Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Legendarne Auta PRL

Zobacz zapowiedź nowej serii kolekcjonerskiej "Auta PRL" z klocków COBI. Wyjątkowe modele w skali 1:35 to idealny prezent dla każdego fana motoryzacji!

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Aktualizacja 4.2 do Fortnite
16-05-2018, 10:58 | 69 x przeczytano | ReZus

Dzisiaj do gry Fortnite nareszcie została wprowadzona nowa aktualizacja oznaczona numerem 4.2. Nareszcie, ponieważ miała być ona wprowadzona już wczoraj, lecz Epic Games miało problemy techniczne i nie mogli tego zrobić. Wraz z nowym updatem w trybie Battle Royale pojawi się nowy karabin szturmowy (krótka seria) o epickiej i legendarnej klasie rzadkości oraz leczące jabłka, które będzie można znaleźć na całej mapie. Natomiast do trybu Ratowanie Świata zostanie dodany Przerzutnik Profitów oraz Poczwórna Wyrzutnia.


Wszystkie zmiany:

OGÓLNE

  • Standardowa konfiguracja kontrolera została przemianowana ze Standardowej na Oldschoolową.
  • Zwiększono nieco pulę przesyłanych tekstur na konsoli Xbox One, aby zapobiec pojawianiu się niewyraźnych tekstur.
  • Zmieniono schemat mapowania przycisków dla kontrolerów PS4 na komputerach Mac tak, aby czat otwierał panel dotykowy, a nie przycisk udostępniania.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że kursor myszy był niewidoczny na ekranie ładowania dla graczy na komputerach Mac i tych korzystających z systemu Windows.
  • Naprawiono kilka błędów powodujących teleportowanie się obiektów (ang. rubberbanding) po włączeniu sprintu oraz celowaniu z broni.
  • Naprawiono niespójne opisy tekstowe z wszystkich ekranów opisujących funkcje kontrolera.
  • Naprawiono błąd powodujący, że licznik czasu spędzonego w grze przez członków ekipy nie wyświetlał się poprawnie.

ZNANE PROBLEMY

BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano karabiny szturmowe (krótka seria) o epickiej i legendarnej klasie rzadkości.
    • Można je znaleźć jako łup luzem w świecie gry, w skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia i automatach do sprzedaży przedmiotów.
    • Zadaje 32 / 33 punktów obrażeń (wersja epicka / legendarna).
    • Korzysta ze średnich nabojów.
    • Zakresy redukcji obrażeń wraz z odległością są w ich przypadku takie same, jak dla pozostałych karabinów szturmowych.
  • Do przedmiotów, które można zbierać, dodano nowy element: jabłka.
    • Zjedzenie jabłka przywraca 5 PŻ (aż do 100).
    • Ten niepospolity przedmiot znaleźć można na mapie w okolicy niektórych drzew.
  • Częstotliwość występowania granatu impulsowego została zwiększona o 5%.
  • Pistolet maszynowy z tłumikiem
    • Zwiększono obrażenia o 3.
      • Dla wersji zwykłej przedmiotu wynoszą 20 (wcześniej 17).
      • Dla wersji niepospolitej przedmiotu wynoszą 21 (wcześniej 18).
      • Dla wersji rzadkiej przedmiotu wynoszą 22 (wcześniej 19).
    • Prędkość resetowania celności została zwiększona o 25%.
      • Zmniejszy to redukcję celności podczas ciągłego ognia.
    • Zwiększono zakresy redukcji obrażeń wraz z odległością.
      • Spadek obrażeń zaczyna się od 28 m (wcześniej 24 m).
      • Obrażenia spadają do 85% przy trafieniach z odległości 47,5 m (wcześniej 80% przy 35 m).
      • Obrażenia spadają do 75% przy trafieniach z odległości 70 m (wcześniej 65% przy 50 m).
      • Obrażenia spadają do 65% przy trafieniach z odległości 250 m.
  • Pułapka raniąca
    • Zmniejszono obrażenia ze 125 do 75.
    • Skrócono czas resetowania się pułapki z 6 do 5 sekund.
  • Zdalnie odpalane ładunki
    • Będą teraz uszkadzały wszystkie budowle w zasięgu działania, niezależnie od tego, czy są widoczne z miejsca eksplozji czy nie.
    • Zasięg obrażeń i odległość, na jaką można je wyrzucić, zostały zwiększone.
    • Skrócono opóźnienie pomiędzy eksplozjami z 0,25 do 0,175 sek.
    • Skrócono opóźnienie pomiędzy detonacją ładunku a wyrzuceniem nowego z 0,75 do 0,15 sek.
  • Usunięto opóźnienie pomiędzy przełączeniem się na granat a możliwością wycelowania go.

