Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Kaspar - Wolny Strzelec
Opis Postaci
 11-03-2007, 21:56
 Armand de Morangias
 4103 x przeczytano

Odłóż tę pukawkę, zanim się postrzelisz. Ja tu odpowiadam za ochronę i nie potrzebuję amatorów stających mi na linii strzału.
Nie martw się, sam świetnie sobie poradzę.

Historia: Ciężko jest urodzić się w patologicznej rodzinie. Widzieć swoich rodziców, wiecznie pijanych. Patrzeć, jak ojciec katuje matkę. Wstydzić się własnych rodziców i brzydzić rodzinnego domu. Dzieci z takich rodzin często pracują ciężko, by wyrwać się z tego piekła. Uczą się pilnie, wygrywają konkursy, zdobywają stypendia, kończą dobre studia i znajdują dobrą pracę. Udowadniają, że pochodzenie nie determinuje ich losu.
Kaspar nie należał do tych dzieci.
Bardziej od nauki pociągało go życie kryminalisty. Już w wieku siedmiu lat należał do gangu kieszonkowców. Jako piętnastolatek dokonał pierwszego napadu z bronią w ręku, a rok później po raz pierwszy zabił człowieka. Zwrócił tym uwagę lokalnego mafioza, który przygarnął chłopaka i zaczął szkolić na zabójcę. Była to dobra inwestycja – Kaspar okazał się znakomitym strzelcem i pozbawionym skrupułów mordercą.
W wieku dziewiętnastu lat Kaspar otrzymał od szefa zlecenie, które miało odmienić jego życie. Celem była młoda, atrakcyjna kobieta. Z początku wszystko układało się bez problemu – z łatwością wszedł do jej domu, zaszedł ją niepostrzeżenie (tak przynajmniej myślał) i strzelił z wyciszonej broni. Wtedy stała się rzecz niemożliwa – kobieta w ułamku sekundy zniknęła, a kula trafiła w ścianę. Nim Kaspar doszedł do siebie, niedoszła ofiara znów stała przed nim. Zabójca wymierzył ponownie, lecz tym razem nie zdążył wystrzelić – kobieta spojrzała mu w oczy i Kaspar padł na ziemię, powalony uderzeniem nieludzkiego bólu.
Gdy ocknął się, nie był już w mieszkaniu ofiary. Znajdował się u stóp potężnej, żelaznej wieży, stojącej na bezkresnej równinie, nad którą rozpościerało się krwistoczerwone niebo, przecinane pomarańczowymi błyskawicami. Krzyknął przerażony i pobiegł przed siebie, ale w którą stronę by nie uciekał, wciąż trafiał na straszliwą wieżę. Nie mając innego wyjścia, postanowił wejść do środka. Ciężkie odrzwia otwarły się z ponurym zgrzytem, ukazując olbrzymie pomieszczenie, pełne przerażających narzędzi tortur. W centrum pomieszczenia, na piedestale stała olbrzymia księga okuta żelazem. Gdy Kaspar zbliżył się, zobaczył, że jej pergaminowe stronice są zapisane ludzkimi imionami. Z boku piedestału, w specjalnym uchwycie, spoczywało stalowe piórko. Pod wpływem impulsu zabójca wbił je sobie w nadgarstek i własną krwią wpisał swe imie do księgi. Ta zamknęła się z hukiem, a Kaspar ponownie stracił przytomność.
Gdy ją odzyskał, leżał na podłodze. Kobieta, którą miał zabić, stała nad nim, mierząc z jego własnego pistoletu. On jednak nie przejął się tym ani trochę. Świat zmienił się... a przynajmniej zmienił się sposób, w jaki Kaspar go widział. Kobieta, dostrzegłszy zmianę w jego oczach, odłożyła broń i pomogła mu wstać. Oznajmiła, że nazywa się Anath i jest czarodziejką, a szok wywołany jej magicznym atakiem musiał spowodować Przebudzenie zabójcy. Dodała, że tak jak ona, Przebudził się w Wieży Żelaznej Rękawicy, w Pandemonium, Krainie Koszmarów. Zaoferowała mu pomoc w zgłębianiu ścieżek Magii. Kaspar zgodził się.
Anath została mentorką młodego maga. To ona nadała mu imię Kaspar, na cześć bohatera opery Wolny Strzelec, który zawarł pakt z diabłem w zamian za magiczne kule. Nie tylko uczyła go kontroli nad nowo zdobytą mocą – rozbudziła w nim także miłość do sztuki i głód wiedzy. Jednocześnie cały czas trwała rekrutacja Kaspara dla Zakonu Strażników Zasłony. W trakcie inicjacji zabójca zamordował swojego dawnego mocodawcę, by symbolicznie i faktycznie zerwać z dotychczasowym życiem.

