Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
     
Alazza
Trucizna
     (0|0)
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Bitewnych > Warhammer FB
        Początki Małolata
Początki Małolata
Autor Post
08.04.2013 19:32

Użytkownik jest offline Pizar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 3
Kot
 0
Początki
Witam,
Pragnę zacząć grać w warhammer'a od dłuższego czasu mianowicie 5 lat.
Problem tkwi w tym że mam zaledwie 15 lat.Zdaję sobie sprawę iż to niewiele na takie gry.I boję się że gdybym nawet miał armię to nikt by nie chciał z kimś tak młodym grać.
Więc ile mam jeszcze czekać i zbierać pieniędzy?Jaki wiek byłby odpowiedni by zacząć przygodę.I czy istnieją miejsca gdzie można pograć bez armii.Np. przychodzę oni mi pokazują armie objaśniają podstawowe zasady i pozwalają ze sobą zagrać.Na kolegów zbytnio liczyć nie mogę gdyż oni wolą gry komputerowe i nie są w stanie zaryzykować tylu pieniędzy na grę która nie wiadomy czy się im spodoba dopóty nie zobaczą u kogoś innego.Jak uważacie czy moę grać w tym wieku?Czy ktoś będzie chciał ze mną grać czy lepiej poczekać jeszcze parę lat (choć już ledwo wytrzymuję)?
Z góry przepraszam za błędy składniowe i inne mam nadzieję że napisałem w dobrym miejscu :)
PS.Czy można grać figurkami z ok. 1-2 edycji?



__________________________________________________
09.04.2013 12:40

Użytkownik jest offline Guaranga
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 306
Żołdak
 0
Ty tak piszesz dla beki, czy na powaznie? :P
Jesli na powaznie, to wybierz sie do jakiegos miejsca w Twej miejscowosci, gdzie takie gry sie odbywaja (w takim Kraku jest pare takich dla przykladu, mysle, ze gdzie indziej, jesli nie mieszkasz w tym najpiekniejszym z miast, tez cos sie znajdzie; zwykle sa to sklepy z figurkami itp) i zapytaj. . Zdobadz sobie podreczniki potrzebne - tj glowny i Twojego armybooka. Figurki ze wczesniejszych edycji dzialaja, chyba ze trafisz na graczy z bardzo twardym kijem w dupie ;) i nie beda chcieli grac, bo krzywizna miecza nie jest ustawowa :P.
Jesli zas chodzi o wiek, to zacznij juz, wiekszosc ludzi bawiacych sie w bitewniaki (ktorych znam :p) zaczynalo w Twoim wieku albo i wczesniej.

Pozdrawiam i powodzenia.


__________________________________________________
The END is near!
09.04.2013 16:25

Użytkownik jest offline Pizar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Założyciel tematu

Liczba postów: 3
Kot
 0
Bardzo dziekuje za odp.
Nie nie robie tego dla beki :)


__________________________________________________
10.04.2013 08:13

Użytkownik jest offline Pizar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Założyciel tematu

Liczba postów: 3
Kot
 0
Jeszcze jedno pytanie do ludzi z okolic Warszawy.Czy jest mozliwosc by ktos porzyczyl mi podrecznik
Np. W takim sklepie graal w bluecity cz raczej nie(jednak sam pod. Lub zestaw poczatkowy to jak dla mnie duzo pienieedzy)?


__________________________________________________
25.04.2013 12:05

Użytkownik jest offline Guaranga
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 306
Żołdak
 0
latwiej Ci bedzie raczej znalezc wersje... online ;)


__________________________________________________
The END is near!
04.03.2014 19:23

Użytkownik jest offline Hodowca.Lam
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 5
Kot
 0
No cóż...
Sory ale ja gram od roku a nie skończyłam 13 lat... I mam dwóch koleżków młodszych o trzy lata. A wśród starszych spokojnie znajdziesz sobie towarzystwo .



__________________________________________________
Siemanko, prowadzę armię smrodliwych, zapchlonych kradzieji (Skavenów). Jestem tu dopiero od niedawna i coś mi się wydaje, że tu się rzadko zdarzają dziewczyny... Poza tym lubię czytać i nołlajfć na kompie.
04.03.2014 19:25

Użytkownik jest offline Hodowca.Lam
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 5
Kot
 0
No i życzę powodzenia :)


__________________________________________________
Siemanko, prowadzę armię smrodliwych, zapchlonych kradzieji (Skavenów). Jestem tu dopiero od niedawna i coś mi się wydaje, że tu się rzadko zdarzają dziewczyny... Poza tym lubię czytać i nołlajfć na kompie.
Skocz do:
 
Forum
 Pion Gier Bitewnych > Warhammer FB
        Początki Małolata