Valkiria Network - Artykuły > Gry fabularne > Warhammer FRP > Podziemni

http://valkiria.net/index.php?type=special&area=19&p=articles&id=14064


Podziemni
 21-04-2008, 18:31
 Szarlej
 4492 x przeczytano

Ha! Chciałbyś wstąpić do E.J.P? Nie wezmą tam byle przybłędy z Imperium. Bez obrazy, ale mało który chłopak z twierdzy zostaje przyjęty. Każdy chciałby dostawać żołd, a nie tylko żarcie. Bo widzisz, jesteś tu od kilku dni, a my mamy trochę inne zwyczaje niż ludzie, wśród których się wychowałeś. My nie dostajemy żołdu, dostajemy miejsce w koszarach, żarcie i wódę. Tylko elitarne jednostki dostają żołd. Do takich należy Elitarna Jednostka Podziemna, żołnierze z niej zwani są Podziemnymi. Taki Podziemny dostaje też wyposażenie, w skład którego wchodzi pełna płyta, prostokątna tarcza zwana pawężą, której pomysł ukradli nam Tileańczycy i zastosowali u swoich legionistów. No, ale ja nie o tym miałem. Dostaje, jak mówiłem, pawęż, pistolet, proch i kule a do tego krótki miecz. Jak wygląda użycie tej jednostki? Stają w rzędzie w korytarzu, jak zwykli tarczownicy, i kryją się za tarczami, a gdy zieloni znajdą się w zasięgu strzału dają salwę, pierwsze dwa rzędy. Potem wyciągają miecze i idą; a jak oni idą, to nikt ich nie powstrzyma. Po pewnym czasie ich setnik daje znak do zmiany, oczywiście jeśli da się ją zastosować. Pierwsza linia się wycofuje, a druga zajmuje jej miejsce. W ten sposób jej żołnierze są wypoczęci, jest czas na opatrzenie ran i nabicie broni ponownie. I tą zagrywkę również podebrali nam Tileańczycy i twierdzą, że to oni ją wymyślili, psie syny jedne. Jeśli chcesz do nich wstąpić, złóż podanie, to znaczy zgłoś to do generała, ale wątpię by Ciebie przyjęli…


Proponowany schemat rozwoju:

WW
US
K
Odp
Zr
Int
SW
Ogd
+20
+15
+20
+20
 
 
+15
 
A
Żyw
S
Wt
Sz
Mag
PO
PP
+1
+6
 
 
 
 
 
 

Umiejętności:

Unik

Hazard

Spostrzegawczość

Zastraszanie

Wiedza (krasnoludy)

 

Zdolności:

Błyskawiczne przeładowanie albo artylerzysta

Niezwykle odporny

Strzał precyzyjny albo błyskawiczny blok

Bijatyka

Odwaga albo wyczucie kierunku

 

Ekwipunek (własność króla):

Pistolet

Proch i kule na 20 wystrzałów

Pełna zbroja płytowa

Pawęż

Krótki miecz

 

Profesje wejściowe:

Tarczownik, najemnik, weteran, żołnierz, sierżant

 

Profesje wyjściowe:

Sierżant, weteran

 

Uwagi:

Tę profesje może wykonywać tylko krasnolud

 

Autor: Marcin „Szarlej” Karwowski

Redakcja: Michał „Wiewiór” Musiał


Informacje dodatkowe:
 

Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.