Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Techniki Khaibit
Zbiór technik związanych z Dyscypliną Obtenebracji
 27-03-2007, 14:38
 Armand de Morangias
 5057 x przeczytano

Dyscyplina Obtenebracji to tylko część niezwykłego dziedzictwa linii krwi Khaibit. Starożytne Żmije znały wiele specjalnych technik, ułatwiających im walkę z demonami. W dzisiejszych czasach zna je niewiele wampirów.


Wejrzenie w Cień

(Auspex 2, Obtenebracja 1)

Tak, jak Wzrok Nocy pozwala Żmijom postrzegać istoty przebywające w Zmierzchu, tak ta technika pozwala zajrzeć wprost w Cień – krainę duchów.

Koszt: -

Aktywacja: Spryt + Okultyzm + Obtenebracja

Aby użyć tej mocy, wampir musi wpierw aktywować Wzrok Nocy. Zgromadzone sukcesy decydują o ilości zdobytych informacji – pojedynczy sukces daje jedynie podstawowe informacje o wyglądzie Cienia w danym miejscu, podczas gdy wyjątkowy sukces może oznaczać wykrycie i identyfikację wszystkich duchów i loci w zasięgu wzroku. Pech oznacza, że wampir mylnie zinterpretował zdobyte informacje. Modyfikatory wpływające na rzut to siła Rękawicy w danym miejscu oraz natężenie światła – im jest ciemniej, tym łatwiej wejrzeć w Cień.

Poznanie tej mocy kosztuje 10 PD.


Dłonie Ciemności

(Obtenebracja 3, Wigor 2)

Dzięki tej technice ciemność chroni Khaibit i walczy w jego imieniu. Z cienia wyłaniają się stworzone z ciemności macki, którymi wampir może kierować według woli.

Koszt: 1PK

Aktywacja: Manipulacja + Okultyzm + Obtenebracja

Pierwszy sukces tworzy jedną mackę o długości około dwóch metrów, zręczności 3 i sile równej poziomowi Dyscypliny Obtenebracji wampira. Kolejne sukcesy Khaibit może przeznaczyć na stworzenie kolejnych macek lub przedłużenie istniejących o dwa metry za sukces. Macki mają jeden Poziom Zdrowia, ale są odporne na wszystkie obrażenia z wyjątkiem ognia i słońca. Macki mogą zadawać rany tłuczone, chwytać i miażdżyć przeciwników.

Nauczenie się tej techniki kosztuje 21 PD.


Miecz Seta

(Obtenebracja 3, Wigor 3, Odporność 2)

Wampir znający tę moc nigdy nie jest bezbronny – w każdej chwili może przyzwać ciemność i stworzyć z niej zabójczą broń.

Koszt: 1PK za scenę

Nie potrzebny jest żaden rzut – wystarczy zużycie Vitae. Wokół dłoni wampira gromadzą się cienie, z których wyłania się „ostrze”, jego wygląd jest unikalny dla każdego wampira. Niezależnie od kształtu, ostrze zadaje +2 Poważnych Obrażeń. Jeśli wampir widzi istoty efemeryczne (z pomocą Wzroku Nocy lub innej techniki), może użyć Miecza Seta, by je zaatakować.

Ta moc kosztuje 30 PD.


Wejście w Cień

(Obtenebracja 5, Nadwrażliwość 4)

Czasami Khaibit nie chce czekać, aż zagrożenie wyjdzie z Cienia – dzięki tej technice może sam przekroczyć Rękawicę.

Koszt: 1 PK

Aktywacja: Inteligencja + Okultyzm + Obtenebracja

Sukces w rzucie oznacza, że wampirowi udało się przebić Rękawicę, ale doświadczenie oszałamia go na jedną rundę. W przypadku wyjątkowego sukcesu Khaibit nie traci opanowania i może działać natychmiast po wejściu w Cień. Pech oznacza, że wampir nie tylko nie przekroczył Rękawicy, ale też nie może podjąć kolejnej próby w tej scenie.

Nauczenie się tej mocy kosztuje 35 PD.


Tekst: Armand

Redakcja: Tuethan




Informacje dodatkowe:
 
 



 
28-05-2007, 20:48 | Eizen | Komentarzy w sumie: 1
Khaibit moim zdaniem są przedstawieni w bloodlines'ach bardziej jako zabójcy niż kultyści. Oczywiście ich podobieństwo zarówno do Lasombra, jkak i Setytów oraz Assamitów jes jak najbardziej słuszne. Myślę jednak, że to bardziej ,,narzędzia"w rękach primogenu, ew Księcia albo przywódców konwenantów w eliminowaniu ..problemów" stojących na ich drodze. Osobiście mam wielki sentyment do tego bloodline'a i fajnie, że Armand się tym zajął... :) A swoją drogą... wasze postacie na pewno nie chciałyby spotkać na swej drodze Khaibita... wieżcie... byłby problem.


 
17-04-2007, 20:36 | Ufnal | Komentarzy w sumie: 44
MAm nadzieję i wierzę na słowo. Choć jak dla mnie to wciaż brzmi jak L+S+Assamici z leciutka (? Dobre skojarzenie?)


 
12-04-2007, 23:16 | Armand de Morangias | Komentarzy w sumie: 434
Khaibit w krainie duchów to mój własny pomysł, domyślnie mogą tylko oddziaływać na istoty w Zmierzchu, czyli warstwie rzeczywistości po tej stronie Rękawicy, w której przemieszczają się istoty niematerialne.

Po raz któryś z rzędu tłumaczę: Świat duchów jest tylko jeden i nazywa się Cieniem. Magowie mają Supernal Realms, ale do nich nie wchodzą, bo Otchłań im nie pozwala.

A tak w ogóle to powiedzieć, że Khaibit to Setyci z mocami Lasombra, to jak stwierdzić, że samochód to powóz ciągnięty przez mechanicznego konia - niby prawda, ale nie daje pojęcia o faktycznym stanie rzeczy. Khaibit to nowy, bardzo grywalny bloodline, a nie jakiś potwór Frankensteina pozszywany z kawałków starych klanów.


 
09-04-2007, 19:50 | Ufnal | Komentarzy w sumie: 44
Luuudzie... Setyci jako ochroniarze... Z mocami Lasombra... I do tego przekraczanie Rękawicy - Vampires in Umbraaaaaaaaa... Wchodzą do tej co Magowie czy do tej co Wilki? A moze do jakiejś trzeciej? A czwartą będą miały Faerie?


 
01-04-2007, 10:46 | Armand de Morangias | Komentarzy w sumie: 434
Khaibit - Linia Krwi klanu Mekhet wywodząca się ze starożytnego Egiptu. Starożytni Khaibit służyli Setowi i pomagali mu chronić Egipt przed demonami. Obecnie niewielu pamięta o tej świętej misji, a większość istniejących Khaibit służy wampirzym magom z Circle of the Crone jako ochroniarze. Dokładny opis w dodatku Bloodlines: the Hidden.

Obtenebracja to nic innego jak nieco zmodyfikowana Sfera Mroku, tak więc w pewnym sensie Khaibit są połączeniem Setytów i Lasombra - moim skromnym zdaniem, znacznie grywalniejszym niż którykolwiek z tych klanów.


 
31-03-2007, 20:22 | Ufnal | Komentarzy w sumie: 44
Że się tak zapytam... Co za cholery z tych Khabit??


Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

  • Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088

    Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088
   $$5#3... transmisja przerwana...