Valkiria Network - Forum - Pion Gier Bitewnych - Warhammer FB - MANEWRY - pytania

http://valkiria.net/index.php?p=showtopic&toid=2607&fid=55&area=3


Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Pion Gier Bitewnych > Warhammer FB
        MANEWRY - pytania
MANEWRY - pytania
Autor Post
16.05.2012 10:31

Użytkownik jest offline kkarol
Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba postów: 1

 0
MANEWRY
witam wszystkich
czytam sobie wlasnie podrecznik do battla
i nie rozumiem pewnej sprawy - mianowicie manewrow
w podreczniku napisane jest ze w wyniku przeprowadzanych manewrow model moze wykonac swoj ruch maksymalnie na odleglosc ruch x2
o co tu chodzi. czy jesli mam kolesia ktory ma R4 i wykonuje odrot to ten obrot moge wykonac o 8 i koniec ? czy moge wykonac o osiem i dalej poruszac sie o 4?
a jak wyglada sprawa z reorganizacja - moge zrobic tak dlugi szereg jak tylko mi pozwala R modelu x2? i jak to zrobie moge isc 4 cale czy już nie?

a co jesli wykonam ruch na 6 a w charakterystyce mam 4 ? czy moge jeszcze przesunac o 2 bo wykonywalem manewry?

jak to dziala ?
1. ruch np. na 2 cale potem obrot na 4 cale i ruch na 2 ?- razem mamy 8 (RUCH x2)
2. ruch np na 2 cale potem obrot na max 8 i znowu ruch na 2 cale ?- czyli ruchu mamy 4 a obrotu 8

jak liczyć cale przy obrocie?
czyli mogę tak - wykonać np ruch o 4 cale i wykonać obrót na kolejne 4 cale ?
a o co chodzi z obrotem do tyłu ? nie mogę sie obrócić o 180 stopni?

czy to nie jest trochę głupie że idąc na wprost mogę wykonać R4 a przy manewrach R8 ?????????????????????????

i jeszcze jedno pytanie - przy deklaracji szarży napisane jest że muszę widzieć model ( to zrozumiałe) A CEL SZARŻY MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ PRZYNAJMNIEJ CZĘŚCIOWO W PRZEDNIEJ STREFIE JEDNOSTKI SZARŻUJĄCEJ - o jaką strefę chodzi??????


______________________
Skocz do:
 
Forum
 Pion Gier Bitewnych > Warhammer FB
        MANEWRY - pytania