Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        V-Game: świat gry
Początek 1 2 3 4 Dalej Koniec
V-Game: świat gry
Autor Post
24.03.2009 10:43

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo

"/>

Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
 9
Temat poświęcony opisowi świata gry Valkiria MMORPG


______________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

24.03.2009 11:00

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo

"/>

Założyciel tematu

Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
 9
Valkiria MMORPG

1.0 Opis świata

Jest rok 4009. Ludzkość mimo wielu przeciwności, wojen i kataklizmów dotrwała do XLI wieku i wciąż się rozwija. Nasza rasa podbiła cały Układ Słoneczny i rozpoczęła kolonizację kolejnych systemów. Jak dotąd znanych i zasiedlonych jest osiem planet, które swymi warunkami odpowiadają Ziemi. Każda z nich została oznaczona kolejną cyfrą w systemie rzymskim w zależności od odległości od naszego Słońca. Ponadto udało się skolonizować kilkanaście innych planet i kilkadziesiąt księżyców.

Podbój kosmosu pozwolił na odkrycie wielu ras, z których jednak żadna nie była na tyle rozwinięta, by stworzyć choćby namiastki cywilizacji. Nie zmienia to faktu, że udało się odnaleźć wiele śladów istot myślących, które przestały egzystować (głównie ze względu na toczone przez siebie wojny). I gdy wydawało się, że ludzkość będzie jedyną rasą, która jest w stanie władać wieloma planetami i galaktykami napotkaliśmy dwie rasy, które dysponowały technologiami zbliżonymi do nas. Próba pokojowego współistnienia od razu została przez nich odrzucona i rozpoczęła się bezwzględna wojna.


1.1 Rasy

Znane nam planety zamieszkuje kilkadziesiąt ras, które można uznać za inteligentne. Nie potrafiły one jednak stworzyć społeczności ani technologii, które w jakikolwiek sposób mogą pozwolić na to by nazywać je zaawansowanymi. Przypominają trochę ludzkość w czasach pierwotnych. Wyjątek stanowią Polterzy i Gildianie.


1.1.1 Polterzy

Polterzy to cywilizacja klonów, które od setek lat manipulują genetyką, by osiągnąć panowanie w Kosmosie. Wiele tych istot to humanoidy, które bardziej lub mniej przypominają człowieka. Specjalizują się w sprawnym łączeniu różnorodnych nowoczesnych technologii z genetycznie modyfikowanymi formami życia. Wiadomo, że dysponują potężną armią, która mogłaby poważnie zagrozić ludzkości. Na szczęście walczą na dwa fronty, zarówno z ludźmi jak i z Gildianami. Co więcej wśród, rasy Polterów często dochodzi do poważnych konfliktów, które kończą się bratobójczymi walkami. Nasi naukowcy potwierdzili, że liczni rebelianci, którzy zdezerterowali ze struktur MSV próbowali nawiązać łączność z Polterami, by osiągnąć jakieś trudne do kreślenia cele. Są dowody na to, iż współpraca kończyła się zawsze śmiercią renegatów. Polterzy są uzbrojeni w mocne szpony, zęby wytwarzające jad, oraz potrafią pluć kwasową żółcią na odległość. Używają ludzkiej mowy, choć wolą kontaktować się ze sobą tajemniczym bełkotem, z którego ludzie potrafią zrozumieć bardzo niewiele. Nie sposób określić kto dzierży nadrzędną władzę nad tą rasą. Wiadome jest, iż Polterzy tworzą Rady i Kolegia, w których kompetencje poszczególnych członków są bardzo niejasne. Ich planetą macierzystą jest Polter Prime.


1.1.2 Gildianie

Gildianie to rasa bardzo tajemniczych istot humanoidalnych. Niewiele o nich wiadomo. Dysponują dość prymitywną i mało zaawansowaną technologią, jednakże są mimo to niebezpieczni z uwagi na ogromną rozrodczość. Stosują taktykę zachowawczą i rzadko dążą do otwartych konfliktów. Jednakże ze względu na błyskawiczną ekspansję i destruktywną dla wszelkich planet gospodarkę rabunkową szalenie szybko wyczerpują dostępne zasoby naturalne. Prowadzą jednoczesną wojnę z Ludźmi i Polterami. Ich planetą macierzystą jest Gildia Prime.