Wygląd: Kaspar jest młody, wysoki i dobrze zbudowany. Ma jasną cerę, zielone oczy i krótkie, modnie przystrzyżone blond włosy. Porusza się z gracją i szybkością drapieżnego kota. W ubiorze preferuje ciemne kolory i luźne fasony, ale zależnie od sytuacji może założyć dowolny strój.

Odgrywanie: Kaspar jest prawdziwym Wolnym Strzelcem – nie znosi, by ktokolwiek mu rozkazywał. Zakon, do którego należy, traktuje niczym biuro zleceń. Zawsze wykona powierzone zadanie, ale niech lepiej nikt nie próbuje mu mówić, jak ma je wykonać. W sytuacji zagrożenia odruchowo obejmuje dowodzenie, nie przejmując się hierarchią. Jedyna osoba, która ma jego posłuch, to Anath, w której młody mag jest zakochany.
Przebudzenie bardzo odmieniło zabójcę – jest teraz pogodny i często się uśmiecha. Stał się hedonistą, smakującym przyjemności życia i rozmiłowanym w sztuce. W wolnym czasie łapczywie pochłania książki. Uwielbia dobry alkohol i towarzystwo pięknych kobiet. Stara się, o ile to możliwe, unikać zabijania, ale dla Strażników Zasłony jest gotów wykonać każde zlecenie.
W walce Kaspar polega na swoich naturalnych umiejętnościach, wspomaganych subtelną magią Przestrzeni i Przeznaczenia. Zawsze ma przy sobie pistolet Glock 26, a gdy spodziewa się wymiany ognia, zabiera także dwa automatyczne Glocki 18.

Pomysły:
-Jeśli bohaterowie graczy nadużywają wulgarnej magii, Strażnicy Zasłony mogą wysłać Kaspara, by „nauczył ich subtelności”.
-Bohaterowie pracujący dla Strażników mogą otrzymać Kaspara jako ochroniarza.
-Dawni „znajomi” z mafii trafili na trop Kaspara, który potrzebuje pomocy bohaterów przy pozbyciu się natrętów.
-Chcąc zaimponować Anath, mag planuje pozbycie się groźnego wroga Zakonu na własną rękę. Potrzebuje jednak pomocy, więc zwraca się do bohaterów graczy, którzy z pewnością nie pogardzą wdzięcznością Strażników ani artefaktami znajdującymi się w posiadaniu rzeczonego adwersarza.


Ścieżka: Mastigos
Zakon: Strażnicy Zasłony
Atrybuty Umysłowe: Inteligencja 2, Czujność 3, Determinacja 2
Atrybuty Fizyczne: Siła 2, Zręczność 4, Wytrzymałość 3
Atrybuty Społeczne: Prezencja 2, Manipulacja 2, Opanowanie 3
Umiejętności Umysłowe: Dedukcja 1, Rzemiosło 2 (Broń Palna), Wykształcenie 1
Umiejętności Fizyczne: Bijatyka 2, Broń Palna 4 (Glock), Skradanie się 2 (Miasto), Wysportowanie 2, Złodziejstwo 1
Umiejętności Społeczne: Oszustwo 2, Perswazja 1, Półświatek 2, Zastraszanie 2
Atuty: Oburęczny, Rewolwerowiec, Status (Strażnicy Zasłony) 1, Wysoka Mowa
Siła Woli:
5
Mądrość:
5
Cnota: Wytrwałość
Skaza: Nieumiarkowanie
Inicjatywa: 7
Obrona: 3
Szybkość: 11
Zdrowie: 8
Gnoza: 1
Arkana: Los 2, Przestrzeń 3, Umysł 1
Roty: Los – Platoński Mechanizm (2); Przestrzeń – Mapa Przestrzeni (1), Aportacja (2); Umysł – Trzecie Oko (1)
Mana/Na turę:
10/1
Zbroja:
3 („Nietykalny”, Przestrzeń 2)


Tekst: Michał „Armand” Pietruszkiewicz

Redakcja: Ilona „Tuethan” Lewandowska


Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

  • Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088

    Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088
   $$5#3... transmisja przerwana...