Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
  
Klan
Organizacja japońskich morderców
 11-01-2004, 15:08
 szelest
 4569 x przeczytano

Informacje dla graczy:

A po jaką cholerę Ci informację o tych skośnookich wariatach z żyletkami? Dasz kilka gambli, to Ci opowiem. Ha! Widzę, że potrzebujesz tych informacji. No to siadaj i słuchaj. Spójrz na moją rękę – a właściwie kikut. Tak, to ich robota. Zadarliśmy z niewłaściwymi ludźmi, a że ja nie byłem bezpośrednio w to wmieszany – przeżyłem. Cała reszta nie miała tyle szczęścia. Ech, gdybyśmy byli wtedy w szczerym polu, gdzie dużo przestrzeni i cokolwiek widać – to oni byliby martwi, a nie my. Ale to są spece od walki w niewielkich pomieszczeniach. I wiesz? Nie używają pistoletów. Nie – karabinów też nie. Oprócz granatów gazowych używają tylko tych cholernych samurajskich mieczy – ostrych jak żyletki. Nawet nie słychać, kiedy nadchodzą. Załatwiają sprawę cicho, zostawiają mnóstwo krwi i odrąbanych członków. Widziałem, kto nimi dowodzi – bezwzględna, żółta, mała kobieta. Spojrzałem na nią z okna. Stała przy jakimś japońskim gruchocie. Nasz wzrok spotkał się jedynie przez chwilę, lecz wiedziałem, że należy spieprzać. Ledwo mi się udało – moja dłoń została tam, gdzie zginęli wszyscy. Powinniśmy byli wymordować ich wszystkich atomówkami, póki była ku temu okazja. Na przykład w Hiroszimie.

Informacje dla MG:

Bezwzględny klan zabójców, prawdopodobnie czerpiący pierwowzór z japońskiej „mafii” Yakuza i tradycji samurajów. Składa się tylko i wyłącznie z japończyków. Podejmują się wszelkiego rodzaju zabójstw. Są cholernie drodzy, ale perfekcyjni i skuteczni. Nie używają broni palnej, doskonale znają się na walce wewnątrz budynków i podejmują się przeważnie tego typu zdań. Zadanie wypełniają co do słowa - jeśli ma zginać ktoś konkretny, można powiedzieć, że jest już martwy w chwili przydzielenia wyroku. Niepisane wśród nich zasady są następujące:
Jeśli któryś z członków zawiedzie w zlikwidowaniu celu – odcina sobie palec. Jeśli któryś zgubi miecz – popełnia seppuku, ewentualnie głowę odcina mu sama Suzuka.
Posługują się granatami gazowymi i doskonale opanowaną sztuką władania mieczem. Wprost uwielbiają odcinać nią różnego rodzaju członki. Krążą plotki, że potrafią też zabijać gołymi rękoma. Charakterystyczne stroje to białe garnitury (biały był w Japonii symbolem śmierci), często też długie płaszcze. Pod garniturem noszą lekkie pancerze. Podróżują zdezelowanymi samochodami jedynie japońskiej marki.
Przewodzi nimi okrutna i bezwzględna kobieta, która uwielbia wyjeżdżać na każdą akcję i oglądać efekty ich działań. Jeśli przyjrzeć się jej z bliska, jest już bardzo stara. A mimo wieku, potrafi podobno wiele.
Jeśli ktokolwiek chce ich nająć, najlepiej pytać w okolicy Vegas. Gdzieś tam mają swoją kryjówkę. A szukając ich bezpośrednio w Vegas – cóż, ściany maja uszy. Kto szuka, ten znajdzie.

Nazwa: Klan, rzadziej używana nazwa to Klan Miecza
Przywódca: Suzuka, zwana (jedynie za plecami, przez pracodawców) Suką.
Miejsce: okolice Vegas
Liczba członków: 20
Uzbrojenie: katany, granaty gazowe;
Wyposażenie: lekki pancerz, japońskie samochody – raczej w nieciekawym stanie.
Animozje i sojusze: brak (najemni zabójcy)
Wstęp: Tylko japończycy.
Sława: 3
Cena: 100 gambli/zabójcę.
Charakterystyki:

Suzuka:
Pochodzenie: Człowiek z… nie Twój zasrany interes.
Profesja: Zabójca.
Cechy:
- urodzony morderca,
- koniec zlecenia,
Specjalizacja: Wojownik.
Chora na: niewydolność krążenia.

Budowa: 11
Zręczność: 19
Charakter: 18
Percepcja: 11
Spryt: 11

Sztuczki: obezwładnienie, rozbrojenie, doskok, zasłona, Hej, przystojniaku!, inspiracja, ciszej niż cień.

Umiejętności:
Zastraszanie 4, Perswazja 4, Zdolności przywódcze 8, Skradanie się 11, Odporność na ból 4, Niezłomność 4, Morale 8, Sztuki walki 6, Bijatyka 6, Broń biała 6.


Przeciętny zabójca:
Pochodzenie: Człowiek z… nie Twój zasrany interes.
Profesja: Zabójca.
Cechy:
- urodzony morderca,
- koniec zlecenia,
Specjalizacja: Wojownik.
Chory na: różnie

Budowa: 13
Zręczność: 17
Charakter: 13
Percepcja: 10
Spryt: 7

Sztuczki: kop z obrotu, obezwładnienie, rozbrojenie, doskok, zasłona, ciszej niż cień.

Umiejętności:
Zastraszanie 4, Skradanie się 11, Odporność na ból 4, Niezłomność 4, Morale 4, Sztuki walki 6, Bijatyka 6, Broń biała 6.


Sprzęt:

Katana (obrażenia lekkie)
Taa, widziałem ten ich cienki miecz w akcji. Wygląda dość niegroźnie i inaczej niż zwykły miecz, jakich używają czasem gladiatorzy. Ot, kawałek stali. Nie błyszczy się tak, jak opowiadają. Niektórzy twierdzą, iż wbity w dno przetnie liść płynący z nurtem rzeki – tego akurat nie wiem. Wiem, że odrąbał mi dłoń. Błyskawicznie.
Reguły specjalne: Broń w rękach wprawnego szermierza niezwykle szybka. Atak zajmuje 1 segment. Wymagane jest jednak: sztuki walki 4+, broń biała 4+.

Redakcja: Adam "Nadiv" Kuśmirek


Informacje dodatkowe:
 

Ocena artykułu:
Ten artykuł jak dotąd oceniło 6 żołnierzy, średnia ocena: 5.2.
Komentarze:


 
30-09-2007, 12:40 | QuackQ | Komentarzy w sumie: 10
Świetny, klimatyczny tekst, chętnie wykorzystam do tworzenia przygody, bo jeden z moich graczy uparł się na bycie samurajem:)


 
08-04-2007, 23:08 | Ghost of desert | Komentarzy w sumie: 9
Komentarz



Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witamy w Bunkrze - stronie poświęconej Neuroshimie. Prosimy o opanowanie i stosowanie się do zaleceń obsługi Bunkra - od tego zależy Wasze bezpieczeństwo.

***
 
Pamiętaj! Bunkier wciąż potrzebuje nowych ludzi! Ludzi zdolnych, zdecydowanych i wytrwałych! To możesz być właśnie Ty!

***
 
Dowództwo Bunkra przypomina o nieustającej potrzebie wyrażania konstruktywnych opinii za pośrednictwem Komentarzy.
Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

Nowości w V-Sklepie