chaosu
Clanrat
Wiele północnych plemion hoduje i trenuje ogromne ogary, wykorzystywane później w najprzeróżniejszych celach, na przykład do polowań. Niektóre plemiona Kurganów lubują się w walkach, w których specjalnie szkolone psy walczą z niedźwiedziami, trollami czy innymi stworzeniami. Pokolenia selektywnej hodowli doprowadziły do stworzenia najpotężniejszych i najbardziej drapieżnych psów, które przypominają raczej wilki. Specjalni treserzy głodzą bestie, by później przyzwyczajać je do smaku surowego mięsa i krwi. Te zabójcze ogary są tym niebezpieczniejsze, że często dotyka je piętno Chaosu, powodujące pojawianie się rogów, kłów i kolców
Cechy specjalne: Harcownicy; Duży rozmiar
 
Maruderzy Chaosu
Warlord
Ludzie północy, którzy wraz z inwazjami Chaosu ruszają na południe, nazywani są maruderami przez nieszczęśników, którzy znajdą się na ich drodze. W czasach pomiędzy kolejnymi inwazjami, liczne bandy maruderów bezlitośnie grabią farmy i wioski Imperium oraz Kitaju. Maruderzy Chaosu to prawdziwi wojownicy, zrodzeni w nędzy, a wyszkoleni i ukształtowani w bitwach. Południowców traktują jako tchórzliwych słabeuszy, którzy na polu walki są równie sprawni co niemowlęta.
Cechy specjalne: Brak
 
Maruderzy miotacze toporów
Warlord
Te grupy maruderów, wywodzących się spośród plemion północy, specjalizują się w miotaniu toporami. Choć jest to ciężka broń, wojownicy z zabójczą precyzją potrafią rzucać nią na bardzo duże odległości. Choć nie mają takiego zasięgu jak łucznicy, ich spadające topory bez trudu rozłupią głowę skrytą pod hełmem. Nie noszą właściwie żadnych pancerzy, ponieważ utrudniałoby to wykonywanie dalekich rzutów.
Cechy specjalne: Brak
 
Wojownicy Chaosu
Storm Vermin
Wśród ludzi północy są tacy, którzy bardziej niż inni czują zew Chaosu. Powiadają, że tacy osobnicy podążają ścieżką bogów. Wkraczają na nią w poszukiwaniu chwały, potęgi, a ostatecznie - nieśmiertelności. Wojownicy Chaosu słyną ze swych umiejętności bojowych. Wywodząc się z silnych, północnych plemion, przez lata szlifowali swe umiejętności, tocząc ciągłe walki zarówno między sobą, jak i przeciwko innym rasom.  Wzbudzają wielki strach i trwogę wśród plemion północy, które darzą ich jednocześnie wielkim szacunkiem.
Cechy specjalne: Brak
 
Rycerze Chaosu
Storm Vermin
Rycerze Chaosu to najbardziej przerażający wojownicy z północy. Łączą się w bandy i pod przywództwem czempiona grabią, niszczą i walczą z bandami innych czempionów, aby dowieść swojego oddania wybranemu bogowi. Kiedy wykażą się w bitwach z innymi rasami lub pomiędzy sobą, Mroczne Potęgi przekazują im zbroje Chaosu. Ten niezwykły pancerz staje się częścią ciała właściciela i po założeniu nie można go już zdjąć.
Cechy specjalne: Brak
 
Furie Chaosu
Storm Vermin
Te skrzydlate demony, znane jako Furie, nie są związane z żadnym określonym bogiem Chaosu, będąc po prostu manifestacją Chaosu Niepodzielnego. Prawdopodobnie z tego powodu są najsłabszymi ze wszystkich demonów nękających świat, ale i tak nie może się z nimi mierzyć większość śmiertelników. Zasadniczo są to stworzenia tchórzliwe, preferujące ataki na odseparowane cele. Używając swoich skórzastych skrzydeł, w skrzeczącym stadzie atakują obsługę machin wojennych i samotnych bohaterów odizolowanych od towarzyszy.
Cechy specjalne: Harcownicy; Niestabilność; Latanie; Wrażliwość na magię
 
