Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
  
Sztuczki Stalowego
 12-02-2009, 10:27
 Stalowy
 5610 x przeczytano

Nazwa: Sen Sprawiedliwego
Wymagania: Charakter 14+, Kondycja 2+
Opis: My się tutaj strzelamy z Molochem, a ten sukinkot ucina sobie drzemkę!!!
Działanie: Kamienny sen? Też coś… Ty masz Sen Sprawiedliwego. Zasypiasz z miejsca i nikt, ani nic Ci przeszkadzać nie będzie… W obojętnie, jakim miejscu i przy jakich warunkach sypiasz dobrze. W wyniku tego leczysz się jak przy zwykłym odpoczynku. Nieźle, co? Tylko nie myśl, że da się Ciebie tak po prostu obudzić. Wszelkie testy spostrzegawczości podczas snu są trudniejsze o jeden poziom.

Nazwa: Sen Sołtysa
Wymagania: Percepcja 13+, Czujność 3+, Nasłuchiwanie 4+
Opis: Szeregowy Anderson znów zasnął na warcie... ja ci dam gówniarzu… Skradam się do Andersona, już mam mu kopa sprzedać, a ten odtoczył się na bok, wyskoczył, stanął na baczność i zaczął meldować, że żadnych wrogów nie ma w pobliżu!
Działanie: Kiedy śpisz testy nasłuchiwania są łatwiejsze o jeden poziom… dodatkowo jeżeli coś jest nie tak natychmiast jesteś gotowy do działania.
 
Nazwa: Środek ciężkości
Wymagania: Budowa 14+, Kondycja 3+, Tylko dla postaci o wzroście poniżej 160cm.
Opis: Mówiłem wam o Josefie? He… to był taki kurduplowaty łowca. Był, bo swego czasu oberwał granatem poprawionym serią z peema. No, ale ten knypek był niesamowicie silny, jak na kogoś takiego. Kiedyś zdzielił po łbie speca, za pyskowanie… no ale nieważne. Chodzi o to, że Josefa strasznie trudno było przewrócić. Jak się zaparł dziad to potrafił zatrzymać mutanta… pociąg pewnie też by zatrzymał. Nie wiem nie sprawdzaliśmy.
Działanie: Masz niezły zmysł równowagi, nisko położony środek ciężkości lub potrafisz… A dupa tam! Nieważne, co tam masz, ważne, że zawsze jak ktoś lub coś chce Ciebie przewrócić to wykonujesz test sporny, podczas którego dodajesz sobie do budowy równowartość swojej kondycji.
 
Autor: Michał „Stalowy” Narożniak
Redakcja: Marcin „Sharn” Byrski

Informacje dodatkowe:
 
 

Komentarze:


 
13-02-2009, 14:32 | Stalowy | Komentarzy w sumie: 6
Niestety zapomniałem wspomnieć o tym, że można wziąć tylko jeden sen. :P

Dziękuję za komentarze.


 
13-02-2009, 00:50 | Q-big | Komentarzy w sumie: 57
Przydałby się jeszcze aneks, że nie można mieć obu "snów" naraz. Albo, że przed pójściem spać, trzeba sobie ustawić tryb snu :]


 
12-02-2009, 11:24 | Wiewiór | Komentarzy w sumie: 942
Hehe, w ogóle ciekawe sztuczki ;] A opis "A dupa tam! Nieważne, co tam masz..." też niezły xD


 
12-02-2009, 11:06 | ARTUT | Komentarzy w sumie: 4525
Sen Sołtysa daje radę. Fajna sztuczka :)


 
12-02-2009, 11:04 | Guaranga | Komentarzy w sumie: 172
Sen Soltysa najlepszy, ale myslaem, ze bedzie to mialo wspolnego wiecej z paskudnym rtrunkiem o tej nazwie, dostepnym jeszcze nie tak dawno temu w sklepach :P


 
12-02-2009, 10:48 | XeroBoy | Komentarzy w sumie: 1286
Nie wiem nie sprawdzaliśmy -> Nie wiem, nie sprawdzaliśmy. Lack of przecinek ;p

Sen Sołtysa bossski xD



Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witamy w Bunkrze - stronie poświęconej Neuroshimie. Prosimy o opanowanie i stosowanie się do zaleceń obsługi Bunkra - od tego zależy Wasze bezpieczeństwo.

***
 
Pamiętaj! Bunkier wciąż potrzebuje nowych ludzi! Ludzi zdolnych, zdecydowanych i wytrwałych! To możesz być właśnie Ty!

***
 
Dowództwo Bunkra przypomina o nieustającej potrzebie wyrażania konstruktywnych opinii za pośrednictwem Komentarzy.
Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj