Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Valkiria - Polub nas na Fejsie
Galeria zasłużonych - Krell
 05-04-2008, 08:34
 Wiewiór
 3121 x przeczytano

Krell był potężnym czempionem Chaosu jeszcze na długo przed założeniem Imperium. W tamtych czasach na świecie żyło niewiele ludzkich plemion, które były niczym innym, a barbarzyńcami, którzy posiedli parę umiejętności i poślednią wiedzę. Krell był władcą jednego z takich plemion, ogarniętego skazą Khorne’a – jednego z bogów Chaosu. W szybkim czasie wykroił dla siebie spory kawałek barbarzyńskich ziem Północy, gdzie założył swoje państwo, a następnie zwrócił się przeciwko Krasnoludom z Południa. Były to lata nazywane przez Niski Lud Czasem Lamentu, kiedy to ich imperium było wewnętrznie podzielone trzęsieniami ziemi i erupcjami wulkanów, a następnie najazdami wielu plemion orków, goblinów, Skavenów oraz innych kreatur z dna piekieł. Krell zawarł sojusz z nocnymi goblinami, oblegającymi twierdze Karak Ungor i Karak Varn. Jego imię powtarza się od tamtej pory w Księdze Klątw wielokrotnie… W końcu został zabity przez krasnoludzkiego bohatera – Grimbula Ironhelma podczas szturmu na Karak Kadrin.

Poddani Krella zabrali jego ciało spod twierdzy Krasnoludów i pochowali w wykutym w skale grobowcu, wykończonym surową stalą, na skraju ziem zwanych Pustkowiem Chaosu. Niemal 1500 lat później, Nagash odnalazł jego mogiłę, gdy zapędził się na północ w poszukiwaniu potężnego, magicznego artefaktu. Nekromanta słyszał wiele o krwawych, ale skutecznych rządach Krella i wskrzesił jego zmurszałe od lat truchło. Krell stanął na czele jednego z Nieumarłych Legionów podczas bitwy przeciwko Sigmarowi nad rzeką Reik.

 

Siły Krella zostały wysłane do ataku przeciwko Krasnoludom – sojusznikom Imperium, dając mu szansę na pomszczenie porażki sprzed wielu wieków. Pełen wściekłości i nieokiełznanej siły, spadł ze swoimi nieskończonymi oddziałami na szeregi krasnoludów. Bitwa była zażarta i choć nieustępliwi brodacze walczyli zajadle o każdy centymetr ziemi, liczebność wojsk Krella zdawał się być nieograniczona. Ale właśnie w chwili, gdy trzeszczące już pod naporem oddziały krasnoludów miały pęknąć, Sigmar powalił Nagasha potężnym ciosem, a jego armia rozsypała się w proch, gdy zabrakło jego woli, aby utrzymać ich przy życiu. Przetrwał jedynie Krell z niewielkimi siłami, to wyrąbali sobie wśród krasnoludów drogę ucieczki.

 

Wojska Sigmara były wycieńczone po bitwie i ruszyły od razu w pościg za niedobitkami nieumarłych. Błędem było uznać za niegroźne oddziały Krella i jego samego. Maszerując w dzień i w nocy, zbiegowie z bitwy nad rzeką Reik palili, rabowali i niszczyli wszystko, co wpadło im tylko w ręce, niszcząc świeże jeszcze podwaliny Imperium. Wiele wiosek padło ich ofiarą, miasta zostały wyludnione, a zamki spalone do gruntu. Tylko metropolie zapełniły się uchodźcami, uciekającymi przed siłami nieumarłych. Krell w końcu został osaczony, pokonany przez Sigmara w bitwie nad jeziorem Glacie i uwięziony w magicznie skonstruowanym grobowcu. Do dziś opowieści o tym potężnym wojowniku i jego przeklętym legionie krążą nocami przy ogniskach wagantów i awanturników.

 

Setki lat później, do grobu Krella wtargnął Heinrich Kemmler, potężny nekromanta. Zawarł z nim umowę, na podstawie której został uwolniony z magicznej pułapki w zamian za oddanie się na usługi Heinricha. Naprawdę, górska tułaczka Kemmlera była inspirowana przez ducha Nagasha, jako chytry plan, który miał na celu uwolnienie Krella i zjednoczenia go ze swoim dawnym panem, aby wspólnie pokonać rycerstwo Bretonni. Plan Nagasha został jednak spowolniony przez utratę większości wojsk w bitwie pod opactwem Maisontaal, ale siły nieumarłych postępują ciągle naprzód…

 

Krell zajmuje jeden slot herosa, ale może występować jedynie w armii dowodzonej przez Heinricha Kemmlera. Jego niepospolita siła nie idzie jednak w parze z nadzwyczajnymi umiejętnościami. Bohater ten dość słabo trafia, ale rani już z wysoką siłą 6, mając zasadę Killing Blow na 5+ oraz z możliwością, po zadaniu jednej rany, wbicia kolejnych. Nie jest też bezbronny w pojedynkach, gdyż posiada standardową dla nieumarłych bohaterów wytrzymałość 4 oraz Armour oraz Ward Save na 4+, jedynie za cenę głupoty, która przy jego niebagatelnych zdolnościach przywódczych  (10) nie jest mu w stanie za bardzo napsuć krwi. Jako, że Krell nie posiada żadnego wierzchowca, najlepszym rozwiązaniem dla niego jest dowodzenie oddziałem Grave Guardów albo szkieletów, którzy nabędą niezłej siły uderzeniowej dzięki niemu oraz staną się o wiele mniej podatni na rozsypkę po śmierci generała.

Autor: Michał „Wiewiór” Musiał
Redakcja: Piotr „Dark Kaczuszka” Krzystek

Informacje dodatkowe:
 

Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witamy w terminalu Militarnej Sieci Valkiria. Wszystkim rekrutom przypominamy o obowiązku rejestracji swych danych w celu podjęcia służby w siłach zbrojnych MSV.

Życzymy owocnej służby!!

* * *
Zaciągnij się do jednostki lub zostań jej dowódcą!

* * *

Szukasz kontaktu z V-Sztabem? Napisz do nas: kontakt[at]valkiria.net

* * *

Wrogą propagandę należy zwalczać! Do tego najlepiej nadaje się rakieta naprowadzana VX456.

* * *


Gdy zostaniesz ranny na polu bitwy, pamiętaj by wzywać Podsystem Medyczny tylko w przypadku bezpośredniego zagrożenia wszystkich funkcji życiowych. Nieuzasadnione wezwania będą karane!

* * *

W przypadku utraty łączności z Terminalem Głównym nie zapominaj o Podręcznym Zestawie Samobójczym!

* * *










Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

$$5#3... transmisja przerwana...





Na służbie:
Żołnierze: 0

Cywile: 36

Statystyki wizyt:
Wizyty: 2882951
Dziś gości: 1111
Ten miesiąc: 7631
Rekord gości: 2237
Gości wczoraj: 1097
Copyright © 1998-2017 Valkiria Network | Development by Damian Szymański Entertainment
kontakt z redakcją | formularz kontaktowy | nota prawna | bannery i logo | pomoc