Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
     
Alazza
Valkiria - Polub nas na Fejsie
     (0|0)
Witaj, Rekrucie! Witamy serdecznie na naszym forum. Musisz się zarejestrować, by móc korzystać z forum. Jeżeli jesteś już zarejestrowany biegnij się zameldować!
Pseudonim Zapisz login
Hasło
   
Początek 1 2 Dalej Koniec
Wiedźmin MMORPG
Autor Post
26.12.2007 21:21

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Liczba postów: 4410
Stara Gwardia
 7
Czas troszkę popuścić wodze fantazji i podyskutować o tym, jak by mógł wyglądać Wiedźmin MMORPG...


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

26.12.2007 21:38

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Założyciel tematu

Liczba postów: 4410
Stara Gwardia
 7
Swego czasu grałem DUUUUŻO na bardzo rozbudowanym serwerze Ultimy Online więc wiem jak powinna wyglądać dobra gra :)

1) Świat

Oczywiście rzecz powinna dziać się w świecie ASa. Najlepiej w czasach po akcji powieści i gry komputerowej, ewentualnie chwilę przed wojną z Nilfgardem (żeby mogła wybuchnąć w czasie gry :)

2) Silnik

Najlepiej przypominający ten z Wiedźmina cRPG. Oczywiście były by potrzebne drobne zmiany. Choćby w systemie walki można by zastosować efektywność inicjatywy (tzn. gracz ustala w profilu np. sekwencje ciosów zależne od posiadanej broni, pancerza i umiejętności).

3) Kim grać?

Oczywiście do wyboru powinny być wszystkie rozsądne rasy, czyli: ludzie, krasnoludy, elfy, gnomy, niziołki.
Naturalnie można by było grać Wiedźminami. Zapewne wielu graczy by się na to decydowało, ale można by w prosty sposób ograniczyć liczbę ich występowania. Po prostu należało by ograniczyć liczbę questów dla wiedźminów (zdechli by z głodu) i uruchomić trochę łowców wiedźminów :)

Za to liczba innych profesji winna być spora. Oczywiście czarodzieje powinni mieć BARDZO utrudnioną naukę by nie było sytuacji, w których po tygodniu grania są w stanie zdemolować pół królestwa :)

Za to premiowane powinny być profesje rzemieślników i kupców. Już widzę te miasta tętniące życiem. Targi pełne handlarzy. Tworzenie się gildii kupieckich, które walczą ze sobą sztucznie manipulując rynkiem. Echh... mniam :)

To na razie tyle. Czekam na Wasze opinie i kolejne pomysły :)


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

26.12.2007 22:16

Użytkownik jest offline Craven
Admirał
Wydział Operacyjny


Liczba postów: 627
Twardziel
 0
Wieśminów byłoby zawsze dużo, dlatego może lepiej byłoby umieścić wydarzenia w przeszłości, zanim Kaer Morhen zostało rozgromione.

Oczywiście trudniej byłoby wtedy o spotykanie znanych postaci, chociaż jakby w jakimś mieście biegała dziewczynka garbuska na którą matka wołałaby Yennefer byłoby śmiesznie ;-)

Silnik gry - nie wiem jak by się sprawdził w multi. No i trzeba byłoby zrobić taaakie drzewko zdolonści. Pewnie też więcej cech głównych, żeby poróżnić między sobą postacie. Z magami byłby problem - u sapka są megapakerni...


__________________________________________________

Mateusz "Craven" Wielgosz
Admirał w stanie spoczynku
"Protoss wariors aren't made great, they are born great."
26.12.2007 22:30

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Założyciel tematu

Liczba postów: 4410
Stara Gwardia
 7
Nooo w sumie to by był dobry pomysł, żeby akcja była w czasach świetności Wiedźminów. Na szlakach potworów byłoby od groma więc zajęć by mieli pod dostatkiem. Inna sprawa, że pewnie Polacy by szybko wpadli na pomysł stworzenia armii wiedźminów, która rozwaliła by wszystko i wszędzie :)


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

01.07.2008 09:19

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Założyciel tematu

Liczba postów: 4410
Stara Gwardia
 7
Pojawiły się znów ploty, że CD Projekt pracuje nad Wiedźminem MMORPG... panie i panowie... jeśli się uda to czuję, że będzie murowany hicior!!!


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

10.09.2014 13:33

Użytkownik jest offline Lunatik
Kapral
Poborowy


Liczba postów: 157
Mięso armatnie
 0
System walki musiałbym być zmieniony żeby pasował do MMO. Coś jak zmieniony był w TESO. Inaczej to kapa.

Temat świata już był poruszony, więc czas świetności Wiedźminów jest najlepszym rozwiązaniem.

