Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Kroczący po obu stronach
Poznajcie tajemniczego i kontrowersyjnego teurga z plemienia Władców Cieni. Może mieliście już okazję coś o nim słyszeć? A może spotkacie go kiedyś na swej drodze?
 12-02-2003, 13:36
 Akashic
 2927 x przeczytano

„Widzisz go? Tego młodego faceta, który rozmawia ze Strażnikiem Caernu? Nie patrz tak nachalnie i nie pokazuj na niego paluchem !! Tak tamtego. Ciekawe co znowu wymyślił? Jak to nie wiesz kto to jest? Chłopcze gdzie ty byłeś przez ostatni rok? Chodź powiem ci kilka ciekawostek o naszym nowym Sierpie. Hm... od czego zacząć?
Pojawił się tutaj jakiś rok temu. Przedstawił jak Kroczący po Obu Stronach Teurg z Władców. Wiem, że niemiłe typki. A ten gość potwierdza to bardzo często. Tolerują go tylko dlatego, że posiada niesamowitą wiedzę na temat stworów Plugawego. Inna sprawa gdzie ją zdobył w tak młodym wieku? Widać wszyscy Władcy mają ciągotki w tamtą stronę. Ale nie mów tego głośno, zwłaszcza w ich obecności i na litość Gai nie mów, że usłyszałeś to ode mnie. A wracając do naszego ulubieńca – zadałem sobie trochę trudu żeby trochę się o nim dowiedzieć. I jak się okazało nasz Teurg ma ciekawą przeszłość. Szczep w którym dorastał i szkolił się już nie istnieje. Caern został zniszczony a wszyscy Garou z niego zabici. Spirale oczywiście. On przeżył bo był w tym czasie na wyprawie w Dalekiej Umbrze. Tak twierdzi przynajmniej.
Następny szczep, który go przyjął też miał problemy – jakaś wzmożona aktywność Tancerzy i Zmór w okolicy, dziwne wizje... zabity główny Teurg. To znaczy nie zabity – zamordowany we śnie. Jego duchy opiekuńcze nie mogły pomóc, bo zabójca był ukryty przed ich wzrokiem. Zginął po tym kiedy powiedział, że duchy zesłały mu wizję zagrożenia, którą miał wyjawić na zebraniu Rady. Ciekawe, prawda? Oczywiście, Kroczący podziękował szczepowi za gościnę i odszedł ponieważ jak stwierdził „... jedyna osoba, która mogłaby go jeszcze czegokolwiek nauczyć nie jest w stanie już tego robić, nie ma więc sensu, żeby tracił tutaj swój czas.” Arogancki skurwiel. Nie oskarżam go o nic. Po prostu przedstawiam Ci fakty, jakie udało mi się wygrzebać z jego przeszłości.
Dlaczego to robię? Po prostu mu nie ufam. Ponoć jakiś szczeniak widział jak rozmawiał ze Zmorami. Niby normalna rzecz w przypadku Sierpa ale... to wyglądało według młodego jakby zawierał z nią jakiś pakt. Na jego korzyść przemawia to, że podczas ostatniego ataku na Norę Spiral wykazał się jak mało kto z naszych. To co wyczyniał robiło wrażenie - zaufaj mi. A on jest tylko Fostrenem. Starsi Teurgowie kiedy zobaczyli co on przyzwał to łapali się za głowy. Facet jest kompletnie odjechany. Przyzwał od cholery duchów, a później złapał za klaive i skoczył do walki. Sam zarąbał dwóch Tancerzy. Na raz synku – da się to zrobić, nie powiem, zdarzyło mi się parę razy tego dokonać, ale do cholery ja jestem Ahrounem, a on Teurgiem. I to już nie jest normalne.
A teraz słuchaj uważnie i zapamiętaj – mam podejrzenia, że poszedł w Żmija. Więc jeżeli coś mi się stanie zanim pojawi się tutaj mój przyjaciel z dowodami siedź cicho. I nie wchodź mu drogę, tylko idź z tym od razu do Starszych. O cholera... spadaj młody i pamiętaj co Ci powiedziałem.
- Witaj Kroczący cóż mogę dla Ciebie zrobić?