Poprawki błędów

  • Zdalnie odpalane ładunki nie mogą już zniszczyć meteorytu w Wypasionej Wyrwie.
  • Karabiny szturmowe nie wyrzucają już z siebie kilku łusek po nabojach na jeden wystrzał.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom używanie panelu skokowego, jeżeli został on aktywowany w tym samym momencie przez wielu graczy.

ROZGRYWKA

  • Dodano na komputerach PC i konsolach opcję automatycznego podnoszenia łupów.
    • Dzięki temu bronie i przedmioty jednorazowe będą podnoszone automatycznie podczas przechodzenia przez nie (dopóki w ekwipunku będą puste pola). Będą one umieszczane w pierwszym wolnym polu ekwipunku.
    • Tę opcję będzie można włączyć w ustawieniach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd powodujący, że Turbo-budowanie przestawało działać, jeżeli gracz przycisnął jakiś klawisz przed zwolnieniem poprzedniego.
  • Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na ominięcie czasów wyposażania broni po anulowaniu animacji wykorzystania przedmiotu jednorazowego.
  • Gracze nie mogą już przechodzić w kucki przez kanały wentylacyjne zakładu badań w Wypasionej Wyrwie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że system predykcji drzwi zapętlał się, przez co gracz nie mógł ich otworzyć.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie się wybranych przedmiotów kosmetycznych w lobby.
  • Załatano dziurę w geometrii terenu nieopodal Pagody Pomyślności.
  • Usunięto błąd sprawiający, że skrzynie wyglądały na jeszcze nie otwarte, podczas gdy zostały już opróżnione.
  • Usunięto błąd umożliwiający graczom sprint z pełną prędkością w jednej z sekcji wody Zalewu Zdobyczy.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono ogólną wydajność serwerów.
    • Zwiększono częstotliwość otrzymywania aktualizacji serwera z 20 do 30 odświeżeń na sekundę.
    • Zwiększy to czułość ruchu i strzelania, a także zmniejszy ogólny ping u wszystkich graczy.
    • Nieznacznie zwiększono przepustowość sieci.
  • Dwukrotnie poprawiono wczytywanie zasobów, co powinno zredukować zacinanie się gry i sprawić, że budynki oraz bohaterowie wczytywać się będą szybciej.
  • Naprawiono błędy powodujące gwałtowne zacinanie się gry, kiedy w trakcie meczu gracze napotykali pewne określone przedmioty kosmetyczne po raz pierwszy.
  • Poprawiono liczbę klatek na sekundę podczas korzystania ze skokskał dzięki optymalizacji ich efektu cząsteczkowego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że oddaleni gracze wydawali się skakać o wiele za wysoko, jeżeli ich połączenie sieciowe było złe lub jeżeli serwer zacinał się.

DŹWIĘK

  • Aby pomóc graczom w odróżnieniu kroków postaci nad i pod nimi, wprowadziliśmy dodatkową warstwę do dźwięku kroków znad postaci gracza, zależną od typu podłoża.
    • Drewno skrzypi, kamień chrzęści jak żwir, a metal stuka.
  • Ściszono odgłosy słabych punktów, które pojawiają się w trakcie akcji zbierania.
  • Podwyższono głośność eksplozji wyrzutni granatów tak, aby była ona podobna do odgłosów innych eksplozji.
  • Poprawiono sposób, w jaki cichną odgłosy wiatru, gdy gracz ląduje po szybowaniu z lotnią.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami dźwięk wyłączał się w momencie śmierci.
  • Usunięto błąd, który powodował, że dźwięki kroków, skoków lub lądowania obserwowanego gracza brzmiały tak, jakby podążały w lewo lub w prawo, kiedy gracz się poruszał – zwłaszcza, kiedy patrzył przez lunetę.

INTERFEJS

  • Emotki w lobby mogą być teraz uruchamiane naciśnięciem prawego drążka analogowego.
  • Dodano przycisk emotek na dole ekranu podczas przebywania w lobby.
  • Funkcja Nvidia Shadowplay Highlights jest domyślnie wyłączona (wyłącznie na komputerach PC).

