Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Valkiria - Polub nas na Fejsie
  
Azor
 17-11-2007, 10:46
 Hipiss
 5015 x przeczytano

Historia stworzenia
Herman Gruber był nieco dziwnym naukowcem, który święcie wierzył w ogromną inteligencję zwierząt. Upierał się, że gdyby uruchomić pewne mechanizmy w głowach tych żyjątek, to nie dość, że by się z ludźmi dogadały, to jeszcze pomogłyby w wielu kwestiach. Dla przykładu, osioł miał wytłumaczyć, dlaczego nie chce przejść przez most. Uczony dostał małego, czarnego pieska od swego przyjaciela w ramach podziękowań za pewną przysługę. Piesek ów zdawał się być słodki i pocieszny. Godzinami wpatrywał się w zapracowanego naukowca. I – to do prawdy niebywałe! – Azorek zupełnie przez przypadek zjadł miskę karmy, do której dostała się duża ilość Spaczenia, o której istnieniu pan Herma nie miał najmniejszego pojęcia. Naukowiec wkrótce zmarł, a piesek…
 
Czas zmian
Co ciekawe, Azorek nie zmienił swego zewnętrznego wyglądu. Deformująca moc Spaczenia najwyraźniej nie wpłynęła na jego aparycję. Natomiast to, co działo się w środku, to zupełnie inna bajka. Piesek szybko zorientował się, że ludzka mowa jest dla niego całkowicie zrozumiała. Wkrótce zaczął rozumować jak człowiek. Skorzystał zatem z ogromnego zbioru swego zmarłego opiekuna, przeczytał kilkaset tomów wypełnionych najróżniejszą wiedzą. To niezwykłe. Azorek jednak stwierdził, że takie życie mu nie odpowiada, że wolałby zabawić się czyimś kosztem. Szybko trafił w ręce pani Gewillt.
 
Jak go wykorzystać na sesji?
Prócz jednej opisanej już przygody o polowaniu na Azorka, pomysłów – moim zdaniem – jest całkiem sporo. Rzecz jasna, w dużej mierze mogą to być pomysły dość luźne, zabawne (w tym celu powstał Piesek Chaosu właśnie). Zastanawiacie się, co by się stało, gdyby piesek narobił do rzeki? Cale miasto sparaliżowane! Zaraza! Klątwa! Gniew bogów! Trzeba znaleźć winowajcę. Inaczej, zrozpaczony rzeźnik zauważa, że cały jego zapas mięsa zniknął. Ktoś musi odnaleźć złodzieja i przykładnie go ukarać. Ale może być też tak, że Azorek stanie w obronie naszych bohaterów. Choćby przy konfrontacji z Kiciusiem – Kotkiem Chaosu. A Azor z Kiciusiem jak pies z kotem…
 
WW
US
K
Odp
Zr
Int
SW
Ogd
60
0
54
44
82
79
79
0
A
Żyw
S
Wt
Sz
Mag
PO
PP
2
30
5
4
8
0
0
0
 
Zdolności: bardzo szybki, brawura, broń naturalna, Chodu!, czuły słuch
 
Zasady specjalne:
  • Mocz. Piesek, w ramach pojedynczego ataku, może obsiusiać przeciwnika. Żrący mocz zadaje przez dwie rundy obrażenia o Sile 8.
  • Deformacja. Piesek jest w stanie deformować swoje ciało, np. wydłużyć szyję do nienaturalnej długości. Obserwowanie tego dziwnego zjawiska może poskutkować otrzymaniem PO.
  • Wszystkożerny. Piesek może zjeść wszystko w niemalże nieograniczonych ilościach (dopóki mały głodek nie zniknie).
  • Aport. Gdy ktoś bierze do ręki coś długiego, patykowatego, gwiżdże przy tym i krzyczy „aport!”, Azorek dostaje nieopisanej pasji aportowania. Jeśli piesek chce powstrzymać się przed pobiegnięciem za patykiem, musi wykonać test SW –20.
Autor: Hipiss
Redakcja: Michał „Wiewiór” Musiał

Informacje dodatkowe:
 

Komentarze:


 
20-11-2007, 11:40 | Armand de Morangias | Komentarzy w sumie: 434
Teraz czekam na Powrót Azora, Zemstę Azora, Ultimatum Azora, Narzeczoną Azora... Hip ma zajęcie na najbliższe pięć lat ^_^



Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witaj na stronie Komandorii Warhammera!
Jeśli chcesz przysłużyć się Cesarzowi, zgłoś się do dowódcy w celu zyskania kolejnych wskazówek!
Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

Nowości w V-Sklepie




Na służbie:
Żołnierze: 0

Cywile: 30

Statystyki wizyt:
Wizyty: 3321010
Dziś gości: 193
Ten miesiąc: 6375
Rekord gości: 43842
Gości wczoraj: 157