Valkiria Network

Terminal Główny Militarnej Sieci Valkiria to miejsce gdzie znajdziesz najnowsze informacje ze świata ogólnie rozumianej rozrywki, fantastyki i gier wideo. Poznaj nową... Lepszą Rzeczywistość! Chcesz wiedzieć więcej?

Slaider 01

Federacja V-Sieci

Valkiria Network skupia wiele stron tematycznych o różnorodnej tematyce, w tym: grach wideo, technologii, historii, literaturze i fantastyce. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 02

Dołącz do V-Sieci

Zarejestruj się w Valkiria Network! Przeglądaj i komentuj publikacje, dołącz do V-Game, zostań współpracownikiem lub redaktorem MSV. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 03

Zagraj w V-Game

Każdy użytkownik MSV w swoim profilu znajdzie zaimplementowaną grę przeglądarkową w klimacie V-Sieci. Załóż mundur i ruszaj na misję. Chcesz wiedzieć więcej?

Slider 04

Holy Potatoes!

Nasze bohaterki to ziemniaki, a cała galaktyka to jeden wielki warzywny targ. Dobry humor, kosmos, walka, dobra fabuła, to właśnie Holy Potatoes! We're in Space?!

Slider 05

Torment: Tides of Numenera

Mógłbym pisać długo o Torment, szczegółowo opisując jego fenomenalnie rozbudowany świat, przyrodę, postaci, czy fabułę, ale po co, skoro Wy sami możecie tego doświadczyć.

Slider 06

Heroes & Generals

Jeśli tak jak ja lubisz klimat II wojny światowej to koniecznie zainstaluj tę grę! Jestem pewien, że się na niej absolutnie nie zawiedziesz.

Slider 07

Necropolis: Brutal Edition

Ta gra to totalny, bezgraniczny i nieprzebrany skarbiec FE-NO-ME-NAL-NEJ zabawy, który otwiera się tak naprawdę dopiero w grze wieloosobowej.

Slider 08
Creative uruchamia Aurora SDK dla serii Sound BlasterX
30-09-2017, 11:34 | 135 x przeczytano | ARTUT

Creative Technology Ltd ogłosiła dziś, że uruchamia pakiet Aurora SDK. To narzędzie pozwoli zmienić system Aurora Reactive Lighting w otwartą platformę. Dzięki temu deweloperzy będą mogli swobodnie zmieniać animacje i synchronizować zachowanie podświetlenia. Aż 16.8-miliona kolorów posiada Aurora Reactive Ligting System, który znaleźć można w Sound BlasterX Katana, Vanguard K08, Siege M04, AE-5 oraz Kratos S5.


Informacja prasowa:

Aurora SDK jest systemem z API. Umożliwia to deweloperom programowanie sprzętu, który obsługuje technologię Creative Sound BlasterX RGB. SDK zostanie dostarczony wraz z przykładowymi kodami, dokumentacją oraz biblioteką API. Dzięki temu nawet początkujący programiści będą mogli szybko i sprawnie rozpocząć pracę.

SDK jest również wyposażony w Aurora Unity, która synchronizuje zachowanie systemu oświetlenia w produktach Sound BlasterX. Deweloperzy będą mogli stworzyć ekosystem, który składać się będzie z różnych produktów działających jako jeden w kwestii oświetlenia. Przykładowo wtedy, kiedy w danej grze bohater zostanie ranny światła w urządzeniach zmienią się na czerwone, kiedy będziemy atakowali przeciwnika zobaczymy pomarańczowe oświetlenie. Może ono także być wyświetlane w trybie „oddychania”, kiedy szukamy wroga. Możliwości są wręcz nieskończone.

Twórcy, którzy zarejestrują się w programie SDK otrzymają miesięczną aktualizację poprawek z ulepszoną funkcjonalnością, a takżę będą mogli korzystać ze wsparcia od Creative. Programiści mogą pobrać wersję beta Aurora SDK ze strony: BlasterX.com/AuroraSDK.

 

Kompatybilność:

Aurora SDK pracuje z następującymi produktami Aurora Reactive Lighting System:

  • Sound BlasterX Katana
  • Sound BlasterX Vanguard K08
  • Sound BlasterX Siege M04
  • Sound Blaster AE-5 PCIe DAC
  • Sound BlasterX Kratos S5 2.1 USB

 

Wymagania

  • Windows 7 i wyższy (32-bit oraz 64-bit)*
  • Język programowania C++
  • Windows 10 (64-bit) jest rekomendowany do optymalnej wydajności

Powiązane wieści:
 


 
30-09-2017, 11:44 | ARTUT | Komentarzy w sumie: 4676
No i to jest zajebisty patent! Krótko mówiąc oświetlenie Waszych urządzeń będzie mogło reagować według planu programistów, czyli np. przygasnąć i zabłysnąć w chwili wybuchu na ekranie, zaczerwienić się w chwili postrzału czy reagować na to co po prostu dzieje się na ekranie (trochę podobnie jak oświetlenie w Padzie na PS4. Świetne rozwiązanie i czekam jak będę mógł to sprawdzić w rzeczywistości.


Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.
   $$5#3... transmisja przerwana...