Rasy tak jak już ARTUT wspomniał. Oczywiście zrobić balans i wszystko jest okej. Np. Elfy byliby świetnymi łucznikami albo wg miejsc, że np. Zerrikańczycy byliby najlepszymi magami albo wymieszać. Dużo jest opcji. :D

PS grałbym


__________________________________________________
10.09.2014 17:50

Użytkownik jest offline Vanley von Hoffler
Starszy Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 55
Oferma batalionowa
 0
Grałbym, jednak system walki myśle byłby największym problemem według mnie. Mało ludzi ma szanse z pełnoprawnym wiedźminem, co dopiero z czarodziejem. Myśle że bardziej odpowiedny dla wiedzmina byłby system z pierwszego gw jednak. Instancje które można robić samemu lub z innymi.

ps grałbym


__________________________________________________
12.09.2014 09:31

Użytkownik jest offline ARTUT
Admirał
Dowództwo


Założyciel tematu

Liczba postów: 4410
Stara Gwardia
 7
Rozwiązanie problemu dopakowanych wiedźminów i czarodziejów w stosunku do "zwykłych" ludzi jest bardzo proste. Wystarczy stworzyć "łączone" punkty doświadczenia i/lub punkty questów.

Krótko mówiąc... grasz Wiedźminem i jeśli chcesz awansować na kolejny poziom i zdobywać dodatkowe questy i przedmioty specjalne to musisz odpowiednio długo zamiennie grać "zwykłym" człowiekiem / krasnoludem / elfem. W ten sposób każdy gracz musiał by stworzyć dwie postaci: jedną zwykłą i jedną "wyjątkową".

W ten sposób można by uniknąć gry, w której wszyscy gracze będą równocześnie grać wiedźminami i czarodziejami :)


__________________________________________________
Artur "ARTUT" Machlowski | Redaktor Naczelny | Valkiria Network | www.valkiria.net

Jak już tu ktoś kiedyś wspomniał, wszyscy powiedzą co sądzą, pokłócą się, poobrażają, poprzepraszają a ARTUT i tak zrobi swoje...

14.09.2014 22:10

Użytkownik jest offline Krzyzan
Starszy Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 26
Żółtodziób
 0
Nie wiem czy wiedźmin jako MMORPG mógłby wypalić, czy nie byłaby to zwyczajna sieciówka z Geraltem w tle? Wiedźmin to głównie fabuła i postacie, które mogłyby zostać zaniedbane na rzecz grywalności.


__________________________________________________
17.09.2014 11:48

Użytkownik jest offline Vanley von Hoffler
Starszy Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 55
Oferma batalionowa
 0
Pamiętaj że Wiedźmin to nie tylko fabuła, ale też wspaniały według mnie świat, mroczny i ciężki. Stworzenie dobrego, klimatycznego świata nie byłoby problemem, można użyć do tego systemu questów fabularnych


__________________________________________________
17.09.2014 16:08

Użytkownik jest offline Krzyzan
Starszy Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 26
Żółtodziób
 0
W sumie tak, ale jak wiele osób gra w MMO dla fabuły? Większość ludzi - nie mówię, że wszyscy - skupia się na levelowaniu i biciu potworów. Owszem, klimat da się zrobić, ale ile osób to doceni? Podejrzewam, że wielu graczy towarzyszącym nam w czasie zabawy, mogłoby ją znacząco utrudniać. Historie pokroju Wiedźmina wolę przeżywać sam, niż z tysiącami innych ludzi, którym wydaje się, że są najlepsi, bo mają w nicku "Geralt".


__________________________________________________
17.09.2014 23:01

Użytkownik jest offline Vanley von Hoffler
Starszy Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 55
Oferma batalionowa
 0
Tak, sprawa powergamerów i xXxGeraltXSasukexXx jest banalna do rozwiązania. Gildie+fabularne cutscenki. GW2 bardzo ładnie pokazał że da się włożyć dobrą fabułę w MMO.


__________________________________________________
17.09.2014 23:15

Użytkownik jest offline Krzyzan
Starszy Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 26
Żółtodziób
 0
Teoretycznie tak, ale pomyśl ile czasu zajęłoby zrobienie czegoś takiego. Swoją drogą, czy naprawdę potrzebujemy Wieśka MMO? Czy nie zepsuto by tego, co najbardziej jest doceniane? CDP musiałoby pójść na naprawdę głęboką wodę angażując się w takie przedsięwzięcie. Mam więcej obaw i widzę więcej negatywów niż pozytywów w tej sprawie.


__________________________________________________
18.09.2014 00:00

Użytkownik jest offline Vanley von Hoffler
Starszy Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 55
Oferma batalionowa
 0
Zgadzam się że byłoby to trudne do zrobienia, jednak CDP ma u mnie SPORY kredyt zaufania. A skoro ArenaNet się udało czemu miałoby się nie udać z wieśkiem? Poza tym przypominam że tylko teoretyzujemy. Poza tym W3 da ekipie spore doświadczenie jeżeli chodzi o otwarty świat. Ta gra miałaby szanse zaistnieć, tak samo jak i utonąć jak TESO


__________________________________________________
12.02.2016 12:55

Użytkownik jest offline valkirian3000
Szeregowy
Poborowy


Liczba postów: 4
Kot
 0
Myślę, że byłoby to bardzo ciężkie do zrobienia. Jeśli już to rozwinięte w sposób dyplomatyczny - kilka klas postaci, wiedźmini, elfy, krasnale itp, każda miałaby dowódcę. Wojny, sojusze itp, rzeź zawsze i wszędzie. Kurde tak myślę, że byłby to fantastyczny pomysł :o


__________________________________________________
Sprawdź modne suknie dla pań w każdym wieku!
Skocz do:
Początek 1 2 Dalej Koniec