Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
GOG.com
Valkiria - Polub nas na Fejsie
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        Vgame - PBI (sesja)
Początek 1 2 3 4 Dalej Koniec
Vgame - PBI (sesja)
Autor Post
08.04.2009 14:48

Użytkownik jest offline XeroBoy
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 2689
Stara Gwardia
Misja #1: Gniazdo Płodu-Matki.

Play By Interkom

Termin: do ustalenia. Najlepiej piątek/sobota tego tygodnia, start: 22.30, koniec koło północy.

Rzecz dzieje się na Ziemi IX - w trakcie misji pacyfikacyjnej Rebelii nasi
żołnierze natrafili na gniazdo Polterów. Zbliża się noc, a większość
żołnierzy jest wykończona całodzienną walką. Kilku z nich podejmuje się
jednak zbadania gniazda.
Misja jest bardzo niebezpieczna, ponieważ poziom promieniowania wokół
gniazda jest bardzo wysoki. Nie działa sprzęt nasłuchowy ani skanery
podczerwieni - żołnierze muszą wczołgać się do tunelów gniazda i zdać się
na Interkom, przez który oficer prowadzący misje będzie podawał im na
bieżąco odczyty dzięki sensorom umieszczonym w ich mundurach oraz
naziemnej stacji transmisyjno - przechwytującej, która postawiona blisko
gniazda pozwala na komunikację żołnierze - dowódca oraz sprzęt - sprzęt
drogą radiową.
Wejść do gniazda jest 5 - tylu też żołnierzy może podjąć się misji. Każdy
z nich wyposażony jest jedynie w polowy mundur oraz pojedynczy pistolet.
Przemieszczanie się razem z ładownicami, czy też resztą sprzętu jest
niemożliwe ze względu na niewielką średnicę korytarzy.

Na czym polega zabawa: prowadzący operację oficer ma wyrysowaną mapę
gniazda wraz z wejściami - żołnierze poruszają się na ślepo nimi, zaś
oficer składa im przez Interkom raporty na temat tego, co ich otacza
(mistrz gry). Żołnierze ze swojej strony deklarują oraz opisują wykonywane
akcje. Oficer prowadzący posiada także stworzonych przeciwników oraz kości
k9 - pojedynki będą opierały się na stosunkach siła/wytrzymałość i rzutach
kośćmi wykonywanych przez oficera. Jako, że żołnierze walczą niejako na
ślepo - jedynie przez Interkom będą informowani o swej sytuacji, ergo:
zdani się na decyzje MG (oficera).

Zadaniem każdego z żołnierzy jest dotarcie do centrum gniazda oraz
zniszczenie wszystkiego, co tam znajdą.

PBI będą serią eventów fabularnych, na kampanię składa się 10 misji.

Nagrody: 20 - 40 PD za udział w każdej misji (w zależności od poziomu trudności misji)

Za komplet 10 misji: wysokie odznaczenie (np. Gwiazda Walecznych z Mieczami)

Tę misję poprowadziłbym ja - kolejne: chętni do tego oficerowie.

Na pierwszą misję 5 vacatów, zgłaszamy się tutaj i decyduje kolejność zgłoszeń.

Aktualny skład:
1. Gregg
2. Nasstar
3. Mustafa
4. Coswort
5. vacat

Mapa: Jedyne odczyty jakimi dysponujemy pozwoliły nam podzielić teren gniazda na 20 sektorów, po 1km2 każdy. 1 km2 to dokładność z jaką nasze sensory są w stanie odebrać sygnał pozycyjny - o ile sensory w mundurach pozwolą na przekazywanie informacji o sytuacji żołnierzom w gnieździe, o tyle nie będzie można podać im ich dokładnej lokalizacji na terenie gniazda, jedynie blok w którym się znajdują. Wejścia znajdują się w blokach a1-10, a21-30, c11,20, e21-30 oraz e31,40. Prawdopodobnie centrum gniazda znajduje się w którymś z bloków C pomiędzy współrzędnymi 11 a 40.

UWAGA: By misja się odbyła potrzebne są min. 3 osoby!



__________________________________________________
XeroBoy | Dowódca Wywiadu MSV www.valkiria.net

QcV!



08.04.2009 14:52

Użytkownik jest offline Gregg
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 171
Mięso armatnie
Się zgłaszam do udziału w misji


__________________________________________________
08.04.2009 14:53

Użytkownik jest offline Nasstar
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 427
Żołdak
jak piątek to i ja:)


__________________________________________________
filmowo.wordpress.com - nieregularnik filmowy
08.04.2009 15:29

Użytkownik jest offline Craven
Admirał
Wydział Operacyjny


Liczba postów: 627
Twardziel
Uważam to za głupi pomysł, będziecie spamować Interkom bez wglądu w starsze wiadomości inni będą się wcinać. Zamiast tego lepiej bawciać się na forum.


__________________________________________________

Mateusz "Craven" Wielgosz
Admirał w stanie spoczynku
"Protoss wariors aren't made great, they are born great."
08.04.2009 15:33

Użytkownik jest offline Gregg
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 171
Mięso armatnie
Cytat
Cytat użytkownika: Craven
Uważam to za głupi pomysł, będziecie spamować Interkom bez wglądu w starsze wiadomości inni będą się wcinać. Zamiast tego lepiej bawciać się na forum.



Nie, forum jest spamowane na okrągło, a taka akcja to kawał porządnego mięcha fabularnego i to w real time. Forum tego nie zapewni.

