Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Fabularnych > Dungeons & Dragons
        Pojedynki
Pojedynki
Autor Post
16.09.2005 11:32

Użytkownik jest offline Dark_NoziN
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 18
Kot
 0
magowie, wojownicy, łotry..
W miare realnie odgrywając świat Fantasy musimy rozpatrzyć taka kwesię jak "Honor postaci". W grę raczej nie wchodzi sambójstwo, bo nie chcemy tracić postaci.. Ale dajmy na to pojedynek pomiędzy obrażającym, a obrażanym. Pojedynek toczy sie do pierwszej krwii, bądź do końca.. Nikt nie ma prawa sie wtrącic pomiędzy walczących (czasami ze zdrowego rozsądku). Pojedynek dwuch wojowników, to betka- zorganizowac łątwo, zwykłe rzuty, hity, obrażenia, odejmujemy, tak tak, zostało jeszcze 210hp, odejmiemy tyle i tyle.. taaaak.. U łotrów pojedynek wygląda podobnie (chociaż twa duzo dłużej, i może skończyć się w 1 rundzie nieuwagiXD). Łotrzykowie maja dże KP, i średnio fajny atak (stąd dużo 2-klasowców), więc przebicie KP "tego drugiego" może być kłopotliwe. Zostawmy profesje przeznaczone do bezpośredniej konfrontacji.. Inna sprawa jest z pojedynkiem magów. Ci w pierwszych turach rzucaja na ziebie zaklęcia ochronne, aktywują magiczne przedmioty, i ogólnie nic sie ciekawego nie dzieje. A co potem? Testy kontr-czarownia, efekty zderzających sie czarów, efekty potężnych/połączonych/czarów, które wymkneły się spod kontroli.. I uwaga, uwaga kontrczarownie. Jak to rozpatrujecie? Jakie moga być ciekawe rozwiązania na efekty czary o zupełnie przeciwnym efekcie, któe się ze sobą zderzyły (oprócz wielkiego: KABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!) ??? Jak rozpatrujecie pojedynki/walki magów..?




______________________
Jedna śmierć to tragedia.. milion to statystyka..
19.05.2008 15:32

Użytkownik jest offline Darcane
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 96
Oferma batalionowa
 0
Dla zainteresowanych i szukających rozpaczliwie po internecie informacji polecam Magię Faerunu, gdzie wszystko zostało ładnie opisane (zawsze można podstawowe informacje przejrzeć gdzieś w zaciszu Empiku :P)

ogólne zasady to wyznaczone, nieprzepuszczalne pole energii dookoła pojedynkujących, połowa obrażeń od czarów i wykluczenie pewnych czarów (np. zabójczych, typu Dezintegracja) zastanawiałbym się też nad jakąś regeneracją albo redukcją obrażeń żeby pojedynki trwały dłużej ;)
no i pamiętajmy, to ważne, o zasadach przygotowania akcji i kontrczarowania ;)


______________________
Wcześniej Jastrzębiec
Aut viam inveniam aut faciam
19.05.2008 19:36

Użytkownik jest offline Sowelo
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 155
Mięso armatnie
 0
W zwykłą klatkę z prętów ich wsadzić, jakby jeden broń stracił toby drutami mógł nawalać. W prawdzie w D&D gram rzadko z powodu podręczników gdyż wszystkie mam po angielsku:(. Jak u nas jest pojedynek to najczęściej między graczami, miło popatrzeć jak krasnolud leje goliata. Wtedy najczęściej gracz 3 akurat mag tworzy najróżniejsze bariery i inne czary strefowe mające za zadanie pomóc lub przeszkodzić któremuś graczowi wygranie pojedynku... ale i tak zawsze mag dostaje najbardziej wpiernicz od graczy za pomoc "przeciwnikowi"


______________________
04.09.2008 14:28

Użytkownik jest offline Lethos
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 62
Oferma batalionowa
 0
U mnie nie ma tego problemu z przyczyn o których czasem aż żal mówić. W drużynie której mistrzuje zasady są banalnie proste.
Lethos(BN, paladyn krasnolud): Uważajcie ten gość to mag!
Agnes(drowka, zaklinaczka): Zaraz przywale mu moim morgenszternem tak że się nogami nakryje! BIĆ DZIADA!
Jak widać pojedynek magiczny u mnie nie istnieje, bo i po co skoro w drużynie wszyscy grają narwańcami kierującymi się metodą Kruska: ,,... wal ich mocno i szybko! Wal ich wszystkim co masz pod ręką!..."
Jeśli doczekam się magicznego pojedynku to chyba ze szczęścia zwariuje! ;)


______________________
http://r7.bloodwars.interia.pl/r.php?r=23672
Skocz do:
 
Forum
 Pion Gier Fabularnych > Dungeons & Dragons
        Pojedynki