Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
  

Zawartość dla pre-orderów Total War: WARHAMMER II



Creative Assembly ujawniło, że ostatnią grywalną rasą do gry Total War: WARHAMMER będą plemiona Norski. Każdy, kto zamówi Total War: WARHAMMER II w wybranych sklepach przed premierą lub kupi grę w pierwszym  tygodniu sprzedaży otrzyma Pakiet Rasy Norsca gratis.


Pakiet Rasy Norsca będzie grywalny w pierwszej części trylogii Total War: WARHAMMER od 10 sierpnia, przed premierą drugiej części, zaplanowanej na 28 września na komputery PC, w polskiej i angielskiej wersji językowej do wyboru.

Na dalekiej północy, między Pustkowiami Chaosu i Morzem Pazurów, leży Norsca. Ten niegościnny półwysep na dalekiej północy Starego Świata jest domem okrutnych plemion wojowników, zaprawionych w boju przez nieustępliwe zamieci, lodowatą tundrę oraz potwornych mieszkańców tej przeklętej krainy. Są fanatycznymi wyznawcami Mrocznych Bogów i zrobią wszystko, aby dowieść swej potęgi, poszukując godnych przeciwników i nowych obszarów do plądrowania.

Ta zawartość do pobrania pozwala toczyć rozgrywkę rasą Norskan, barbarzyńskich plemion pałających się łowami i grabieżami w imię mrocznych bóstw. Ten zahartowany lodowatym wichrem, śnieżycami i zmaganiami z przerażającymi monstrami lud istnieje tylko po to, by siać zniszczenie.

Wkrótce po premierze Total War: WARHAMMER II posiadaczy obu gier otrzymają olbrzymią aktualizację za darmo. Nowa, połączona mapa kampanii umożliwi graczom podbój zarówno Starego, jak i Nowego Świata jakąkolwiek z ras z podstawowej wersji gry, jak i z posiadanych dodatków.

Total War: WARHAMMER – Norsca

  • Podbij Stary Świat jako plemiona Norski i Zimowego Kła.
  • Dwóch nowych, legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec i Throgg.
  • Werbuj norskańskich lordów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Werbuj trzy nowe rodzaje bohaterów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Zadowól Mrocznych Bogów, aby otrzymać wspaniałe nagrody!
  • Zapoluj na najpotężniejsze potwory Starego Świata i przeciągnij je na swoją stronę.
  • Nowe jednostki, do których należą wyjątkowe potwory, w tym Mamuty Wojenne i Żmije
  • Mrozu.
  • Spowalniaj przeciwników za pomocą umiejętności bojowej „Odmrożenie”.
  • Przebijaj się przez armie wroga za pomocą umiejętności „Szał” i „Berserk”.

 

  • Opis

Na dalekiej północy, między Pustkowiami Chaosu i Morzem Pazurów, leży Norsca. Ten niegościnny półwysep na dalekiej północy Starego Świata jest domem okrutnych plemion wojowników, zaprawionych w boju przez nieustępliwe zamieci, lodowatą tundrę oraz potwornych mieszkańców tej przeklętej krainy. Są fanatycznymi wyznawcami Mrocznych Bogów i zrobią wszystko, aby dowieść swej potęgi, poszukując godnych przeciwników i nowych obszarów do plądrowania.

  • Styl gry

Norskańska kampania skupia się na ciągłym plądrowaniu i zniszczeniu. Ich głównym źródłem dochodów są najazdy i kradzieże. Prowadzi to do bardzo mobilnego i skupiającego się na walce stylu gry – twoje armie muszą się stale poruszać i często ścierać z wrogiem. Burzenie osad umożliwia wznoszenie monolitów poświęconych Mrocznym Bogom Norski... a oni zawsze nagradzają wiernych!

W walce armie Norski są szybkie i okrutne, a ich trzon stanowią dzicy i ciężko uzbrojeni grasanci. Po wzniesieniu odpowiednich budynków mogą werbować różne potworne jednostki, takie jak trolle, wojowników fimirów, norskańskie wilki lodowe i skórne wilki. Na szczycie drzewka rozwoju budynków znajduje się żmij mrozu i olbrzymi mamut wojenny.

Wyjątkowe mechaniki Norski

  • Oddanie bogom

Po podbiciu osady norskańskie frakcje mają wyjątkową możliwość po bitwie. Poza okupacją i plądrowaniem, mogą zniszczyć osadę i wnieść monolit jednego z czterech Mrocznych Bogów, których personifikują jako Orła, Kruka, Węża i Ogara. Im więcej takich tworów, tym większa przychylność bogów. Nagrody są przyznawane jako coraz większe premie do kampanii oraz bitw czy,
w niektórych przypadkach, wyjątkowych jednostek lub postaci.

