Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Valkiria - Polub nas na Fejsie
Zbrojownia wujka Wiewióra, cz.4
 14-03-2008, 16:52
 Wiewiór
 3954 x przeczytano

Kolejna część Zbrojowni Wujka Wiewióra będzie rozbita na dwie części - aż tyle miejsca będę potrzebował, aby opisać magiczne przedmioty potężnej armii Chaosu. Bierzmy się więc do roboty, albowiem czas ucieka!

Scimitar of Skultar - ta szabla daje bohaterowi nieco gorszą wersję Killing Blow, gdyż każda "6", jaką wyrzuci przy ranieniu nie pozwala przeciwnikowi wykonywać Armour Save'a (warto nadmienić, że nie ginie od razu, niezależnie od ilości ran).

Soul Cleaver - model, który zostanie zraniony (po rzutach na Armour Save'a) tą bronią, musi wykonać test wytrzymałości albo otrzyma dodatkową ranę.

Blade of Blood - za każdą ranę zadaną tym mieczem, posiadacz robi test siły. Jeśli mu się powiedzie, otrzymuje +1 punkt żywotności (może mieć maksymalnie dwa razy więcej niż bazowo), jeśli nie -  otrzymuje jedną ranę bez możliwości wykonania rzutów obronnych.

Berserker Sword - bohater uzbrojony w ten miecz może wykonać tyle dodatkowych ataków (poza tymi, które ma w profilu), ile wynosi połowa BS modeli, które znajdują się z nim w styku, zaokrąglając w górę.

Rending Sword - każda rana zadana tą bronią odbiera D3 punkty żywotności.

Slaughterer's Blade - to ostrze traktowane jest jako broń dwuręczna, a za każdą ranę nim zadaną należy rzucić D6 - na wyniku 4+ posiadacz odzyskuje utracony wcześniej punkt żywotności (nie może przekroczyć bazowej liczby, a odzyskane rany nie liczą się do rozliczenia starcia).

Great Fang - przy ranieniu tą bronią przeciwnik nie może wykonywać Armour Save'a

Bonecrusher Mace - broń ta rani zawsze na 2+ (Armour Save modyfikowany od bazowej siły posiadacza). W przypadku walki z czołgami, budynkami, murami etc. ataki są rozliczane z podwójną siłą (maksymalnie 10).

Black Maul - posiadacz otrzymuje bonus +2 do siły i zasadę frenzy.

Axes of Khorgor - traktowane jako dwie bronie, pozwalają dodatkowo przerzucać nieudane rzuty na trafienie w walce wręcz.

Chaos Runesword - posiadacz tego magicznego miecza otrzymuje bonus +1 do WS, +1 do siły oraz +1 do ataków.

Hellfire Sword - model, który zostanie zraniony tą bronią (po oblaniu Armour Save'a) otrzymuje dodatkowe D6 ran, a każda traktowana jest jako płonąca.

Sword of Change - za każdym razem, gdy posiadacz zabije wrogiego bohatera lub bestię, wykonuje się rzut  D6. Na 4+ model zamieniany jest w Chaos Spawn pod kontrolą gracza Chaosu (Spawn posiada D3 początkowe rany).

Crimson Armour of Dargan - traktowana jest jako zbroja Chaosu, a dodatkowo przeciwnik, który chce zaatakować jej posiadacza, musi zdać test Ld albo straci wszystkie ataki w tej rundzie (nie tylko wymierzone w bohatera, ale także w inne modele pozostające w styku).

Trollhide Armour - jest to ciężka zbroja, która daje właścicielowi ograniczone możliwości regeneracji (zamiast zwyczajowego 4+ jest to 6+).

Armour of Damnation - bohater wyposażony w tą zbroję Chaosu jest niesamowicie trudny do uderzenia - wszystkie ataki przeciwnika w walce wręcz, które dosięgną celu, muszą zostać przerzucone, aby ostatecznie uzyskać trafienie.

Bane Shield - przedmiot ten traktowany jest jak zwykła tarcza, a za każdą ranę wybronioną w walce wręcz przez Armour Save'a, atakujący model otrzymuje trafienie z siłą 4.

Armour of Tortured Souls - ta zbroja Chaosu dodaje swojemu posiadaczowi jeden punkt wytrzymałości przeciwko wymierzonym w niego atakom niemagicznym.

Chaos Runeshield - runiczna tarcza Chaosu poza zwykłym modyfikatorem do Armour Save'a dezaktywuje wszystkie magiczne bronie w styku (traktuj je jako zwykłe, niemagiczne bronie swojego rodzaju).

Na dzisiaj to tyle - broń i zbroje, w kolejnym odcinku zapoznamy się z pozostałymi przedmiotami magicznymi w armii Chaosu i będziemy mogli swobodnie przejść do kolejnej armii.

 
Autor: Michał "Wiewiór" Musiał
Redakcja: Konrad "Hendley" Kołacki

Informacje dodatkowe:
 

Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witamy w terminalu Militarnej Sieci Valkiria. Wszystkim rekrutom przypominamy o obowiązku rejestracji swych danych w celu podjęcia służby w siłach zbrojnych MSV.

Życzymy owocnej służby!!

* * *
Zaciągnij się do jednostki lub zostań jej dowódcą!

* * *

Szukasz kontaktu z V-Sztabem? Napisz do nas: kontakt[at]valkiria.net

* * *

Wrogą propagandę należy zwalczać! Do tego najlepiej nadaje się rakieta naprowadzana VX456.

* * *


Gdy zostaniesz ranny na polu bitwy, pamiętaj by wzywać Podsystem Medyczny tylko w przypadku bezpośredniego zagrożenia wszystkich funkcji życiowych. Nieuzasadnione wezwania będą karane!

* * *

W przypadku utraty łączności z Terminalem Głównym nie zapominaj o Podręcznym Zestawie Samobójczym!

* * *










Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

$$5#3... transmisja przerwana...





Na służbie:
Żołnierze: 0

Cywile: 33

Statystyki wizyt:
Wizyty: 2921065
Dziś gości: 138
Ten miesiąc: 3933
Rekord gości: 2237
Gości wczoraj: 268