Siewcy Zarazy
Storm Vermin
Siewcy Zarazy mają napęczniałe, jednookie twarze, które łypią z wygłodzonych ciał o korpulentnych brzuchach, wypełnionych porozrywanymi organami wewnętrznymi. Czasami znani jako Roznosiciele Plag, wyliczają choroby, zarazy i plagi świata w donośnych chorałach, bulgoczących i rozbrzmiewających echem z wypełnionych ostrymi kłami ust. Te robacze pomioty nie odczuwają bólu, bo same są wcieleniem powolnej śmierci, delirium i palącego głodu.
Cechy specjalne: Niestabilność; Duży rozmiar; Wrażliwość na magię; Miażdżące uderzenie; Zaciekłość; Zaraza
 
Krwiopuszcze
Storm Vermin
Krwiopuszcze to pomniejsze demony, znane też jako Piechota Khorna, Wojownicy Krwi, Zęby Śmierci lub Rogowcy. Dzierżą ostrza hartowane we krwi wielu poległych wojowników i maszerują pod spaczonymi sztandarami, które łopoczą na nieziemskim wietrze, w towarzystwie wyśpiewywanych imion zabitych w walce wojowników. To okrutne stworzenia, o pyskach z długimi kłami, których skóra nieustannie spływa krwią, a włosy pozlepiane są krwią na podobieństwo kolców. Podobnie jak rozszalały bóg, z którego się zrodziły, Krwiopuszcze pragną jedynie rozlewać krew po polu bitwy. Ich ciała okryte są fragmentami zbroi, często wtopionymi w skórę. W walce dzierżą potężne Piekielne Ostrza.
Cechy specjalne: Niestabilność; Duży rozmiar; Wrażliwość na magię; Miażdżące uderzenie; Wybuch zagłady; Zaciekłość
 
Pomiot Chaosu
Storm Vermin
Czempion, który otrzymał zbyt wiele darów Mrocznych Potęg popada w szaleństwo i przechodzi proces intensywnej mutacji, stając się Pomiotem Chaosu. W oczach wielu wojowników z północy transformacja traktowana jest jako olbrzymi dar, bo przecież Czempion staje się prawdziwym stworzeniem Chaosu. Zmienia się nie do poznania, zrzuca jarzmo materialnych trosk związanych z instynktem samozachowawczym i lojalnością. Przeznaczeniem Pomiotu jest zginąć, czy to na polu bitwy od topora lub miecza, czy po rozerwaniu na strzępy w dzikiej głuszy przez jeszcze bardziej niezwykłe stworzenia. Może też zostać po prostu rozdarty przez energie Chaosu krążące nieustannie w zdeformowanym ciele.
Cechy specjalne: Wzbudza strach; Niestabilność; Ogromny rozmiar; Wrażliwość na magię
 
Spaczymiot
Storm Vermin
Czempion, który otrzymał zbyt wiele darów Mrocznych Potęg popada w szaleństwo i przechodzi proces intensywnej mutacji, stając się Pomiotem Chaosu. W oczach wielu wojowników z północy transformacja traktowana jest jako olbrzymi dar, bo przecież Czempion staje się prawdziwym stworzeniem Chaosu. Zmienia się nie do poznania, zrzuca jarzmo materialnych trosk związanych z instynktem samozachowawczym i lojalnością. Przeznaczeniem Pomiotu jest zginąć, czy to na polu bitwy od topora lub miecza, czy po rozerwaniu na strzępy w dzikiej głuszy przez jeszcze bardziej niezwykłe stworzenia. Może też zostać po prostu rozpruty przez energie Chaosu krążące nieustannie w zdeformowanym ciele.
Pomiot ten jest zmutowany ponad wszelkie wyobrażenia i jest przesycony energią Chaosu w takim stopniu, że wyzwala swą moc poprzez wyładowania mistycznych błyskawic.
Cechy specjalne: Wzbudza strach; Niestabilność; Ogromny rozmiar; Wrażliwość na magię
 
Czempion Nurgla
Warlord
Ten doświadczony wojownik Chaosu, jest czempionem wyznającym Pana Rozkładu, Nurgla. Czempioni Nurgla, przenoszący choroby i plagi, sami są na nie uodpornieni, gdyż nie czują już bólu i innych dolegliwości. Choć ich ciała mogą być wyniszczone, Nurgle utrzymuje je przy życiu. Dlatego Czempioni Nurgla są niewrażliwi na rany i ból, które wykluczyłyby innych z boju, i nadal mogą walczyć w imię swojego patrona. Wyglądają przerażająco, nawet bardziej niż inni Czempioni Chaosu, bo odpadające kawałki ich ciał, żołądki nadęte gnilnymi gazami i trupi odór przypominają o losie, jaki czeka wszystkie żywe stworzenia.
Cechy specjalne: Brak
 
