Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Zbrojownia wujka Wiewióra, cz. 5
28-06-2008, 23:53 | 3951 x przeczytano | Wiewiór

W kolejnej części Zbrojowni wujka Wiewióra będziecie dzisiaj mieć okazję zapoznać się z listą magicznych talizmanów, sztandarów i innych czarodziejskich kuriozów w armii Chaosu.

Bloodunt Horn – raz w trakcie bitwy, posiadacz rogu może wybrać dowolny uciekający oddział przeciwnika w promieniu 12”. Zanim przystąpi on do testu mobilizacji, zostaje on uznany za automatycznie nieudany. 

Gaze of the Gods – ten potężny talizman za swój niewielki koszt punktowy zapewnia posiadaczowi Ward Save’a na 4+, ale jeśli na początku tury gracza Chaosu będzie on uciekał, to wolą mrocznych bogów zostanie zamieniony w Spawna z liczbą ran odpowiadającą tej, którą posiadał jeszcze jako bohater. 

Amulet of Chaos – na początku każdej fazy magii armii Chaosu każdy przeciwnik w styku musi zdać test siły albo otrzyma jedną ranę, przed którą nie broni pancerz. 

Crown of Everlasting Conquest – ten potężny magiczny artefakt zapewnia bohaterowi, który go nosi zdolność regeneracji.

Helm of Many Eyes – hełm zapewnia posiadaczowi zasadę Always Strike First, ale jednocześnie Stupidity.

Chalice of Chaos – ten artefakt umożliwia bohaterowi, który go użyje stać się jednym spośród demonicznej braci. Otrzymuje on zasadę Daemonic (wraz ze wszelkimi konsekwencjami) i możliwość dowodzenia armią demonów, ale na początku bitwy musi zdać test wytrzymałości, w przeciwnym wypadku bowiem, na całą bitwę straci jeden punkt wytrzymałości i żywotności.

Book of Secrets – przeczytanie Księgi Sekretów sprawia, iż bohater zostaje 1-poziomowym czarodziejem, który zna losowy czar z Domeny Śmierci, Ognia lub Cienia. Jeśli natomiast wyrzuci Miscasta, musi rzucić dwukrotnie na tabelkę efektów tego wypadku i zastosować się do obu jej wskazań.

Spell Familiar – dzięki temu magicznemu przedmiotowi, czarodziej jest w stanie poznać o jeden czar więcej, niż wynikałoby to z jego poziomu.

Warrior Familiar – na początku każdej fazy walki jeden wybrany przez gracza Chaosu model w styku z magiem otrzymuje trafienie z siłą 5.

Power Familiar – ten familiar zapewnia z kolei jedną kostkę do Puli Mocy (do wykorzystania przez maga, który ją wygenerował) oraz jedną do Puli Rozproszenia.

Skull of Katam – ten potężny artefakt dodaje do wyniku każdego rzutu na czar +1.

Preyseeker – sztandar ten używany podczas Zasadzki pozwala przerzucić oddziałowi, w którym się znajduje, test zdolności przywódczych podczas pojawiania się na polu bitwy.

The Gore Banner – dzięki temu sztandarowi oddział, do którego jest dołączony, może przerzucać nieudane testy paniki.

Banner of Wrath – raz na fazę magii z tego przedmiotu można odpalić Bound Spell o mocy 4. Jest to magiczny pocisk zadający D6 trafień o sile 4 i zasięgu 24”.

The Flesh Banner – na końcu fazy magii sztandar ten zadaje D6 trafień o sile 4 każdemu oddziałowi, który znajduje się w styku z jednostką, która go niesie.

Beastbanner – wszystkie bestie Chaosu w oddziale otrzymują +1 atak, kiedy szarżują (bohaterowie także).

Banner of the Gods – sztandar ten można dołączyć jedynie do oddziału, który posiada Mark of Chaos Undivided. Zapewnia wszystkim nie-demonicznym jednostkom w promieniu 6” zasadę Stubborn.

Autor: Michał „Wiewiór” Musiał
Redakcja: Piotrek „Dark Kaczuszka” Krzystek


Informacje dodatkowe:
 

 
Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.