1.1.3 Ludzie

Ludzie to rasa, która stopniowo rozszerza swe wpływy w Kosmosie. Dysponuje ona nowoczesną technologią, jednakże z uwagi na różne wydarzenia często traci prymat we Wszechświecie. Głównym powodem problemów ludzkości jest niedobór zasobów naturalnych oraz sporadyczne rebelie, które osłabiają wewnętrznie społeczność.
Nad całą ludzkością sprawuje zarząd militarna organizacja Valkiria, która poprzez potężną sieć powiązań i dzięki nowoczesnym technologiom jest w stanie kontrolować wszystkie dziedziny życia. Teoretyczną władzę nad Valkirią sprawuje Imperator, który jednak ze względu na to, że jest już stary i schorowany pełni wyłącznie rolę marionetkową. Pełną kontrolę nad Militarną Siecią Valkiria sprawuje jeden z Admirałów, który sam mianował się Naczelnikiem MSV. Pozostali Admirałowie dysponują pewnymi wpływami, jednakże są one bardzo ograniczone. Cywilny Senat nie ma żadnej możliwości działania i istnieje wyłącznie jako organ tradycyjny, ograniczony do roli reprezentacyjnych.
W historii Militarnej Sieci Valkiria dochodziło do rebelii i zamachów stanu inspirowanych zazwyczaj przez Admirałów, którzy chcieli zdobyć większą władzę i wpływy w strukturach armii. Te bratobójcze walki kończyły się jednak zwykle rozejmem, a rebeliantom darowano życie i pozwalano egzystować w najdalszych zakątkach Kosmosu.


1.2 Technologia

Ludzkość dysponuje nowoczesnymi technologiami opartymi o komputeryzację i zaawansowaną mechanikę. Z uwagi na ograniczone zasoby naturalne mimo szerokiej wiedzy gospodarka nie nadąża z produkcją i wprowadzaniem do użytku wielu prototypów. Ze względu na to, że komputerowe sztuczne inteligencje są zawodne i nie można im nigdy zaufać, robotyka używana jest jedynie przy produkcji a nigdy do celów militarnych. W przeszłości dochodziło do częstych awarii i buntów maszyn bojowych opartych o technologię sztucznej inteligencji. Dlatego wciąż podstawą do działań militarnych jest czynnik ludzki przygotowany do działania poprzez odpowiednie szkolenia i dogłębną propagandę.

Najbardziej zaawansowanymi maszynami używanymi przez ludzkość są sztuczne księżyce pełniące rolę Baz Kosmicznych. Później pod względem wielkości ustępują im Nszczyciele Gwiezdne, Pancerniki, Bombowce i Myśliwce. Duże znaczenie pełnią wszelkiego rodzaju statki transportowe, naprawcze, badawcze i wydobywcze. Zdecydowanie mniejszą masę mają latające pojazdy, które nie mogą opuszczać atmosfer poszczególnych planet. Używane są także naziemne i nawodne pojazdy pancerne. Najmniejszą moc ogniową posiadają maszyny kroczące czyli Mechy oraz Szkielety i Pancerze Wspomagane.

Wciąż z powodzeniem stosowana jest broń palna na tradycyjną amunicję. Używana jest także broń rakietowa, laserowa, plazmowa i energetyczna. Warunki polowe wymagają często wykorzystania także broni białej.



______________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

24.03.2009 21:13

Użytkownik jest offline XeroBoy
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 2689
Stara Gwardia
 0
Na pohybel polterom!


______________________
XeroBoy | Dowódca Wywiadu MSV www.valkiria.net

QcV!



24.03.2009 21:31

Użytkownik jest offline Furiath
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 2
Kot
 0
Dobre i z jajem :)


______________________
24.03.2009 21:34

Użytkownik jest offline Wiewiór
Kontradmirał
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 2699
Stara Gwardia
 0
Mnie też się podoba! :-) Byle tak dalej, a będzie jeszcze lepiej :]


______________________
http://questforbest.pl/
24.03.2009 22:57

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo

"/>

Założyciel tematu

Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
 9
A dziękuję, starałem się :) Opis świata będzie stopniowo rozbudowywany tak by fabularnie gra była spójna. Dużo to będzie kosztowało pracy ale idea jest taka by co kilka dni pojawiało się coś nowego. Mam nadzieję, że to będzie dodatkowa zachęta do odwiedzin na Valkirii...


