Slaider 01

Slider 02

Slider 03

Slider 04

Slider 05

Slider 06

Slider 07

Slider 08
Czołem Panie Bracie! Witamy serdecznie na naszym Sejmiku. Musisz się przedstawić odŸwiernemu, by móc korzystać z Sejmiku.
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        Vyprawa - Sesja
Początek Wstecz 3 4 5 6 7 8 Dalej Koniec
Vyprawa - Sesja
Autor Głosy
20.02.2011 16:17

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 1597
Hetman
 0
-Okej, Shinjo, wejdź na tamto wzniesienie, będziesz miał bardzo dobry widok na cały obóz, więc będziesz nas osłaniał. Jeśli zauważysz coś podejrzanego melduj. Ja stanę nieco bliżej, po drugiej stronie obozu, w tamtych zaroślach. Niech reszta będzie gotowa udzielić nam wsparcia w razie potrzeby. Chociaż raczej nie przewiduję takiej potrzeby. Dobra, młoda, czas pokazać na co cię stać. Spróbuj się dowiedzieć co to za typy i czym się tu zajmują. - Puszczam oko do Nessy i odbiegam w kierunku ustalonego punktu. Rozstawiam karabin, wyciągam lornetkę i upewniam się, gdzie jest Shinjo, a potem zaczynam śledzić wzrokiem Nessę.


______________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
20.02.2011 16:41

Użytkownik jest offline Korneliusz
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba głosów: 838
Sobiepan
 0
Uzupełniwszy zawartość torby odbezpieczam broń widząc jak drużyna się rozchodzi mówię" dobra gdybym był potrzebny to wołać. W razie silnego ognia padnijcie na ziemię i udawajcie trupa, to zawsze pomaga przy dzikich niedźwiedziach". Następnie idę za Shinjo na jego pozycję aby mieć lepszy widok.


______________________
Pospolite Ruszenie Szlachty Ziemi Krakowskiej zaprasza do wstępowania w swoje szeregi ;]
20.02.2011 17:46

Użytkownik jest offline Shinjo
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 52
Pan
 0
Cichutko docieram na pozycje rozstawiam broń, cicho w komunikator -pozycja zajęta, cii kogoś słyszę ... czekam na nadchodzącego ...widząc Korneliusza chowam nóż uff człowiek - uff to ty ciesz, i na ziemię przełączam kanał -ponownie ja, mam gościa , załogant Korneliusz, jakie instrukcje?


______________________
20.02.2011 19:57

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 1597
Hetman
 0
-Ech, Korneliuszu, trzeba było zostać na miejscu, żeby w razie potrzeby być blisko, ale lepiej żebyśmy nie łazili w pojedynkę w tę i we wtę. Zostań na pozycji, w razie czego bądź gotowy do pomocy rannym.


______________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
21.02.2011 01:06

Użytkownik jest offline Korneliusz
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba głosów: 838
Sobiepan
 0
Kapitanie, pojmuję twój tok rozumowania, ale równie dobrze Shinja może zdradzić odblask słońca w lunecie i wtedy będę potrzebny jemu. Teoretycznie gdzie bym nie usiadł i tak do kogoś będę miał dalej" mówię cicho do komunikatora


______________________
Pospolite Ruszenie Szlachty Ziemi Krakowskiej zaprasza do wstępowania w swoje szeregi ;]
21.02.2011 15:10

Użytkownik jest offline Nessa
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 15
Hołota
 0
Nessa pomruczała coś jeszcze pod nosem, po czym sama owinęła rozbity łeb bandażem. Stan rozkojarzenia już minął więc mogła wziąć się do swojej roboty. Po przebraniu się w odpowiedni lekki, maskujący strój i pozostawieniu an sobie jedynie małej, lekkie broni ruszyła w kierunku obozu. Ostrożnie stawiała kroki, obserwując zarówno to po czym stąpała jak i wszystko dookoła. Starając się przemykać od osłony do osłony, czy był to jakiś kamień, drzewo czy krzew. Ostatecznym celem jest jak najmniejsza odległość między nią a monolitem. Szukała odpowiedniego miejsca do ukrycia się przed wzrokiem obozowiczów, tam gdzie w miarę swobodnie mogłaby zaobserwować i podsłuchać co się dzieje.


______________________
21.02.2011 23:16

Użytkownik jest offline Narmo
Pułkownik
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 1040
Hetman
 0
Pułkownik przez chwilę śledziła szeregową Nessę jak przemyka w kierunku obozu, aż zniknęła jej z oczu. Skinęła głową z uznaniem i zogniskowała obraz lornetki na monolicie. Wrogi obóz żył swoim rytmem. Przeniosła spojrzenie w miejsce gdzie powinien znajdować się Mustafa. Nie widziała go co było dobrym znakiem. Spojrzała na drugie wzgórze...
- Korneliusz, schowaj głowę, bo ci ją odstrzelą - posłała cichy komunikat.

Ponownie poszukała Nessy.

- Panowie, kurka weszła do kurnika.


______________________
Wyciągnięte z V-skojarzeń

Death Metal, skóra i różowy podkoszulek -> Narmo (?)
sługa cienia -> Narmo

23.02.2011 18:49

Użytkownik jest offline Xweet
Komandor
Rezerwa


Założyciel tematu

Liczba głosów: 67
Pan
 0
MG
Kurnik, jak to ładnie określiła Narmo był cichutko. Nic się nie działo, nikt do nich nie strzelał, zaś oni byli ładnie w środku. Na przynajmniej byli w pozycji, która umożliwiała im rozpoczęcie odpowiednich działań ofensywnych.