  • Warunki zwycięstwa

Złożenie przysięgi na wierność jednemu z bogów i zdobycie jego najwspanialszej nagrody otwiera drogę do zwycięstwa w kampanii. Bogowie są zazdrośni i odtrącona przez ciebie trójka nie będzie tym zachwycona. Wyślą najpotężniejszych czempionów, aby rzucili ci wyzwanie, co aktywuje serię zadań prowadzących do wspaniałego zakończenia.

  • Polowanie na potwory

Gdy umiejętność „Łowca Potworów” zostanie odblokowana w drzewku technologicznym, norskańska frakcja zyskuje dostęp do Potwornych Arkan. W tej starożytnej księdze znajduje się lista najpotężniejszych bestii i potworów, które zamieszkują świat. Gracz może wybrać początkowe polowania, dzięki czemu wyruszy na składające się z wielu etapów zadanie, kończące się bitwą z tymi legendarnymi stworzeniami. Po pokonaniu ich gracz otrzyma legendarne trofea, które może przekazać swoim postaciom. W niektórych przypadkach potwory mogą być okiełznane i wykorzystywane w bitwach.

  • Odmrożenie

W oddziałach pojawiają się lodowe jednostki, takie jak norskańskie wilki lodowe i norskańskie lodowe trolle, które dysponują umiejętnością bierną „Odmrożenie”. Ten nowy efekt w znacznym stopniu spowalnia jednostki walczące w zwarciu, dzięki czemu łatwiej można dogonić uciekających lub próbujących zajść z flanki. Potężny żmij mrozu dysponuje umiejętnością „Aura Chłodu”, która przez cały czas spowalnia ruch pobliskich wrogich jednostek.

  • Dominacja!

Zbierz norskańskie plemiona, pokonując ich przywódców w walce. Taki pokaz dominacji sprawi, że łatwiej przyjmą twoje zwierzchnictwo!

  • Posterunki

Posterunki grasantów można zakładać w podbitych nadmorskich osadach poza Norscą. Oferują one podstawowe opcje werbunkowe i przydają się do uzupełniania strat twoich wędrujących armii. Zdobycie stolic frakcji poza Norscą – takich jak Altdorf, Zamek Drakenhof i tym podobnych – umożliwi założenie norskańskich osad. Władanie tymi miastami pozwala także na poznanie sekretów pierwszych właścicieli, co odblokowuje wyjątkowe technologie badawcze.

Nowi legendarni lordowie

Kampanii Norski może przewodzić jeden z dwóch legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec, przywódca frakcji Norsca, lub Throgg, król trolli i przywódca frakcji Zimowy Kieł. Każdy z nich zaczyna w innym miejscu i posiada wyjątkowe premie do kampanii oraz bitwy.

  • Wulfrik Wędrowiec

Wulfrik jest nieustępliwym katem. Przemierza lądy i morza odziany w czaszki ofiar, wzbudzając szacunek. Zabijał smoki i królów, wysoko urodzonych lordów i legendarne bestie. Nikt nie odmawia rzuconego przez niego wyzwania – szczególnie, że zostaje wygłoszone w ojczystym języku ofiary.

Wulfrik jest potężnym przywódcą i fechmistrzem o wyjątkowych umiejętnościach oraz mającym dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Posiada atrybut „Napastnik oblężniczy”, który umożliwia mu zignorowanie konieczności posiadania machin oblężniczych przed zaatakowaniem osad otoczonych murami. Wszystkie jednostki mamutów w jego armii zyskują premię do ataku w zwarciu, wszystkie jednostki grasantów mają zmniejszony koszt utrzymania, a każda jednostka w jego świcie wzbudza strach.

Wulfrik posiada także osobistą umiejętność do walki zwaną „Morski Kieł”, na cześć swojego słynnego statku. To potężny atak o dużym zasięgu. Użyty w odpowiednim momencie może powalić i zabić wielu wrogów. W czasie walki umiejętność „Łowca Czempionów” umożliwia mu unieruchomienie
wrogich postaci, gdy z nim walczą.

  • Throgg

Trolle słyną nie tylko z siły fizycznej, ale także kompletnego braku inteligencji. To właśnie wyróżnia Throgga spośród reszty jego pobratymców – jest wyjątkowo inteligentny jak na swój gatunek. Jego szczerbaty wizerunek skrywa przebiegłość, którą Throgg wykorzystuje, aby zaprowadzić mróz północy w krainach ludzi.


Throgg to potężny przywódca i wojownik o wyjątkowych umiejętnościach oraz mający dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Ponieważ jest królem trolli, jednostki trolli i lodowych trolli mają zmniejszony koszt utrzymania, a wszystkie jednostki w jego armii są niewrażliwe na wszelkie formy wyczerpania. Wzmacnia także odporność fizyczną wszystkich trolli i lodowych trolli.


Jeżeli Throgg przechwyci osadę Eringrad w Krainie Trolli, może tam wybudować wyjątkowy budynek – Jaskinia Kamiennego Tronu – który wzmacnia wszystkie trolle. Dysponuje też wyjątkowym atakiem zwanym „Obfite wymioty”.

