Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
  
CHAOS
 
Daleko na północy leży Królestwo Chaosu. Nie znajdziesz tam nic innego prócz śmierci i szaleństwa. Nad miejscem tym panują czterej bogowie: Tzeentch – ten, który zmienia drogi; Khorne – pan krwi; Nurgle – władca rozkładu; i Slaanesh – pan rozpusty. Właśnie stamtąd, z dalekiej północy, sączy się niszczycielska moc, która zatruwa umysły ludzi żyjących w Imperium.
 
Razem z rozprzestrzenianiem się Chaosu po Imperium, armia będzie mutować, zostanie obdarowana nowymi mocami. W ten sposób żołnierze zaczną się zmieniać, nabierać swych indywidualnych cech. Chaos oferuje naprawdę wiele, nie jesteś w stanie nawet tego sobie wyobrazić.
 
Zjednoczone armie
 
Zjednoczone armie Chaosu korzystają ze wszystkich dobrodziejstw, jakie mogą ofiarować mroczni bogowie. Jednak tylko najsilniejszy, najpotężniejszy wojownik jest w stanie zebrać pod jednym sztandarem walczące ze sobą frakcje. Tylko on jest w stanie zaprowadzić porządek bez obaw o przewrót.
 
Khorne
Championi Khorne’a są nieprzewidywalnymi wojownikami. Nigdy nie wiesz, czy zaatakują wroga, czy też towarzyszących im żołnierzy. Gdy uwierzą, że Khorne zebrał ich pod wspólnym sztandarem do wspólnej bitwy, wszystko jest pod kontrolą. Gorzej, gdy spotkają się w innej sytuacji – wtedy zakończy się to z pewnością krwawą sieczką.
 
Nurgle
Nurgle, który włada zarazą i rozkładem, ofiarowuje swe moce niezwykle hojnie. Championi tego bóstwa sami w sobie są odporni na wszelkie infekcje. Nawet gdy zostaną dotkliwie zranieni, są w stanie znieść najdociekliwszy ból, który innych zabiłby od razu. Nadal także wzbudzają wielkie przerażenie na polu bitwy ze względu na swój odrażający wygląd.
 
 
 
IMPERIUM
 
Imperium to frakcja ludzi. Armie ludzi stanowią pierwszą linię obrony przed siłami Chaosu. Dzięki Teclisowi potrafią władać magią. W stolicy Imperium – Altdorfie – znajduje się osiem szkół, każda uosabiająca inny aspekt tej porażającej mocy.  Jeden mag na polu bitwy może więc siać zniszczenie przy pomocy ognia, a inny będzie panować nad siłami natury.
 
Armia Imperium żywi się także siłą wiary. Gdy żołnierze stają do bitwy, umierają za Sigmara, boga-wojownika, który zjednoczył ludzkie plemiona i doprowadził do powstania największego państwa w Starym Świecie. Kapłani korzystają z jego sił, by niszczyć kolejnych wrogów. To jednak nie wszystko. Ludzie nauczyli się wytwarzać proch, posiadają więc działa, moździerze, muszkiety i pistolety, które pozwalają dziesiątkować wroga na odległość.
 
Ostermark
Ostermark leży na północnym wschodzie Imperium, na południe od Kislevu. Żołnierze z tej prowincji są bardzo doświadczeni i zaprawieni w boju, jako że często zostają wysyłani na północ, by wspomóc Kislev w walce z najeźdźcami. Góry Krańca Świata także nie oferują zbyt dużego bezpieczeństwa. Ludność Ostermarku to silni ludzie, którzy od wielu lat radzą sobie z licznymi problemami – goblinami, nieumarłymi…
 
Nuln
To właśnie Nuln nazywane jest Miastem Nauki. To właśnie Nuln może pochwalić się szkołą artyleryjską, to właśnie stamtąd pochodzi niemalże każde działo.  Miasto to może się także pochwalić doskonale wyszkolonymi oficerami. Nuln znajduje się przy południowym wierzchołku wielkiego lasu, w centrum czterech imperialnych prowincji: Reiklandu, Stirlandu, Wissenlandu i Averlandu.
 
Talabecland
Stolicą Talabeclandu jest Talabheim, miasto leżące wewnątrz ogromnego krateru. Z tego względu jest ono praktycznie nie do zdobycia. Do miasta prowadzi tylko jedna droga, wydrążony tunel nazywany Drogą Magów. To także tutaj Rycerze Płonącego Słońca postawili kaplicę poświęconą bogini wojny, Myrmidii. Jest ona patronką owych rycerzy, którzy ocaleli w czasie bitwy, gdy jej posąg runął na ziemię zabijając wrogów Imperium.
 
CLAN ESHIN CLAN SKRYRE WARLORD CLAN

Witaj na oficjalnej stronie gry Warhammer: Mark of Chaos.



"Strzeżcie się mnie, śmiertelnicy, gdyż jam jest Namaszczony, Ulubiony Syn Chaosu, Plaga tego świata.
Przy mnie gromadzą się armie bogów, i moja wola oraz mój miecz sprawią, że wasze słabowite narody upadną."
 
Archaon, lord Czasów Końca
 
 
"Widzę w Waszych oczach, że boicie się tego wroga. Widzę w Waszych oczach zapytanie o to, jak walczyć z tak przerażającymi monstrami. Żołnierze Imperium, znam na to odpowiedź. Będziemy z nimi walczyć naszą stalą i naszą odwagą, ale przede wszystkim będziemy z nimi walczyć naszą wiarą w Sigmara."
 
Magnus Pobożny,
podczas bitwy u Bram Kislevu




Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited.

Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Darkblade, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Golden Demon, Great Unclean One, GW, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Lord of Change, Mark of Chaos, Nurgle, the Nurgle logo, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Tomb Kings, Twin Tailed Comet Logo, Tzeentch, the Tzeentch logo, Warhammer, Warhammer Online, Warhammer World logo, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2006, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.