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie można było wejść w interakcję z mapą podczas obserwowania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że znaczniki graczy z drużyny nie wyświetlały się na mapie w trakcie rozgrywki.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że licznik czasu trwania efektu przedmiotu po użyciu skokskały nie wyświetlał się.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że interfejs stawiania pułapek wyświetlał się podczas spoglądania na powierzchnie, na których pułapki nie mogły być stawiane.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że strzałka na minimapie nie wyświetlała się poprawnie w trakcie obserwowania gracza.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że graffiti wpływało na obiekty, które mogły się przemieszczać (założony przez gracza krzak, futbolówki itp.).
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że spodnie Ogara Wojny przenikały przez jego tunikę w trakcie biegu.

SYSTEM POWTÓREK

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że likwidacje nie wyświetlały się w przeglądarce powtórek.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano możliwość personalizacji interfejsu.
    • To pierwsza wersja systemu, więc będziemy go rozwijać.
  • Dodano optymalizację ograniczającą liczbę graffiti wyświetlanych jednocześnie.

RATOWANIE ŚWIATA

MISJE I SYSTEMY

  • Przedstawiamy Przerzutnik Profitów (więcej informacji na blogu bloga)!
    • Aby skorzystać z Przerzutnika Profitów, przejdźcie do ekranu ulepszania przedmiotów, następnie wybierzcie „Ulepsz”, a potem nową opcję „Zmień profitów”.
      • Ten system jest dostępny dopiero po ukończeniu misji obrony burzowej tarczy 2 w Deskogrodzie.
      • Po jej ukończeniu gracze odblokowują sekwencję zadań samouczka Przerzutnika Profitów, a także wystarczająco dużo zasobów, by je ukończyć.
      • Gracze, którzy ukończyli już misję obrony burzowej tarczy 2 w Deskogrodzie, natychmiastowo zyskają dostęp do misji samouczka, a także do zasobów początkowych.
    • Przerzutnik Profitów pozwala graczom wybierać profity dla schematów, a także zwiększać ich siłę.
      • Gracze mogą wybrać profit z listy profitów przewidzianych dla danego pola, bez żadnego losowego doboru.
      • Wraz z dwoma nowymi stopniami mocy profitów schematy mogą stać się potężniejsze niż kiedykolwiek!
    • Schematy zdobyte przed aktualizacją 4.2 (stare wersje schematów) muszą zostać poddane konwersji, zanim będzie można zacząć zmieniać powiązane z nimi profity.
    • Przerzutnik Profitów wykorzystuje całkowicie nowe zasoby!
      • Re-profit (używany zarówno do zmiany, jak i ulepszania profitów)
      • Profit+ (używany do ulepszania profitów)
      • Podpałka (używana do zmiany typu żywiołu na ogień)
      • Elektryzator (używany do zmiany typu żywiołu na siły natury)
      • Zmrażacz (używany do zmiany typu żywiołu na wodę)
    • Zasoby potrzebne do zmiany profitów będą dostępne w sklepie okolicznościowym (od czwartku, 17 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego).
  • Dodano możliwość ulepszenia klasy rzadkości schematu broni lub pułapki.
    • Wymaga to tych samych elementów, co ulepszenie klasy rzadkości bohatera.
    • Zanim będzie można ulepszyć ich klasę rzadkości, stare wersje schematów muszą zostać poddane konwersji w Przerzutniku Profitów.
    • Odblokowane dzięki 2-gwiazdkowej ewolucji węzły drzewka zdolności dla broni i pułapek.
  • Ulepszono nagrody za misje i misje alarmowe z minibossami tak, aby od czasu do czasu wynagradzały graczy re-profitem i profitem+ w ramach dodatkowych łupów, począwszy od wczesnych misji w Deskogrodzie. W rezultacie:
