Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Valkiria - Polub nas na Fejsie
  
Krasnoludzki snajper
 22-12-2007, 10:26
 dark kaczuszka
 5748 x przeczytano

Wojaczka to dla krasnoluda stan, powiedziałbym, naturalny. Walczą oni o swoje siedziby, kopalnie, a nawet (a może przede wszystkim) o honor. Walka to dla nich niemalże codzienność. Co tu dużo mówić, jest to po prostu bardzo bitny naród. Krasnolud najlepiej się czuje na polu bitwy, dzierżąc topór bądź młot w jednej ręce, a tarczę w drugiej. To właśnie tu może się wykazać męstwem, tu może znaleźć w końcu chwalebną śmierć. Ale wojna ma swoje prawa, nie zawsze można pozwolić sobie na walną bitwę, zwłaszcza, gdy weźmie się pod uwagę liczbę krasnoludów. Tu z pomocą przychodzą krasnoludzcy komandosi, a wśród nich również snajperzy.
 
Jesteś rekrutem? Skąd wiem? Ja tez służyłem w komandosach, byłem snajperem… tak, tak mam swój Krasnoludzki Argument. Stoi u mnie na honorowym miejscu. Nie jedno się przeżyło… chcesz usłyszeć jakąś historie? Tak? No dobrze.
 
To było bardzo, bardzo dawno temu, jeszcze za czasów Wojny o Honor. Inni nazywają ją Wojną o Brodę… Ignoranci. No, ale nieważne! Walczyliśmy z tymi pyszałkowatymi elfami. Trzeba przyznać, potrafili wystawić do boju ogromne ilości żołnierzy. Wtedy Krasnoludzki Argument był nowością, ba! Mieliśmy wtedy ich prototypy. Na pewno słyszałeś o wielkiej bitwie Trzech Wież. Byłem tam, ja i pięciu innych snajperów; mieliśmy jedyne zadanie: likwidację najważniejszych celów. Usadowiliśmy się na górce, założyliśmy maskujące siatki i czekaliśmy. Wtedy naszym oczom ukazała się ogromna armia elfów. Potężna kawaleria, roje smoków, morze piechoty. Armie, nasza i ich, stanęły naprzeciw siebie. I wtedy my zaczęliśmy…. Ja wypatrzyłem sobie jednego z magów, oni zawsze stanowią niebezpieczeństwo. Cel się poruszał, ale wstrzymałem oddech pociągnąłem za spust…  kula trafiła prosto w pierś, prawie rozrywając nieszczęśnika na pół. Kula wielkości mojej pięści przebiła go i zabiła jeszcze jakiegoś żołnierza stojącego za nim. W tym samym momencie kolejne pociski wyeliminowały 2 smoki, innego maga i jednego z elfickich szlachciców. Salwa, jak widzisz, poczyniła ogromne spustoszenia. Już zaczęliśmy przygotować silniczki parowe do drugiego strzału, kiedy zrozumieliśmy, w jakim jesteśmy niebezpieczeństwie. Na niebie pojawiła wielka smuga pary, prowadząca od nas prosto do byłego celu. Elfy nie są głupie, od razu w naszą stronę ruszyła lekka kawaleria, a długo trwa, zanim Argument ponownie będzie w stanie ponownie wystrzelić. Konie elfów były szybkie. Uciekaliśmy ile sił w nogach, byle jak najbliżej naszych oddziałów. Z całej szóstki przeżyłem tylko ja, reszta zginęła pod kopytami…
 
Przykładowy schemat rozwoju:

 WW

 US

Odp 

Zr 

Int 

SW 

Ogd 

 

 +20

+10 

+10 

+20 

 +20

+10 

 

 A

Żyw 

Wt 

Sz 

Mag 

PO 

PP 

 

+2 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
Umiejętności:
Skradanie się
Spostrzegawczość
Ukrywanie się
 
Zdolności:
Broń specjalna – Krasnoludzki argument
Strzał mierzony
Strzał precyzyjny
 
Wyposażenie:
Lina z hakiem – 20 m.
Siatka maskująca
Krasnoludzki Argument
Odznaka (srebrny celownik)
Luneta (US+5) lub Celownik optyczny (US+10)
 
Krasnoludzki Argument to rusznica, miotająca pociskami z ogromną prędkością, wykorzystując do tego mikrosilnik parowy. Żadna zbroja nie chroni przed nią, zaś jednym strzałem można zlikwidować wiele celów, gdyż pocisk „przebija” się przez szeregi wroga.
Siła Broni: 10
Za każdy następny cel żywy Siła Broni –2
Za przeszkodę drewnianą Siła Broni –1
Za przeszkodę metalową 10 cm (np. pancerz czołgu) Siła Broni –6
Za ścianę kamienną 30 cm Siła Broni –6
Amunicja:
Hartowany Gromril. Cena: 100 zk /10 sztuk. Jeśli jesteś snajperem na usługach króla, to kule są za darmo
Strzał: 1 runda, nie można odbijać, blokować, przyjmować na tarczę.
Ładowanie: 3 rundy
Zasięg: K 250 D 500 M 1000
 
Autor: Piotrek „Dark Kaczuszka” Krzystek
Redakcja: Kornel „Hipiss” Bielawski

Informacje dodatkowe:
 

Komentarze:


 
22-12-2008, 17:15 | Mitrodziej | Komentarzy w sumie: 3
był już opisany na łamach pisma "Portal" razem z innymi krasnoludzkimmi komandosami. Na życzenie mogę podać numer pisma i stronę.


 
22-12-2007, 16:43 | dark kaczuszka | Komentarzy w sumie: 271
mikrosilnik - taka ciuchcia tylko że mała:P


 
22-12-2007, 16:43 | Hipiss | Komentarzy w sumie: 650
Ta profesja nawet nieco mnie zainspirowała, krasnoludzcy komandosi to ciekawa sprawa. Niedługo chyba dorzucę własną profesję od siebie :P


 
22-12-2007, 16:40 | dark kaczuszka | Komentarzy w sumie: 271
ceny i rozwiniecią są przykładowe... można zmieniać dowoli :P


 
22-12-2007, 14:15 | Q-big | Komentarzy w sumie: 57
"Mikrosilnik parowy"? Czyli jak to?

Klasa fajna, ale broń -> overpowered


 
22-12-2007, 13:35 | Wiewiór | Komentarzy w sumie: 942
Wow ;o Miażdży taki snajper ;-) Szkoda, że taka droga amunicja.



Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witaj na stronie Komandorii Warhammera!
Jeśli chcesz przysłużyć się Cesarzowi, zgłoś się do dowódcy w celu zyskania kolejnych wskazówek!
Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

Nowości w V-Sklepie




Na służbie:
Żołnierze: 0

Cywile: 67

Statystyki wizyt:
Wizyty: 3510820
Dziś gości: 6
Ten miesiąc: 800
Rekord gości: 43842
Gości wczoraj: 87