Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Valkiria - Polub nas na Fejsie
  
Strona startowa > Dyariusze
Dyariusze:

Cztery monety - dyariusz galerniczy (NOWOŚĆ)

Będzie (się) działo - dyariusz wojenny o perypetiach Panów Graczy z pewną holenderską armatą

Bracia we mgle - czyli o rodzinnych zatargach oraz magii vel omamach sprawa, dyariusz dziwów, sztuk czartowskich i stworów niezwykłych pełen

Ciupazkami psubratów! - dyariusz, w którym Panowie Gracze znajdą się w środku konfliktu szlachcica z tatrzańskimi zbójcami

Deja vu - dyariusz (nie bez zdarzeń magicznych) o tym, jakie konsekwencje może przynieść kochliwość

Do wieży z nim! - warcholski dyariusz o tym, jak Swawolna Kompanija swego przyjaciela z kłopotów prawnych musi ratować

Do wsi przyszła zaraza, czyli witaj, wesoła przygodo! - krotochwilny dyariusz o tym, co szlachta ma zrobić, jeśli zrządzeniem losu grozi jej zaraza

Dwie drogi - dyariusz, w którym Swawolna Kompanija stanie przed szansą odnalezienia skarbu lub też drugą z dróg pojedzie...

Dziewięć córek. Część I: Obłuda - pierwsza część kampanii, w której Panowie Gracze w czas wojny trzydziestoletniej będą poszukiwać dziewięciu przeklętych cór diabelskich

FLIS, rozdział VIII
- konspekty dyariuszy o najrozmaitszych perypetiach Panów Graczy podczas żeglugi rzecznej

Golem gdański - dyariusz o tym, jak się Swawolna Kompanija w Gdańsku z żydowskimi czarami zmierzyć musi

Gorące gody część 1 oraz część 2 - dyariusz weselny o zdarzeniach, które miały miejsce z okazji ślubu kompana Panów Graczy

Grajoszki - dyariusz o tym, co człeka mogą za przygody spotkać, gdy na własnej wsi gospodarzy

Iżby głowę unieść cało - albo "Oddawaj waść cukier", dyariusz o poszukiwaniach skradzionego wojewodzie dobra

Jak zamarzło łańcuckie piekło - dyariusz o zdarzeniach roku 1624 i rozprawie z niesławnymi Stadnickimi z Łańcuta

Jeniec turecki - dyariusz o gościnnych ziemiach Wielkopolski i pewnym człeku, co jeńcem tureckim się mieni

(NOWOŚĆ) Koncepty przygód in tempore kozackiej inkursji - czyli 30 pomysłów na dyariusze zarówno dla szlachty, jak i buntowników Chmielnickiego

List Królewski - czyli dyariusz, w którym ów tytułowy list żelazny od króla ginie, a Panowie Gracze odszukać go muszą, by kompanowi pomóc (dyariusz konkursowy)

Łysogórskie harce - dyariusz, w którym są czarty, duchy, wywołańce, sam Lucyfer z nimi do spółki, a przeciwko tylko garstka odważnych Panów Graczy

Mulier insidiosa - dyariusz, w którym przyjdzie Swawolnej Kompaniji przyjaciela poratować, któremu kaduka zasądzono; a droga będzie długa, kręta i kłopotami wybrukowana

Na Szweda! - dyariusz krotochwil pełen, w którym Panowie Gracze w rolach plebejów przegonią Szwedów sprośnych z Nowego Sącza

O sapieżyńskiej klątwie - dyariusz, w którym przyjdzie czas opuścić Rzeczpospolitą i udać się na pielgrzymkę do Ojca Świętego

Odwiedziny w piekle - nie całkiem poważny dyariusz czartowski, w którym się pokarze, że co inszego szablą zbójów bigosować, a insza sprawa walczyć z własnymi żądzami i pokusami

Quo iure? - to jest dyariusz o tym, jak Swawolnej Kompaniji przyjdzie prawdę odkrywać, którą plotka fałszywa przesłania

Prywata magnata... - dyariusz, w którym Swawolna Kompanija aż dwóch infamisów napotka i z nimi się rozprawić musiała będzie (zwycięzca konkursu)

SALIGIA, czyli siedem przypadłości z geniuszem w tle - w którym są pielgrzymka do Rzymu, siedem grzechów głównych i sztuka Caravaggia opisane (dyariusz konkursowy)

Sąd polubowny - krotochwilny i warcholski dyarusz, w którym sobie po hultajsku Panowie Gracze z sędziami będą poczynać

Skrutynium - dyariusz kryminalny, w którym Panowie Gracze rozwiążą zagadkę morderstwa w czas sejmu elekcyjnego 1587 roku

Szkice tatarskie część 1 oraz
część 2 - to jest dwa tuziny konceptów dyariuszy dla Panów Braci Tatarów

Śmiałym fortuna sprzyja - dyariusz, w którym w czas niespokojny Panwie Gracze posłować będą do południowych sąsiadów Rzeczypospolitej, a nawet z Kozakami poganina gromić

Turcyk
- dyariusz o tym, jak Panowie Gracze ruszą do Turcji ratować wziętego w jasyr Polaka nie wiedząc, że się w intrygę jego wroga osobistego wplątują

Tykocin, czyli sprawa żydowska - w którym Panowie Gracze zmierzyć się będą musieli ze sprytnym a skrupułów pozbawionym żydowskim kupcem (dyariusz konkursowy)

Veni, Vidi, Vici?
oraz dodatki do dyariusza - w którym to dyariuszu Pan Gracz samotnie z prawdziwym diabelstwem się zmierzyć będzie musiał (w nawiązaniu do gry Wampir: Maskarada)

W stepie szerokim - dyariusz żołnierski, w któym Panom Graczom trzy dni w stepie spędzić przyjdzie

Z panną Joanną perturbacyje część 1 oraz część 2 - dyariusz o przygodach z okazji wydania pewnej panny za mąż

Złota Brama  część 1 oraz część 2 - dyariusz gdański, w którym Kompanija zagadkę kryminalną rozwiąże i ojczyźnie, przeciw Szwedowi, się przysłuży

Zły sąsiad - dyariusz, w którym pannę z klasztoru Panowie Gracze będą ratować i zmierzą się z największym wrogiem szlachcica - sąsiadem



Żyd Moszko poleca!

Kup na Targowisku!
Konotacya
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Zapomnieliście hasła taktycznego?
Rejestracja

Szukaj







Na Sejmiku
Żołnierze: 0

Cywile: 40

Statystyki
Gości w sumie: 2915093
Dziś gości: 112
Ten miesiąc: 4137
Rekord gości: 2237
Gości wczoraj: 192