    • Materiały do tworzenia (takie jak ruda, dynksy itp.) będą pojawiały się w późniejszych misjach zdecydowanie rzadziej.
    • PD i materiały do ewolucji (czyste krople deszczu, błyskawice w butelce itp.) będą pojawiały się nieco rzadziej.
  • Misje alarmowe burzy żywiołów są już dostępne.
    • Wszystkie pustaki żywiołów w tych strefach będą powiązane z żywiołem danej strefy.
    • Każda ze stref wynagradza graczy zasobami żywiołowymi zależnymi od żywiołu danej strefy: podpałką, elektryzatorem lub zmrażaczem.
      • Mogą być one używane wespół z re-profitem tak, aby zmieniać profity żywiołów w schematach.
    • Limit: 2 na misję
  • Dostępne są już powtarzalne zadania, które wynagradzają graczy zasobami potrzebnymi do zmiany profitów.
    • Misja otwierania skrytek wynagradza graczy re-profitem.
    • Misja zabijania mgielnych potworów wynagradza graczy re-profitem.
    • Misje zabijania pustaków ogniowych, sił natury oraz wodnych wynagradza graczy stosownymi zasobami żywiołowymi.
      • Uwaga: Pustaki żywiołowe znaleźć można w Deskogrodzie lub dalszych lokacjach.
    • Misja zabijania chromowanego krzepkiego pustaka wynagradza graczy re-profitem.
  • Misja naprawy schronu
    • Ataki nie są już walkami na czas, by skrócić ogólny czas ich trwania.
    • Teraz podczas ataków gracze muszą wyeliminować ustaloną liczbę wrogów.
      • Ostateczne starcie nadal trwa określony czas.
      •  
    • Liczba wrogów będzie się zwiększać o 10 w ciągu każdego z trzech pierwszych ataków, aby ustalić się ostatecznie na poziomie z trzeciego ataku.
  • Minilamy będące nagrodami po ukończeniu misji obrony burzowej tarczy zostały przeskalowane.
    • Dotychczas gracze mogli zdobyć pewną określoną liczbę minilam (od 1 do 4), w zależności od ich skuteczności w trakcie trwania misji, niezależnie od stopnia jej trudności.
    • Nowy podział minilam wygląda następująco:
      • Kamienny Las: od 1 do 4.
      • Deskogród: od 2 do 5.
      • Dolina Samowitości: od 3 do 6.
      • Twine Peaks: od 4 do 7.
  • Zmiany w punktowaniu misji:
    • Stosowanie się do proponowanych w trakcie misji budowli nie jest już wymagane, aby otrzymać maksymalną ilość punktów lub nagrody.
    • Zmieniono punktację i nagrody połączone z proponowanymi w trakcie misji budowlami na odznakę ukończenia misji.
  • Wskaźnik trafień krytycznych
    • Wskaźnik trafień krytycznych jest związany z nową metodą, według której będziemy obliczać w grze szansę na trafienie krytyczne.
    • Wszystkie profity, które zapewniały szansę na trafienie krytyczne, posiadają obecnie wskaźnik trafień krytycznych.
      • Nowy system sumuje wszystkie wskaźniki trafień krytycznych gracza.
      • Wskaźnik trafień krytycznych zostaje następnie przeliczony na szansę na trafienie krytyczne.
      • Następnie wartość szansy na trafienie krytyczne jest dodawana do bazowej wartości szansy na trafienie krytyczne broni danego gracza.
    • Wskaźnik trafień krytycznych pojawi się wyłącznie w nowych schematach lub schematach, które zostały poddane konwersji przy użyciu Przerzutnika.
    • Wszyscy bohaterowie i obrońcy zostali zmienieni tak, by wykorzystywali wskaźnik trafień krytycznych.
    • W ramach tej zmiany bazowa szansa na trafienie krytyczne wszystkich broni została zwiększona o 5%.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że za niektóre misje nie były przyznawane nagrody.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gracze, którzy wcześniej nie otrzymywali nagród, teraz będą je otrzymywać.

