Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Valkiria - Polub nas na Fejsie
Nowe wampiry
 28-03-2008, 23:18
 dark kaczuszka
 5098 x przeczytano

Wiele się słyszało o nowych wampirach, na przemian dochodziły informacje, że będą mocarne, bądź to kompletnie beznadziejne. Teraz już wiemy jak wyglądają, miałem nawet okazje parę razy nimi grać. Nie będę się wdawał w szczegóły, pokrótce tylko przedstawię zmiany, jakie zaszły (by nie pogwałcić praw autorskich, nie będę przedstawiał wartości punktowej nowych jednostek).

Heroes:
 

- Wampiry bardzo zyskały na nowej edycji, poprzednio z rzadka można było ich zobaczyć, a ich miejsce zajmowali nekromanci, w tej chwili mamy naprawdę dobrego czarownika, który potrafi dać niezłego łupnia w walce w ręcz. Owszem są drodzy, ale moim zdaniem jest to podstawa armii, to oni czarami wskrzeszają nam kolejne rzesze wojowników i to oni z siłą 5 i 3 atakami potrafią wysiekać sporo przeciwników.

- Nekromanci, ci stracili prym w najnowszej edycji, co nie oznacza że są dużo gorsi… no dobra, są gorsi, gdyż nie mogą mieć więcej niż 1 poziom magii, ale mają też swoje plusy. Pierwszym z nich jest to, iż czar, który będziemy używać możemy sobie wybrać, żadnego losowania. Kolejnym wielkim plusem jest ich koszt., który jest po prostu śmiesznie niski – mniej więcej taki sam jak goblińskiego szamana.

- Witch King, dalej pozostaje niezłym wojownikiem, potrafiącym zrobić niemałe kuku przeciwnikom.

 
Core:
 

- Zombie są jeszcze bardziej beznadziejni w walce, ale co za tym idzie – dwa razy tańsi. Powalczyć nimi nie powalczymy, ale do trzymania wrogich oddziałów nadają się idealnie, gdyż można wskrzesić ich naprawdę sporo.

- Szkielety bez zmian, mają tylko w komplecie lekkie zbroje i tarcze.

- Ghule straciły zasady skirmish i alive!, ale i tak jest to moim zdaniem najlepszy Core; 2 ataki i 4T daje radę, szkoda tylko, że nie można dać im sztandaru.

- Dire Wolf – tańsze, ale nie mają już bonusu w postaci 4S w szarży. No i nie możemy ich wystawić jako jedynych Core’ów, tak jak i Bat Swarmów oraz Corpse Carta.

- Bat Swarm – brak znaczących zmian, no może to, iż są dużo tańsze.

- Corpse Cart – nowość, długo by pisać, taka bestia „rydwanopodobna” dająca różne bonusy naszym jednostkom.

 
Special:
 

- Grave Guard bez zmian, prócz tego, iż dodano im tarcze na dzień dobry.

- Black Knight są trochę drożsi (z bardingiem o 3 punkty), ale za to z eterycznym ruchem.

- Fell Bat bez zmian.

- Spirit Host również bez zmian.

 
Rare:
 

- Vargulf to nowość w postaci wielkiego wampirycznego potworka z regeneracją.

- Blood Knight jest kolejną nowością, tym razem jako wampiryczni kawalerzyści z niesamowitym kopem (i ceną).

- Black Coach, karawan jak zwykle piekielnie skuteczny i klimatyczny, wysysa kostki magii przeciwnikowi dostając przy tym bonusy, no i już nie jest large target.

- Cairn Wraith – już nie bohater, a mocna eteryczna jednostka z banshee jako czempionem.

 

Magia (czyli to, co nowe wampiry lubią najbardziej):

Co tu dużo mówić, Vampire Counts magią stoi. W fazie magii dzieją się po prostu cuda, recastowane popychaczki, nieustanne wskrzeszanie na jednej kości, zgroza, zgroza i jeszcze raz zgroza. Jeśli przeciwnik nie ma przygotowanej skutecznej ochrony antymagicznej, nasza magia potrafi bardzo namieszać w grze, po prostu można robić cuda i to prostymi czarami za małą wartość punktową. Stara magia po prostu się nie umywa do tego, co teraz potrafią nieumarli.

 
Klimat:
 

Odrobinkę stracił, choć i tak dalej uważam Vampire Counts za jedną z bardziej klimatycznych armii, już nie gramy daną wampirzą familią i możemy dowolnie mieszać bloodline’y.

 

Jak już wspomniałem, zmiany wyszły nieumarłym na dobre, robiąc z niej jedną z lepszych armii w świecie Warhammera, ale na końcową ocenę trzeba będzie jeszcze poczekać, aż ludzie zdążą się ograć. Mi osobiście bardzo się podoba.

 

Autor: Piotrk „Dark kaczuszka” Krzystek

Redakcja: Michał „Wiewiór” Musiał


Informacje dodatkowe:
 

Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witamy w terminalu Militarnej Sieci Valkiria. Wszystkim rekrutom przypominamy o obowiązku rejestracji swych danych w celu podjęcia służby w siłach zbrojnych MSV.

Życzymy owocnej służby!!

* * *
Zaciągnij się do jednostki lub zostań jej dowódcą!

* * *

Szukasz kontaktu z V-Sztabem? Napisz do nas: kontakt[at]valkiria.net

* * *

Wrogą propagandę należy zwalczać! Do tego najlepiej nadaje się rakieta naprowadzana VX456.

* * *


Gdy zostaniesz ranny na polu bitwy, pamiętaj by wzywać Podsystem Medyczny tylko w przypadku bezpośredniego zagrożenia wszystkich funkcji życiowych. Nieuzasadnione wezwania będą karane!

* * *

W przypadku utraty łączności z Terminalem Głównym nie zapominaj o Podręcznym Zestawie Samobójczym!

* * *










Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

$$5#3... transmisja przerwana...





Na służbie:
Żołnierze: 0

Cywile: 36

Statystyki wizyt:
Wizyty: 2916489
Dziś gości: 169
Ten miesiąc: 5533
Rekord gości: 2237
Gości wczoraj: 235