______________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

24.03.2009 23:19

Użytkownik jest offline Narmo
Pułkownik
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 1040
Weteran
 0
Cytat
Mam nadzieję, że to będzie dodatkowa zachęta do odwiedzin na Valkirii...


No ba... Jasne, że będzie!


______________________
Wyciągnięte z V-skojarzeń

Death Metal, skóra i różowy podkoszulek -> Narmo (?)
sługa cienia -> Narmo

25.03.2009 10:01

Użytkownik jest offline el coyote
Sierżant
Rezerwa

"/>

Liczba postów: 2579
Stara Gwardia
 0
Taaa, od razu mi się to samo pomyślało. To nam narobi mnóstwo użyszkodników :)


______________________
www.myspace.com/acidizerium



25.03.2009 18:15

Użytkownik jest offline piard-TUT
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 206
Mięso armatnie
 0
Cytat
Cytat użytkownika: el coyote
Taaa, od razu mi się to samo pomyślało. To nam narobi mnóstwo użyszkodników :)


A synowie marnotrawni powrócą ;]


______________________
Suchar :F
26.03.2009 23:06

Użytkownik jest offline Shardac
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 9
Kot
 0
nie ogarniam tego.


______________________
Shar
27.03.2009 00:40

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo

"/>

Założyciel tematu

Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
 9
Jak sądzicie? Wystarczą Wam dwie wrogie rasy + rebelianci czy może warto by komuś jeszcze "obsmarować tyłek"? :)

Jak dla mnie to raczej wystarczy. Wypadało by najpierw rozwinąć te rasy, które są. A może kiedyś później...

Ale ciekaw jestem Waszego zdania.


______________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

27.03.2009 00:43

Użytkownik jest offline XeroBoy
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 2689
Stara Gwardia
 0
Shardac: raz na ruski rok się logujesz i na dodatek nie ogarniasz
Artut: Gnoimy Polterów, reszta to moby xD


______________________
XeroBoy | Dowódca Wywiadu MSV www.valkiria.net

QcV!



27.03.2009 01:06

Użytkownik jest offline Gregg
Starszy Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 171
Mięso armatnie
 0
Dla mnie wystarczy ras. Już teraz Gildianie niespecjalnie odstają od Polterian. Nowe rasy maja uzasadnienie, jeśli do walki z nimi potrzeba zupełnie innych taktyk, innego uzbrojenia, całej innej filozofii walki (patrz jeden z wzorów gry: StarCraft). A kosmetyczne różnice w opisie fabularnym to za mało.


______________________
27.03.2009 08:09

Użytkownik jest offline Mol
Komandor
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 789
Twardziel
 0
Dokładnie tak. Poza tym na razie i tak jest masa elementów gry do rozszerzenia, a wśród tych rozszerzeń mogło by się też w przyszłości znaleźć to, o czym pisze Gregg - zróżnicowanie Polterian i Gildian pod względem sprzętu, który najlpiej nadaje się do skopania im tyłków - wtedy będziemy happy. Ale to i tak zmiana moim zdaniem na później - więcej sprzętu w ogóle, w tym pojazdy, więcej interakcji między graczami, w tym możliwość łączenia się w oddziały oraz wymiany sprzętem, więcej nowych, bardziej rozbudowanych misji itd. To są zmiany, na które czekam ja.


______________________
careful with that axe, eugene
27.03.2009 09:02

Użytkownik jest offline Nasstar
Szeregowy
Służba Zasadnicza

"/>

Liczba postów: 427
Żołdak
 0
może dodać nie tyle rasę co organizację Kombatantów Bez Zahamowań (KBZ)?:D


______________________
filmowo.wordpress.com - nieregularnik filmowy
Skocz do:
Początek 1 2 3 4 Dalej Koniec  
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        V-Game: świat gry