Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
     
Kryształy Czasu: Labirynt Śmierci w muve.pl
Valkiria - Polub nas na Fejsie
     (0|0)
  
Call of Duty: WWII - beta test
30-09-2017, 16:11 | 219 x przeczytano | ARTUT
Na razie jest nieźle, ale szału nie ma. O konkretach będzie można porozmawiać po premierze.

Te wszystkie gry z kosmitami czy współczesne strzelanki, kompletnie mnie nie jarają. Owszem Battlefront w klimacie Gwiezdnych Wojen na nieco dłużej przykleił mnie do konsoli. Po prostu uwielbiam to universum. Aktualnie jednak z sieciowych FPSów jedynie jara mnie darmowa gra Heroes & Generals, w której oprócz piechoty możemy na jednej mapie pojeździć pojazdami, czołgami i polatać samolotami.

Serię Call of Duty bardzo lubię dlatego oczywiście totalnie zachwyciła mnie informacja, że jej nowa odsłona będzie w moich ukochanych klimatach II wojny światowej. Filmowe zwiastuny, które pojawiły się na YouTube sprawiły, że szczękę zbierałem długo z ziemi. Zapowiada się hit pełną gębą.

W końcu nadeszła chwila kiedy na STEAM pojawiła się darmowa, otwarta beta trybu wieloosobowego. Nie zastanawiałem się nawet chwili. Zainstalowałem ją od razu i odpaliłem.

Samo menu jest absolutnie typowe i zwyczajne. Mamy do wyboru pięć klas, niewielki arsenał broni, który będziemy mogli odblokowywać i rozbudowywać po zaliczeniu kolejnych etapów rozwoju. Nic szczególnego. Standard.

Niestety jeśli chodzi o tryby rozgrywki, mimo, że oczekiwałem jakiś niespodzianek, w nasze ręce trafia znów to samo co w innych tego typu grach. Oklepany Team Deathmatch, Domination… ileż można? Ja wiem, że w tego typu grach standardowe rozwiązania są niezbędne, ale choć trochę nowatorskiego i niesztampowego podejścia wypada graczom zaserwować, szczególnie jeśli staje się w wyścigu o palmę pierwszeństwa królów FPSów bo Activision takie ambicje ma.

Na szczęście tryb War, w którym musimy zaliczyć cztery kolejne etapy potyczki jak dla mnie ratuje z nawiązką całą rozgrywkę wieloosobową. Zdobywanie umocnień przeciwnika, odbudowa mostu, zniszczenie magazynu amunicji czy wreszcie rajd pancerny na bazę wroga. Naprawdę jest gorąco, naprawdę ogromne znaczenie ma tam współpraca w oddziale a jednocześnie samotne wilki też nie będą się nudzić. Zakochałem się absolutnie w tym trybie i jeśli twórcy nie zaserwują nam nic więcej po premierze, to i tak będę usatysfakcjonowany.

Wracając jednak do samej rozgrywki, to w trybie Team Deathmach i w zasadzie pozostałych również, wszyscy biegają po mapie jak popieprzeni, albo campią gdzieś w ukryciu. Nienawidzę tego i dostaję od tego szału. W grach konsolowych jeszcze to przejdzie, ale przy rozgrywce PCtowej to zabawa zaledwie na kilka chwil. No ale jak kto lubi.

W samym sterowaniu nic nas nie zaskoczy. Wybór broni, klas i dodatków jak już wspominałem jest zupełnie standardowy.

Oczywiście nie mamy w zasadzie żadnego wpływu na środowisko, które nas otacza. Możemy zapomnieć o demolowaniu budynków czy pojazdów. Bardzo szkoda. Wciąż brakuje mi dużej i popularnej strzelanki FPS, w której będziemy mogli zrównać okolicę z ziemią.

Grafika owszem jest niezła, w tle wiecznie się coś dzieje, ale w sumie wszystko już to było w innych produkcjach. Na uwagę zwracają animacje zabijanych postaci. Fajnie to wygląda, szczególnie jeśli kogoś podpalimy, to jego płonące zwłoki efektownie tańczą. Ale to jeszcze nie powód by wydać kilka stów na ten sam kotlet, który smażą też inni wydawcy.

Co w takim razie ma nowe Call of Duty: WWII żeby zachęcić nas do zakupu? Na pewno jest fajny klimat II wojny światowej, jest świetna grafika i audio. Ale w zasadzie nic nowego tu nie ma.

Pocieszające są jednak zapowiedzi rozbudowanego trybu fabularnego dla pojedynczego gracza. Absolutnie nie mogę się doczekać jak zagram w tryb Zombie, który uwielbiam. Liczę na to, że te dwa fragmenty sprawą, że Call of Duty: WWII będzie wart mojej uwagi. Na razie jest nieźle, ale szału nie ma. O konkretach będzie można porozmawiać po premierze. Póki co trochę na wyrost oceniam tę grę na dobrą i trzymam kciuki by mnie nie zawiodła.

 

Artur “ARTUT” Machlowski

 


Informacje dodatkowe:
 
 

Ocena:
 
Ogólna
75%%
 
Ocena końcowa: 75%
 

Wady i zalety:  
 
klimat i realia II wojny światowej,
dobra grafika i dźwięk,
tryb War,

 
 
trochę odgrzewany kotlet,
w sumie nic nowego,

 

Wymagania:

 
Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

Witamy w terminalu Militarnej Sieci Valkiria. Wszystkim rekrutom przypominamy o obowiązku rejestracji swych danych w celu podjęcia służby w siłach zbrojnych MSV.

Życzymy owocnej służby!!

* * *
Zaciągnij się do jednostki lub zostań jej dowódcą!

* * *

Szukasz kontaktu z V-Sztabem? Napisz do nas: kontakt[at]valkiria.net

* * *

Wrogą propagandę należy zwalczać! Do tego najlepiej nadaje się rakieta naprowadzana VX456.

* * *


Gdy zostaniesz ranny na polu bitwy, pamiętaj by wzywać Podsystem Medyczny tylko w przypadku bezpośredniego zagrożenia wszystkich funkcji życiowych. Nieuzasadnione wezwania będą karane!

* * *

W przypadku utraty łączności z Terminalem Głównym nie zapominaj o Podręcznym Zestawie Samobójczym!

* * *












Studia - jakie?
Co ostatnio przeczytałam(em)?
Ostatnio słuchałem...
W jaką planszówkę ostatnio...
gdzie kupujecie?
Assassin's Creed [x360]
Wiedźmin MMORPG
W co teraz gracie?
Najstarsze gry w jakie...
Przywita się..


Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Na służbie:
Żołnierze: 0

Cywile: 30

Statystyki wizyt:
Wizyty: 2932760
Dziś gości: 51
Ten miesiąc: 3293
Rekord gości: 2237
Gości wczoraj: 166




Tako milczy Zaratustra - plansze


Saga o Atlasie i Axisie #3 - plansze


Ralph Azham #8: Nie pochwycisz płynącej rzeki - plansze


Ostatki - plansze


Layers of Fear - screeny


Najnowsze pliki

Interior #1
Interior jest biuletynem z fanowskimi materiałami do gry fabularnej...
Ja, Diablica - fragment
Ymar - fragment
Nowa Fantastyka 08/2010 - zapowiedź
Powrót do Katedry Szkarłatnych Witraży - raport z sesji Klanarchii

$$5#3... transmisja przerwana...

Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera
Magazyn Valkiria
Propaganda
V-Game
E-mail
Imię
Format

-->