Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Empik.com
Valkiria - Polub nas na Fejsie
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        V-Game: plany rozwoju
Początek 1 2 3 4 Dalej Koniec
V-Game: plany rozwoju
Autor Post
24.03.2009 10:42

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
Temat poświęcony propozycjom i uwagom dotyczącym rozwoju gry Valkiria MMORPG.


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

24.03.2009 17:26

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 1597
Weteran
Pierwsze co na razie mi przeszkadza - w czasie wykonywania jakiejś akcji nie ma możliwości obejrzenia ich spisu, a chciałbym w międzyczasie obejrzeć co jeszcze można ćwiczyć.


__________________________________________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
24.03.2009 17:33

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Założyciel tematu

Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
W tym celu pracuję nad obszernym poradnikiem dla fanów tabelek. Będzie też poradnik w wersji fabularnej (monolog weterana V, który przybliży graczom co i jak). Pierwsza wersja powinna być dostępna jeszcze dziś :)


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

24.03.2009 17:49

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 1597
Weteran
Druga rzecz: niektóre rodzaje treningów są prawie takie same, np. Służba oficerska w Obozie Treningowym MSV i Służba w Obozie Treningowym MSV różnią się tylko tym, że ta pierwsza wymaga na wstępie więcej morale, ale efekty nie są ani troche większe. Tak samo trening siłowy specjalny wymaga więcej siły od podstawowego i standardowego , ale wszystkie dają takie same premie. Krótko mówiąc wszytkie rodzaje treningu mają po trzy rodzaje akcji, które są w praktyce takie same. Jeżeli mają większe wymagania mogłyby chociaż dawać większe premie.
No i wizyta w kantynie nie daje zupełnie nic. Coś się w tym zmieni?


__________________________________________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
24.03.2009 18:37

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Założyciel tematu

Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
Pudło. Wykonując akcję (czyli trening, misję itp) skrypt losuje efekt akcji na podstawie procentowego prawdopodobieństwa zdarzenia. Zazwyczaj są cztery efekty:

- pech (coś złego się stało)
- nic się nie stało
- powodzenie (rozwój cechy)
- wybitny sukces (super bonus)

Dotyczy to często nawet kilku cech w jednej akcji.

Np. trenując strzelanie możesz złapań lekką kontuzję (ujemny modyfikator do wytrzymałości) ale jednocześnie poduczyć się strzelectwa (dodatkowy bonnus do strzelania).

Szans procentowych nie widać przed wykonywaniem misji. Staraliśmy się uniknąć typowego dla gier przez przeglądarkę tak zwanego "syndromu matematyka" polegającego na tym, że gracz siedzi z kalkulatorem i przelicza co mu się bardziej opłaca. Jest ryzyko... jest zabawa :)

Co zaś się tyczy Kantyny to... można tam wygrać pieniądze. Nie wiadomo ile. Jest ryzyko, jest zabawa :)

Ponadto podobno w Kantynie gdy ma się wyjątkowe szczęście można dowiedzieć się ciekawych rzeczy :) Ale o tym sza... :)


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

24.03.2009 18:44

Użytkownik jest offline Hipiss
Admirał
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 801
Twardziel
A ja myślę, że Kantyna jest po to, żeby upijać w niej młodych rekrutów, a wtedy Admirał wchodzi i...


__________________________________________________
24.03.2009 19:01

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Założyciel tematu

Liczba postów: 4426
Stara Gwardia
Cytat
Cytat użytkownika: Hipiss
A ja myślę, że Kantyna jest po to, żeby upijać w niej młodych rekrutów, a wtedy Admirał wchodzi i...


Hipiss czyżby dalej śnił Ci się po nocach ten pamiętny Krakon? Mówiłeś przecież że Cię wcale nie bolało ;)



__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

24.03.2009 19:17

Użytkownik jest offline Wiewiór
Kontradmirał
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 2699
Stara Gwardia
Cytat
A ja myślę, że Kantyna jest po to, żeby upijać w niej młodych rekrutów, a wtedy Admirał wchodzi i...