Czempion Chaosu Niepodzielnego / Większy Czempion Chaosu Niepodzielnego
WarlordWarlord
Ten elitarny wojownik nie opowiedział się po stronie żadnego z bogów Chaosu. Czerpiąc z darów wszystkich Mrocznych Potęg, żądny krwi czempion znaczy pola bitew truchłami nieszczęśników, którzy mieli pecha stanąć mu na drodze.
Cechy specjalne: Brak
 
Czempion Khorna / Większy Czempion Khorna
WarlordWarlord
Elitarny wojownik Chaosu wyznający Khorna. Nie ma czarodziejów podążających ścieżką Krwawego Boga, ponieważ Czempion Khorna to wcielenie wojownika, który ściera się z przeciwnikami twarzą w twarz, a nie próbuje zabijać ich z daleka przy pomocy magicznych pocisków. Ulubiona bronią Khorna jest topór, a innym często spotykanym wśród jego wyznawców przedmiotem jest Obroża Khorna -  potężny, nabijany kolcami pierścień opięty wokół szyi. Czempioni Khorna uwielbiają rywalizację i jeśli nie będą przekonani, że patron zebrał ich na nadchodzącą bitwę, to spotkanie dwóch takich wojowników niemal na pewno zakończy się krwawym pojedynkiem i śmiercią jednego lub obu.
Cechy specjalne: Brak
 
Czarnoksiężnik Nurgla / Większy czarnoksiężnik Nurgla
WarlordWarlord
Czarnoksiężnicy ci postrzegani są jako wyrocznie Nurgla. Władają nieprawdopodobną mocą, czerpaną wprost z wiatrów magii.  Jednak czarnoksiężnicy Nurgla płacą za to wysoką cenę: ich ciała gniją i pokrywają się wrzodami, które rozsiewają przyprawiający o torsje smród. Pomimo straszliwego wyglądu, czarnoksiężnicy Nurgla rozkoszują się tymi chorobami, ponieważ stanowią one błogosławieństwo Pana Rozkładu. Moc, którą władają jest tak ogromna, że można wyczuć samą ich obecność, zaś bezmiar ich plugastwa wypacza wszystko wokół.
Cechy specjalne: Brak
 
Większy Czempion Nurgla
Warlord
Większy Czempion Nurgla, bohater służący Panu Rozkładu, znajduje się w hierarchii zaraz po Lordach Chaosu. Tę rangę osiągają jedynie Czempioni, którzy wykazali się na polu bitwy i wiernie służyli swojemu patronowi. Ich dominacja w dziedzinie walki uczyniła ich sławnymi i budzącymi strach wśród wielu przeciwników. Z łatwością są w stanie wycinać w pień regimenty wroga, manipulując losami bitwy z równą łatwością co bronią. Ale ich natura jest jeszcze bardziej ohydna, gdyż cieszą się z odniesionych ran i mutacji plugawiących ich własne ciała. Ciężkie jest brzemię tego, kto musi w bitwie zmierzyć się z tym żywym horrorem.
Cechy specjalne: Brak
 
Piekielne Działo Chaosu
Warlord
Piekielne Działo Chaosu, to w połowie demon, a w połowie machina wojenna. Jest to masywna konstrukcja zbudowana z żelaza i mosiądzu, która warczy i drży pod wpływem pulsującej w niej ją diabolicznej istoty. W czasie bitwy, te tajemne machiny wystrzeliwują ładunki demonicznej energii, które łukiem przelatują w kierunku przeciwnika, spopielając wszystko czego dotkną i sprawiając, że niedobitki wroga uciekają z krzykiem we wszystkich kierunkach.
Cechy specjalne: Wzbudza grozę; Strzał dalekiego zasięgu; Niecelność; Burzenie murów
 
Demoniczny Książę

Warlord

Demoniczna egzystencja jest głównym i najważniejszym celem podążających ścieżką Chaosu. To nagroda za dziesięciolecia oddanej służby bogom Chaosu, dająca nieśmiertelność oraz niewyobrażalną siłę i potęgę. Demoniczni Książęta uważani są nawet za niebezpieczniejszych przeciwników niż większe demony, ponieważ nadal zachowali wiele niezależności i własnej woli, w przeciwieństwie do demonów, które są jedynie narzędziem w rękach ich panów...
Cechy specjalne: Wzbudza grozę; Niestabilność; Ogromny rozmiar
 