Jeden z wartowników wyszedł sobie przed namiot i popatrzył po okolicy. Monolit zaś jak stał tak stał i jedyne co się z nim działo to wypuszczenie "zdobyczy" i schowanie rzeczonych macek. Ciężko powiedzieć co to i do czego, bez podejścia bliżej. A podejście bliżej oznaczało rozmówki międzygatunkowe.




______________________
Nie pytaj, co Militarna Sieć Valkiria może zrobić dla Ciebie.
Pytaj, co możesz zrobić dla MSV!

I zrób to albo zdechnij próbując (ku chwale!)
26.02.2011 13:50

Użytkownik jest offline Narmo
Pułkownik
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 1040
Hetman
 0
- Mustafa, jak widzisz opanowanie tego posterunku? Będziemy w stanie po zmroku przejąć nad nim kontrolę i zbadać to co się da?


______________________
Wyciągnięte z V-skojarzeń

Death Metal, skóra i różowy podkoszulek -> Narmo (?)
sługa cienia -> Narmo

26.02.2011 20:11

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 1597
Hetman
 0
-Myślę, że może być ciężko. Namiotów jest sporo, zakładając po kilka osób w każdym mają ogromną przewagę liczebną. Nawet jeśli nie jest to wojsko wyszkolone tak dobrze jak my, to nie jestem pewien czy zdołamy wybić wszystkich, zresztą organizowanie rzezi nie jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli nie wiemy kto to i co tu robi. Nawet gdyby udało nam się zlokalizować ich dowódcę i go pojmać, to ktoś na pewno zdąży wezwać posiłki. Nie będziemy w stanie upilnować ich wszystkich, więc cicha akcja raczej, odpada. Jedynym sensownym wyjściem jakie widzę, jest pochwycenie jednego z wartowników i wyciągnięcie z niego co się da, ale ostatecznie nie wiemy nawet, czy będą do nas wrogo nastawieni. Jeden z nich właśnie wyszedł w miejsce, z którego Nes mogłaby go łatwo złapać, w razie potrzeby skoczę jej na pomoc. Czekamy na decyzję co robić.


______________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
27.02.2011 10:48

Użytkownik jest offline Korneliusz
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza

Liczba głosów: 838
Sobiepan
 0
Sądzcie, iż nie zauważą zniknięcia wartownika? Nie dałpby się wywabić kilku z nich i zdjąć z ukrycia w lesie czy coś?


______________________
Pospolite Ruszenie Szlachty Ziemi Krakowskiej zaprasza do wstępowania w swoje szeregi ;]
28.02.2011 18:39

Użytkownik jest offline Narmo
Pułkownik
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 1040
Hetman
 0
- Nie wiem, czy są na tyle zdyscyplinowani, żeby przejąć się jednym wartownikiem. Co prawda wtedy nie będzie można się przez jakiś czas do nich zbliżyć, ale przynajmniej byśmy mogli się dowiedzieć co i jak.


______________________
Wyciągnięte z V-skojarzeń

Death Metal, skóra i różowy podkoszulek -> Narmo (?)
sługa cienia -> Narmo

28.02.2011 23:56

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 1597
Hetman
 0
-Uznam to za pozwolenie na rozpoczęcie działań ofensywnych. Nes, słyszałaś panią pułkownik, zakradnij się do niego i ogłusz po cichu. Jestem blisko, więc w razie czego ci pomogę. Shinjo, masz lepszą pozycję, obserwuj uważnie otoczenie i pilnuj, czy nikt jej nie zauważy, ale nie strzelaj, jeśli nie będzie jej zagrażało bezpośrednie niebezpieczeństwo.


______________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
01.03.2011 08:44

Użytkownik jest offline Shinjo
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 52
Pan
 0
-robi się .. oo jest cel - Korneliuszu teraz cisza, nawet jakby cię mrówki żarły


______________________
02.03.2011 13:24

Użytkownik jest offline Nessa
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba głosów: 15
Hołota
 0
Ness przez dłuższą chwilę przysłuchiwała się wymianie zdań w ciszy. Sama wolała się nie odzywać, nie dlatego że bałaby się przeszkodzić im w obmyślaniu planu, ale dlatego, że najmniejszy hałas mógł zwrócić na nią uwagę. Powolutku, ostrożnie, nadal kucając zaczęła skradać się do wartownika. Ostrożnie obejrzała teren dookoła, czy aby nikt jej nie przyuważył, nim wyrosła za mężczyzną niczym grzyb po deszczu. Jeden silny cios w tył głowy i padł nieprzytomny. W ostatniej chwili złapała go pod pachy, by lecąc na ziemię nie narobił hałasu i zaczęła ciągnąć w stronę swojej poprzedniej kryjówki. Zmarszczyła lekko nos.
- Ciężki jak diabli. Wisicie mi za to dobry obiad. - Mruknęła cicho do intercomu. Oby tylko pozostać niezauważonym.


______________________
Skocz do:
Początek Wstecz 3 4 5 6 7 8 Dalej Koniec  
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        Vyprawa - Sesja