Ciiii, wrony mi płoszysz... :-P


__________________________________________________
http://questforbest.pl/
25.03.2009 00:00

Użytkownik jest offline Mol
Komandor
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 789
Twardziel
Jak dla mnie ważne, żeby była jak największa możliwość współdziałania i interakcji z innymi graczami - tworzenie oddziałów/załóg statków, wymiana handlowa, możliwość wspólnej realizacji misji.


__________________________________________________
careful with that axe, eugene
25.03.2009 00:03

Użytkownik jest offline Hipiss
Admirał
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 801
Twardziel
I wypady łupieżcze na Polterów! :P

Cytat
Hipiss czyżby dalej śnił Ci się po nocach ten pamiętny Krakon? Mówiłeś przecież że Cię wcale nie bolało ;)

Bardziej śni mi się ten kubeł na śmieci w starej, nieodmalowanej redakcji...


__________________________________________________
25.03.2009 00:09

Użytkownik jest offline Narmo
Pułkownik
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 1040
Weteran
Fajnie by było, jakby dało się formować w oddziały i razem wykonywać jakieś misje. W stylu, że przychodzi taki np. v-mail, że oddział ten i ten w ten i ten dzień o danej godzinie ma wyruszyć na taką a taką misję i do tej godziny wszyscy mają się zebrać np. w sali odpraw E25. I np. podczas jakiegoś wyjazdu byłyby dodatkowe misje dla tego oddziału. Np. misja na jakąś planetę i tam zwiady, kantyna, treningi, jakieś drobne utarczki na patrolu.

To tak, co mi pierwsze do głowy przyszło ;]


__________________________________________________
Wyciągnięte z V-skojarzeń

Death Metal, skóra i różowy podkoszulek -> Narmo (?)
sługa cienia -> Narmo

25.03.2009 08:20

Użytkownik jest offline Mol
Komandor
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 789
Twardziel
Przy okazji przydała by się możliwość przeszukiwania Koszarów pod kątem stopnia MSV + info o tym, czy ktoś był aktywny powiedzmy w ostatnim tygodniu, żebym na dowodzony przez siebie już niedługo Niszczyciel Gwiezdny OMSV "Dzikie Pola" mógł zaprosić odpowiednio przeszkoloną załogę ;>
Swoją drogą, po ilu na każdy stopień jest użytkowników?


__________________________________________________
careful with that axe, eugene
25.03.2009 12:22

Użytkownik jest offline Nasstar
Szeregowy
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 427
Żołdak
czemu nie ma odznaczeń dla weteranów, bonusów (np. doświadczenie) dla weteranów itp?:)


__________________________________________________
filmowo.wordpress.com - nieregularnik filmowy
25.03.2009 13:59

Użytkownik jest offline Craven
Admirał
Wydział Operacyjny


Liczba postów: 627
Twardziel
Bo jesteśmy zdrajcy i próbowaliśmy asymilacji z Polterianami :P

Ale istotnie jakiś medal +100 doświadczenia by się przydał, żeby od razu na misje się dało fruwać.


__________________________________________________

Mateusz "Craven" Wielgosz
Admirał w stanie spoczynku
"Protoss wariors aren't made great, they are born great."
25.03.2009 21:07

Użytkownik jest offline Mustafa
Kapitan
Służba Zasadnicza


Liczba postów: 1597
Weteran
Proponuję zrobić misję, w której gracze będą musieli zorganizować poszukiwania prastarego artefaktu V-stringów +10000 do morale, oczywiście musi to być najtrudniejsza misja w grze, a zdobycie artefaktu będzie kończyło się szaleństwem osoby, która będzie go nosić.


__________________________________________________
"Jak widać, pogonienie Mustafy ma wysoki priorytet"
Skocz do:
Początek 1 2 3 4 Dalej Koniec  
Forum
 Valkiria Network > V-Game
        V-Game: plany rozwoju