Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Empik.com
Valkiria - Polub nas na Fejsie
  
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Fabularnych > StarCraft RPG
        Stronka
Początek Wstecz 1 2 3 Koniec
Stronka
Autor Post
29.12.2005 20:25

Użytkownik jest offline Spider999
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 33
Żółtodziób
Ach ten tłumnik! Ile problemów może stworzyć zwykła rurka wyłożona specjalnym dźwiękochłonnym materiałem i wylotem o wielkości idealnie dopasowanej do kalibru pocisku... Tłumienie wystrzału działa na zasadzie "pokoju bezpieczeństwa" w wariatkowie - jest to pomieszczenie wyłożone materiałami dźwiękochłonnymi tak, aby żaden hałas z wewnątrz nie wydostałsię na zewnątrz. Myślę, że teraz jest to już trochę jaśniejsze:)


__________________________________________________
I think that my PSI is enough to destroy myself...
05.02.2006 16:37

Użytkownik jest offline Coniec
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 8
Kot
Ktoś tu w ogóle jest czy nie?
Od nie wiadomo jakiego czasu prubuje się skontaktować z Cravenem ikilkoma innymi towarzyszami, na maila i na gg, wszyscy mnie albo cholera jasna ignorują, albo wogóle nie widać ich aktywności, nikt nic nie mówi nikt nie odpowiada, jak mogę się skontaktować z właścicielem tego serwisu !!! i nie chodzi mi o valkirie tylko o starcraft RPG ! chcę porozmawiać z inteligentną osobą o sprawach oczywistych, GG 3263695 lub m195@vp.pl


__________________________________________________
05.02.2006 17:39

Użytkownik jest offline Bomber
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 13
Kot
A te sprawy oczywiste to czego dotyczą, jeśli można wiedzieć!?
A co do tłumika, wyłożony jest on materiałem dźwiękchłonnym, ale ma też dziurki, które pozwalają się rozprężyć gazom. Gdyż właśnie gazy, uchodząc przez małą dziurke jakiom jest lufa, powodują huk. A w tłumiku jest małych dziurek od cholery, dzięki czemu gaz rozpręża się dużo ciszej.


__________________________________________________
Sorry za byki ortograficzne.
I Templar* dupa, kiedy wrogów kupa!
[ Jedi, Potter, wiedźmin, Zbyszko z Bogdańca]
05.02.2006 20:10

Użytkownik jest offline Coniec
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 8
Kot
hmmm
Sprawy dotyczące współpracy, w tworzeniu sestemu ilustracji i ogólnie podręcznika, nie rozumiem dlaczego wszyscy do których pisałem unikali odpowiedzi do mnie skoro mam do rozdysponowania, całkiem niezły sbiór. Poprostu potrzebuję żeby chociaż chcieli gadać a nie mnie ignorowali najprościej w świecie. Nie rozumiem tego.


__________________________________________________
06.02.2006 16:38

Użytkownik jest offline Bomber
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 13
Kot
No, tu nic nie pomoge. Ja za dobrze LUDZI ITP nie rysuje, alesprzęty jak najbardziej. Albo pisanie- teksty, opisy zdolności, umiejętności jak najbardziej. Ale fakt, przydał by się coś ruszyć z tym RPG'iem. Mały zastój jakby się zrobił ...


__________________________________________________
Sorry za byki ortograficzne.
I Templar* dupa, kiedy wrogów kupa!
[ Jedi, Potter, wiedźmin, Zbyszko z Bogdańca]
06.02.2006 18:13

Użytkownik jest offline Coniec
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 8
Kot
Jasne że jest zastój, bo przecież niedługo (mam nadzieję) wyjdzie nowa strona na innym serwerze, módlmy się ;)


__________________________________________________
06.02.2006 20:33

Użytkownik jest offline Bomber
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 13
Kot
Do którego Bóstwa!? Próbowałem do Allacha, Boga, Hary Kriszny itp. Na razie nie działa. Czas na coś Celtyckiego i Irlandzkiego.


__________________________________________________
Sorry za byki ortograficzne.
I Templar* dupa, kiedy wrogów kupa!
[ Jedi, Potter, wiedźmin, Zbyszko z Bogdańca]
06.02.2006 21:50

Użytkownik jest offline Coniec
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 8
Kot
No cóż, każdy chyba powinien do swojego, ja swojego nie mam więc modlę się do siebie... troszkę to aroganckie prawda?


__________________________________________________
07.02.2006 17:10

Użytkownik jest offline Bomber
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 13
Kot
Ja się do siebie nie modle, bo bym wszystko miał, a to nie fair :D
Ale też boga konkretnego nie mam, szukam dopiero. Dlatego modle się do wszystkich po koleji.


__________________________________________________
Sorry za byki ortograficzne.
I Templar* dupa, kiedy wrogów kupa!
[ Jedi, Potter, wiedźmin, Zbyszko z Bogdańca]
08.02.2006 17:58





OK. Już się z Coniecem skontakciłem :)

/Craven, który żałuje, że tak rzadko tu zagląda.
08.02.2006 23:08





Za co wszyscy zgodnie dziękujemy :) Ja wolę się nie modlić, bo jak mnie Bóg wysłucha to mogę mieć problem... my wszyscy możemy...
08.02.2006 23:46

Użytkownik jest offline Coniec
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 8
Kot
"Nuclear lunch detected"


__________________________________________________
10.04.2006 22:00

Użytkownik jest offline Zythar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 1

Co to jest?
Czy ktos moze mi powiedziec o co chodzi w tym starcrafcie RPG bo tego zupelnie nie kapuje to jest jakas gra internetowa czy co?


__________________________________________________
11.04.2006 12:03

Użytkownik jest offline Craven
Admirał
Wydział Operacyjny


Liczba postów: 627
Twardziel
Nie.
To zwykła gra RPG.


__________________________________________________

Mateusz "Craven" Wielgosz
Admirał w stanie spoczynku
"Protoss wariors aren't made great, they are born great."
Skocz do:
Początek Wstecz 1 2 3 Koniec  
Forum
 Pion Gier Fabularnych > StarCraft RPG
        Stronka