Czarnoksiężnik Chaosu Niepodzielnego
Clanrat
Czarnoksiężnikami nazywani są ci, którzy do rzucania czarów używają surowych wiatrów magii. To potężni czarodzieje, potrafiący z koniuszków palców uwalniać czarne pociski energetyczne, przemieszczać się od cienia do cienia czy magicznymi płomieniami podpalać przeciwników.{\n}Pośród plemion północy czarnoksiężnicy postrzegani są jako wyrocznie bogów i często pełnią rolę doradców. Interpretują wolę Mrocznych Potęg, nie unikając krwawych ofiar i przyzywania demonów.
Cechy specjalne: Brak

Informacje dodatkowe:
 

Komentarze:
Początek 1 2 Dalej Koniec


 
13-08-2009, 14:35 | Katynista | Komentarzy w sumie: 3
ej ja próbuje grać przez neta i mi się może ładować nawet do końca świata


 
13-04-2009, 00:14 | Pypeci | Komentarzy w sumie: 2
Wiecie o co chodzi?
Jeśli tak napiszcie, bo jakoś bym sie zawiódł.


 
13-04-2009, 00:12 | Pypeci | Komentarzy w sumie: 2
Mam pytanie.Gram chaosemi nie moge pszejsc 4 rozdzialu bo ruszac sie nie moge jak wybilem ten ostani fort


 
16-05-2008, 09:23 | Skaven Lord | Komentarzy w sumie: 2
Kupiłem se orginałke i mam pewien problem. Jak grac przez internet?
Nie mogę założć konta pisze żę taki profil już istnieje tylko z innym hasłem.
Nie chodzi o taki sam nick.
Wie może ktoś jak założyć, może potrzebny jest jakiś patch?????


 
22-04-2008, 16:47 | anarchista | Komentarzy w sumie: 1
jedna z lepszych gier rts jakie gralem gram chosem przez neta poprostu cudo


 
25-10-2007, 19:48 | CenZurA | Komentarzy w sumie: 1
Nic tylko czekac na warhammera cRPG


 
21-01-2007, 19:51 | S-chism | Komentarzy w sumie: 1
ja mimo, że posiadam oryginał to rpzez multi zagrać nie moge. mam stałkę 1 MBit, może wiecie jak zaradzić?


 
25-12-2006, 20:19 | Bam225 | Komentarzy w sumie: 1
Gram z moimi kolegami przez multiplayer i ani razu nie przegrałem tą frakcją. Ta frakcja wymiata


 
09-12-2006, 01:10 | Hipiss | Komentarzy w sumie: 650
Po prostu spaczymiot jest bardziej, niż pomiot :P


 
04-12-2006, 10:51 | moonman | Komentarzy w sumie: 7
Spaczymiot ma powtórzony opis Pomiota Chaosu. Przydałyby się statystyki jednostek.



Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witaj na oficjalnej stronie gry Warhammer: Mark of Chaos.



"Strzeżcie się mnie, śmiertelnicy, gdyż jam jest Namaszczony, Ulubiony Syn Chaosu, Plaga tego świata.
Przy mnie gromadzą się armie bogów, i moja wola oraz mój miecz sprawią, że wasze słabowite narody upadną."
 
Archaon, lord Czasów Końca
 
 
"Widzę w Waszych oczach, że boicie się tego wroga. Widzę w Waszych oczach zapytanie o to, jak walczyć z tak przerażającymi monstrami. Żołnierze Imperium, znam na to odpowiedź. Będziemy z nimi walczyć naszą stalą i naszą odwagą, ale przede wszystkim będziemy z nimi walczyć naszą wiarą w Sigmara."
 
Magnus Pobożny,
podczas bitwy u Bram Kislevu




Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited.

Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Darkblade, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Golden Demon, Great Unclean One, GW, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Lord of Change, Mark of Chaos, Nurgle, the Nurgle logo, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Tomb Kings, Twin Tailed Comet Logo, Tzeentch, the Tzeentch logo, Warhammer, Warhammer Online, Warhammer World logo, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2006, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.