Wcinanie się innych można traktować jako szum w głośnikach. Tu zresztą też mogą się wcinać.


__________________________________________________
08.04.2009 15:38

Użytkownik jest offline Craven
Admirał
Wydział Operacyjny


Liczba postów: 627
Twardziel
Ale forum jednak ma swoje tematy, jeśli ktoś nie będzie złośliwy to nie będzie się fatygował do tematu z waszą sesją, żeby napisać coś głupiego. Tu jest możliwość wglądu we wcześniejsze opisy i istotne fakty, w interkomie wszystko się Wam przewinie. No i interkom każdy ma pod nosem i będzie sobie coś pisał i zapewniam, że nie będzie to brzmiało jak szum w głośnikach.

Forum daje Ci taki sam real time shoutbox. Większy mógłbyś mieć tylko na Battlechacie.


__________________________________________________

Mateusz "Craven" Wielgosz
Admirał w stanie spoczynku
"Protoss wariors aren't made great, they are born great."
08.04.2009 15:44

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 1597
Weteran
No w zasadzie na forum w wyodrębnionym temacie raczej nikt się nie wcina :P

Ale pomysł ciekawy, więc jak najbardziej jestem chętny :)


__________________________________________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
08.04.2009 16:12

Użytkownik jest offline Craven
Admirał
Wydział Operacyjny


Liczba postów: 627
Twardziel
Cytat
Cytat użytkownika: Mustafa
No w zasadzie na forum w wyodrębnionym temacie raczej nikt się nie wcina :P


Ale wiesz jak jest, followerzy ARTUTa są równie uparci jak on ;-)

Mi to ogólnie zwisa, nie na złość im doradzam przeniesienie tego na forum.




__________________________________________________

Mateusz "Craven" Wielgosz
Admirał w stanie spoczynku
"Protoss wariors aren't made great, they are born great."
08.04.2009 16:17

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 1597
Weteran
No cóż, spróbować nie zaszkodzi, zawsze to coś innego niż pisanie na forum.
I fajnie by było zrobić to wcześniej, bo nie zawsze mam dostęp do kompa w takich godzinach, myślę, że o 20-21 wszyscy już mogą spokojnie usiąść.


__________________________________________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
08.04.2009 16:52

Użytkownik jest offline Stalowy
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 15
Kot
Szeregowiec Stal zgłasza się na służbę...

//EDIT

Przepraszam za doublepost... problem z łącznością był.


__________________________________________________
No mercy! No respite! No retreat!
08.04.2009 16:52

Użytkownik jest offline Stalowy
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 15
Kot
Szeregowiec Stal zgłasza się na służbę...



__________________________________________________
No mercy! No respite! No retreat!
08.04.2009 17:40

Użytkownik jest offline Gregg
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 171
Mięso armatnie
Po pierwsze nie wierzę, żeby tak błyskawicznie przewinął się cały czat, żeby coś umknęło graczowi z bieżącej sytuacji. Można też odgórnie zakazać uczestnikom floodowania (nie wolno pisać za długo i jednego po drugim).

Po drugie, tym lepiej, że znikają opisy dawniejsze. Jest jak w życiu, biegniesz, strzelasz, żyjesz chwilą obecną. Obraz pomieszczenia oczyszczonego pół godziny temu już nie jest istotny. I tak co sprytniejsi będą sobie na karteluszku notować i mapki własne rysować.

A ogólnie to nie widzę problemu - zupełnie jakby Craven chciał mieć Interkom 24 godziny tylko dla siebie i nie znosi myśli, że przez 2-3 godzinki zajmie go kilka osób autentycznie grających. O co komon, bo nie chwytam tych obiekcji? Nikt nie umrze, jak sobie nie pospamuje radośnie przez kilkadziesiąt minut.


__________________________________________________
08.04.2009 21:18

Użytkownik jest offline XeroBoy
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Założyciel tematu

Liczba postów: 2689
Stara Gwardia
Ok, brakuje tylko osoby na wejście w sektorze A21-30.


__________________________________________________
XeroBoy | Dowódca Wywiadu MSV www.valkiria.net

QcV!



08.04.2009 21:19

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 1597
Weteran
Tylko, że interkom jest w sumie po to, żeby swobodnie porozmawiać i pospamować o niczym. Nie to, żebym narzekał na ten pomysł, bo sam jestem po części jego autorem, a klimatyczne, fabularne wykorzystanie możliwości silnika jest jak najbardziej w porządku i trzyma się erpegowego klimatu. Wychodzimy trochę poza ramy stukania misji i organizujemy coś sami i to jest cholernie fajne. Nie wiem tylko jak sprawdzi się ograniczanie ilości graczy i tworzenie drużyny. Może nie wyjdzie to tak jak wczorajsza akcja z ostrzałem, która była całkowicie spontaniczna i niezaplanowana, a to często jest główną zaletą takich pomysłów. W każdym razie nadal twierdzę, że pomysł jest jak najbardziej wart wypróbowania, może z czasem bardziej się to rozkręci.


__________________________________________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
08.04.2009 21:27

Użytkownik jest offline Gregg
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 171
Mięso armatnie
Dokładnie, zamiast jęczeć, po prostu spróbujmy to zrobić i zobaczymy jak wyjdzie/ nie wyjdzie. Pojęczymy potem.

Cokolwiek się dzieje, lepsze to, jak nie ma nic.


__________________________________________________
Skocz do:
Początek 1 2 3 4 Dalej Koniec  
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        Vgame - PBI (sesja)