Nowy władca

  • Przywódca grasantów

Przywódcy grasantów, stojący na czele norskańskich armii, mogą pochwalić się wyjątkowymi sekwencjami osobistych specjalizacji na swoich drzewkach umiejętności, co pozwala im doskonalić określone aspekty walki i osiągnąć potężne zdolności aktywne oraz pasywne, które wpływają na ich skuteczność bojową. Każda z tych ścieżek specjalizacji związana jest z jednym z czterech norskańskich bogów, a charakter tych zdolności inspirowany jest jego postacią. Wodzowie mogą także odblokowywać serie wierzchowców aż do potężnego mamuta wojennego.

  • Nowi bohaterowie

Norskańskie armie mogą werbować trzy nowe rodzaje bohaterów do wspierania wojska i
wykonywania akcji na mapie kampanii.

  • Łak wilczej skóry 

Te ogromne bestie są pod każdym względem lepsze od spokrewnionych z nimi wilczych skór. Są nie tylko potężnymi wojownikami, skutecznymi w walce z dużymi wrogami, ale też mają dwie odrębne, wzajemnie wykluczające się ścieżki rozwoju umiejętności, które dają im duże premie do wsparcia pobliskich jednostek w ataku lub obronie.

  • Szaman czarownik (domeny śmierci, metalu, ognia)

Norskańscy czarownicy mogą specjalizować się w domenach metalu, ognia lub śmierci. Jednak Norskanin to zawsze Norskanin... ci magowie to nie wymoczki! Poprawiają atak w zwarciu i mogą jeździć rydwanami.

  • Siewca niedoli fimirów (domeny cienia, ognia)

Siewcy niedoli fimirów są wprawnymi czarownikami, ale dzięki imponującej posturze i muskulaturze są również potężnymi wojownikami. Ci bohaterowie o podwójnej roli najlepiej sprawdzają się w wirze walki, rzucając czary i wspomagając oddziały zdolnościami bojowymi. Posiadają również ataki magiczne i są w stanie rozbijać zbroje.

INFORMACJE O GRUPIE CENEGA 

Grupa Cenega jest najdynamiczniej rozwijającą się firmą w sektorze gier komputerowych w Europie środkowo-wschodniej. Jako jedyna firma z regionu oferuje usługi dystrybucyjne w więcej niż jednym kraju. Zakres działalności obejmuje tłumaczenie, promowanie i wprowadzanie na rynek gier na komputery osobiste (PC) oraz konsole Sony PlayStation4 (PS4), Sony PlayStation3 (PS3), Sony PlayStation Vita, Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo Wii na 4 rynkach: Czechy, Polska, Słowacja, Węgry. W chwili obecnej Cenega wydaje gry komputerowe w kooperacji z 1C Company, BANDAI NAMCO Entertainment, Bethesda Software, Capcom Interactive, Paradox Interactive, Play Way SA, SEGA Europe Ltd, Sold Out, Square Enix, Take 2 Interactive, Warner Bros.Interactive Entertainment. W katalogu wydawniczym Cenega znajdują się tak popularne marki, jak Batman: Arkham, Borderlands, DOOM,  Fallout, Football Manager, Grand Theft Auto, Mafia, Mortal Kombat, Street Fighter, Tekken, The Elder Scrolls, Total War, Tomb Raider,  Sid Meier’s Civilization czy LEGO Video Games.  Więcej informacji o grupie można znaleźć pod adresem www.cenega.com, a o poszczególnych tytułach na www.cenega.pl



21-07-2017, 23:08 | Jobisz
Powiązane wieści:

Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.

Witaj na oficjalnej stronie gry Warhammer: Mark of Chaos.



"Strzeżcie się mnie, śmiertelnicy, gdyż jam jest Namaszczony, Ulubiony Syn Chaosu, Plaga tego świata.
Przy mnie gromadzą się armie bogów, i moja wola oraz mój miecz sprawią, że wasze słabowite narody upadną."
 
Archaon, lord Czasów Końca
 
 
"Widzę w Waszych oczach, że boicie się tego wroga. Widzę w Waszych oczach zapytanie o to, jak walczyć z tak przerażającymi monstrami. Żołnierze Imperium, znam na to odpowiedź. Będziemy z nimi walczyć naszą stalą i naszą odwagą, ale przede wszystkim będziemy z nimi walczyć naszą wiarą w Sigmara."
 
Magnus Pobożny,
podczas bitwy u Bram Kislevu




Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited.

Chaos, the Chaos device, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, Darkblade, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Golden Demon, Great Unclean One, GW, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, the Khorne logo, Lord of Change, Mark of Chaos, Nurgle, the Nurgle logo, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, the Slaanesh logo, Tomb Kings, Twin Tailed Comet Logo, Tzeentch, the Tzeentch logo, Warhammer, Warhammer Online, Warhammer World logo, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2006, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.