Ten wstęp pozwała Narratorowi na wprowadzenie do swoich Kronik postaci Kroczącego po Obu Stronach Fostrena z Władców Cienia, zrodzonego kiedy na niebie lśnił Sierp. Postać zagadkowa. Mało kto wie o nim cokolwiek konkretnego –większość to plotki i powtarzane ze plecami pomówienia. Nie podlegają natomiast żadnej dyskusji jego kompetencje, jeżeli chodzi o znajomość Umbry i stworów Żmija. Tą wiedzą przewyższa nawet stojących wyżej w hierarchii Teurgów. Wiedzą praktyczną i teorią.

Młody mężczyzna około 25-26 lat, szczupły, pozornie wiecznie zamyślony i nie zwracający uwagi na otoczenie, ale w sytuacjach istotnych i wymagających szybkich decyzji działa jak błyskawica. Co ciekawe, chociaż nie jest Ahrounem, potrafi walczyć – i to całkiem nieźle, o czy zdążyło przekonać się już kilku wojowników. Walczy tak jak się zachowuje – zimno spokojnie i z głową. Osoby, które miały okazję widzieć jak posługuje się swoim klaivem przyznają, że mało osób jest stanie stawić mu czoła. Kolejna zagadka – kiedy, gdzie i od kogo nauczył się trudnej sztuki walki świętym orężem? Pytany o to uśmiecha się tylko i mruży wściekle zielone oczy. „ To też widza tylko, że innego rodzaju. A mnie interesuje każdy rodzaj wiedzy. Poza tym... każdy Garou jest wojownikiem Gai prawda? A cóż to za pożytek z wojownika, który nie potrafi walczyć?”


Postać ta daje Narratorom naprawdę duże pole do popisu. Ten zły, którego postacie będą mogły zdemaskować przed starszyzną, osoba mogąca pomóc pokonać potężnego stwora Żmija – kwestia tylko za jaką cenę? A może po prostu człowiek przeklęty przez los i skazany na robienie sobie wrogów, gdzie tylko się uda? Tylko od was zależy jak zostanie wykorzystany. Pamiętajcie tylko o jednym – jest naprawdę inteligentny i zabicie go to naprawdę trudna sztuka. Myśli i potrafi walczyć – mordercza kombinacja. No i duchy....


Ok. Trochę mechaniki: nie będę zanudzał wszystkimi współczynnikami, bo za dużo czasu i miejsca by to zajęło.
Z istotnych cech: Wiedza o Umbrze 5, Wiedza o Mrocznej Umbrze 3,Wiedza o Żmiju 4 (i niech ktoś powie, że to normalne u młodego Teurga), walka wręcz 5, wszystkie Rutuały Mistyczne, Harmonii i Pór Roku, oraz kilka rytuałów nieznanych garou. Wokół niego w Umbrze spotkać można jego duchy opiekuńcze: Węża i Skorpiona.
Więc jeżeli nie macie do niego poważnego interesu nie marnujcie jego czasu. Bo nie znosi głupców, a jego klaive ma tą przykrą przypadłość, że potrafi znaleźć się w dłoni naprawdę szybko. I jeżeli uda wam się zrobić sobie z niego wroga, często oglądajcie się za siebie. Potrafi podejść cicho jak duch dzięki Welonowi. Ale przecież nikt nie mówi nic złego na jego temat prawda?


Ocena artykułu:
Ten artykuł jak dotąd oceniło 4 żołnierzy, średnia ocena: 3.3.


 
20-05-2006, 12:44 | Akashic | Komentarzy w sumie: 12
Komentarz


Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   

  • Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088

    Warning: Smarty error: unable to read resource: "rpg/intercom_main.tpl" in /home/mainterm/www/class/tpl/Smarty.class.php on line 1088
   $$5#3... transmisja przerwana...