BOHATEROWIE

  • Zmieniono następujące profity bohaterów tak, by były dostosowane do nowego systemu wskaźnika trafień krytycznych (nowe wartości są zbliżone do starej szansy na trafienie krytyczne):
    • Sokole Oko
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych pistoletów o 18.
    • Szansa na trafienie krytyczne młotem
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
    • Profity wsparcia szansy na trafienie krytyczne młotem
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 8/13/18.
    • Lekcje Anatomii
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
    • Profity wsparcia Lekcji Anatomii
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych mieczy, toporów i kos o 8/13/18.
    • Regulowany Czok
      • Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych strzelb o 8/13/18.
    • Opanowanie Bólu
      • Każda kumulacja Skrytobójstwa zwiększa teraz wskaźnik trafień krytycznych ostrej broni białej o 3.
  • Obrońcy
    • Profit szansy na trafienie krytyczne z broni dystansowej
      • Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni dystansowej o 13.
    • Profit szansy na trafienie krytyczne bronią białą
      • Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni białej o 13.
  • Ninja
    • Wachlarz Shurikenów działa teraz na większym obszarze na mniejszych odległościach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błędny opis Pewnego Strzału, w którym zamiast „obrażeń krytycznych” wspominano o „szansie na trafienie krytyczne”.
  • Fala Uderzeniowa, Shurikeny, Księżycowy Kop i Okrzyk Bojowy nie będą odtąd zużywać energii, jeżeli zostaną szybko anulowane przez przełączenie się na broń.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że granat odłamkowy nie wybuchał po rzuceniu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że profit wsparcia Wstępne Planowanie nie działał poprawnie na Dewastatora, podklasę Budowniczego.
  • Naprawiono błąd opisu, który mógł spowodować, że wszystkie profity BAZY Budowniczego nie wyświetlały się poprawnie.
  • Naprawiono błąd opisu, który mógł spowodować, że wszystkie profity Przesunięcia Fazowego Rubieżnika nie wyświetlały się poprawnie.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że profit Wytrzymały Mechanizm działał na wszystkich sojuszników, nie tylko na posiadającego go Konstruktora.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że skorzystanie z Przesunięcia Fazowego bardzo blisko wroga mogło przesunąć gracza w błędne miejsce.
  • Naprawiono błędy, które mogły powodować, że szybkie strzelanie ze strzelb mogło opóźniać Szokowego Strzelca Rubieżnika.
  • Poprawiono opisy taktycznych profitów Poczuj BAZĘ i Bomba Kasetowa tak, by było jasne, że się nie kumulują.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gwiazdki rzucane przy pomocy profitu Shurikeny kolidowały z bronią Monsun.
  • Zasięg działania z opisu profitu Trzask i Prask jest odtąd spójny z innymi opisami.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Poczwórną wyrzutnię można znaleźć w tygodniowym sklepie okolicznościowym (od czwartku, 17 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego).
    • Można załadować ją 4 rakietami zapalającymi, które pozostawiają kule ognia po eksplozji.
  • Dodano kilka nowych profitów. Nie mogą się one pojawić w schematach starego typu (sprzed aktualizacji 4.2).
    • Odnawianie budynków (tylko pułapki)
      • Przywraca x% maksymalnej wytrzymałości połączonego budynku co 10 sek.
    • Czas trwania efektu (tylko pułapki)
      • Przedłuża czas trwania któregokolwiek z efektów spowodowanego użyciem pułapki.
      • Ten element zastępuje także „+x do trwania ogłuszenia” w nowych schematach.
    • Zwiększenie wytrzymałości budynku (tylko pułapki)
      • Zwiększa maksymalną wytrzymałość połączonego budynku o x%.
    • Szybkość ataku (tylko broń biała)
      • Zwiększa szybkość ataków w zwarciu o x%.
    • Odporność na obrażenia (tylko broń biała)
      • Zapewnia x% odporności na obrażenia, jeżeli broń jest wyposażona.
    • Wysysanie życia (tylko broń biała)
      • Regeneruje zdrowie gracza liczbą PŻ równą x% zadanych przez niego obrażeń.
    • Prędkość ruchu (tylko broń biała)
      • Zwiększa prędkość ruchu o x%, jeżeli wyposażona jest broń biała.
    • Obrażenia zadawane mgielnym potworom i bossom
      • Zwiększa obrażenia zadawane mgielnym potworom i bossom o x%.
    • Nowy typ żywiołu: fizyczny
      • Zadaje obrażenia nie pochodzące od żywiołów, ale jego obrażenia bazowe są znacząco wyższe.
  • Dodano nowy unikatowy profit dla Rewolty Fundatora
    • Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
    • Nie jest dostępny dla innych schematów.
    • Kule rykoszetują w kierunku najbliższego celu i zadają mu 100% obrażeń, które zadały pierwszemu celowi.
  • Dodano nowy unikatowy profit dla Płonącego Masamune Fundatora
    • Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
    • Nie jest dostępny dla innych schematów.
    • Co szósty udany atak wywołuje eksplozję, która zadaje obrażenia na niewielkim obszarze.
  • Płonący Masamune Fundatora nie zadaje już obrażeń od energii (jedynie obrażenia od ognia).
  • Zdalnie odpalane ładunki, granaty impulsowe i Czepiaki nie zajmują już miejsca w ekwipunku. Zmieniono ich opisy tak, aby było jasne, że nie utrzymują się poza misją.
  • Profity szansy na trafienie krytyczne w schematach dodają 10/15/20/25/30 do wskaźnika trafień krytycznych.
    • Schematy starego typu nadal korzystają ze starych współczynników szansy na trafienie krytyczne.
  • Profity związane z obrażeniami przy trafieniu w głowę pomnażają teraz obrażenia zamiast dodawać do nich punkty.
  • Mechanika obrażeń ciągłych została zmieniona:
    • Obrażenia ciągłe będą się odtąd kumulować, w zależności od tego, jaki jest ich żywioł (fizyczne / energetyczne / sił natury / ogniowe / wodne)
    • Obrażenia ciągłe nie będą się już kumulować w zależności od typu broni (biała czy dystansowa).
      • (Przykładowo) Wrogowie mogą odnosić obrażenia ciągłe od jednego typu żywiołu na gracza.
    • Obrażenia ciągłe odnawiają się w momencie ponownego użycia (na wrogu), nawet jeżeli poprzednie obrażenia ciągłe były nadal aktywne.

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wyrzutnia Smocza Furia nie uszkadzała otoczenia w obszarze swojego działania.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pułapka wzmacniająca wyświetlała się na podglądzie w nieprawidłowym rozmiarze.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że siatki podglądów lodowej pułapki podłogowej i ogniowej pułapki podłogowej pokazywały się w błędnych miejscach.

ROZGRYWKA

  • Zmiany w podnoszeniu przedmiotów generowanych podczas gry:
    • Wszystkie przedmioty generowane podczas gry są teraz są widoczne jedynie dla tego gracza, które może je podnieść. Obejmuje to także łupy otrzymane w ramach misji pobocznych.
    • Usunięto nazwy graczy z przedmiotów generowanych podczas gry.
    • Niektóre z przedmiotów wypadających z wrogów będą generowane podczas gry. Dotyczy to na przykład składników o różnych stopniach, rzadkie składników i rud.
  • Pułapki funkcjonalne (panele skokowe, przyspieszacze, panele leczące) będą się odtąd uzbrajały zaraz po ustawieniu, niezależnie od tego, czy budowla będzie już w pełni ukończona czy nie.

Poprawki błędów

  • Szept kaliber .45 nie będzie już blokował strzałów z bliska, jeżeli gracz stoi blisko ściany.
  • Akcja tworzenia pistoletu neonowego będzie odtąd zużywała właściwe materiały.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że syfony bluglutu nie wchodziły w kolizję z pociskami.

INTERFEJS

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który polegał na tym, że gra wyświetlała złą ilustracje dla nagrody (skrzynia, prezent, pudełko itp.), która była otwierana po wykonaniu misji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli się poruszać po sklepie okolicznościowym, jeżeli nie było w nim żadnych przedmiotów okolicznościowych do kupienia.
  • Ukryto symbol interakcji kontrolera, który przykrywał okienko zaznaczenia w menu burzowej tarczy.
  • Naprawiono problem, który powodował, że nie dało się skorzystać z opcji rozszerzenia tarczy menu burzowej tarczy przy użyciu kontrolera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po ewoluowaniu przedmiotu gracze byli cofani do ekranu schematu.
  • Przywrócono prawidłową interakcję kontrolera w Księdze Kolekcji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk następnego poziomu w menu podglądu mógł chwilowo przestawać działać na konsolach.
  • Naprawiono brakujący pasek punktów zdrowia dla niektórych uszkodzonych roślin.

WROGOWIE

Poprawki błędów

  • Naprawiono osłaniaczy, którzy znikali i pojawiali się po zmianie pozycji przy wrogu, którego otaczali tarczą.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Krzepki z Ekranu pojawiał się dwukrotnie w niektórych misjach.
  • Nalot kradzieja nie będzie już zadawał graczom obrażeń przez ściany.
  • Naprawiono modyfikator minibossa Blokowanie Budynków, który niekiedy nie blokował budynków.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Osłaniacz zyskał nowy model, animacje i efekty.
  • Efekty graficzne Latającej Wieżyczki zostały zaktualizowane.

DŹWIĘK

  • Wokalizy i efekty dźwiękowe osłaniacza zostały zaktualizowane.
  • Dźwięki wystrzałów z broni automatycznej będą się od teraz dostosowywały, jeżeli prędkość strzelania ulegnie zmianie.
  • Poprawiono dźwięki w misji lotu na błyskawicy.

Powiązane wieści:
 
Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.