Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
Valkiria - Polub nas na Fejsie
  

Zawartość dla pre-orderów Total War: WARHAMMER II



Creative Assembly ujawniło, że ostatnią grywalną rasą do gry Total War: WARHAMMER będą plemiona Norski. Każdy, kto zamówi Total War: WARHAMMER II w wybranych sklepach przed premierą lub kupi grę w pierwszym  tygodniu sprzedaży otrzyma Pakiet Rasy Norsca gratis.


Pakiet Rasy Norsca będzie grywalny w pierwszej części trylogii Total War: WARHAMMER od 10 sierpnia, przed premierą drugiej części, zaplanowanej na 28 września na komputery PC, w polskiej i angielskiej wersji językowej do wyboru.

Na dalekiej północy, między Pustkowiami Chaosu i Morzem Pazurów, leży Norsca. Ten niegościnny półwysep na dalekiej północy Starego Świata jest domem okrutnych plemion wojowników, zaprawionych w boju przez nieustępliwe zamieci, lodowatą tundrę oraz potwornych mieszkańców tej przeklętej krainy. Są fanatycznymi wyznawcami Mrocznych Bogów i zrobią wszystko, aby dowieść swej potęgi, poszukując godnych przeciwników i nowych obszarów do plądrowania.

Ta zawartość do pobrania pozwala toczyć rozgrywkę rasą Norskan, barbarzyńskich plemion pałających się łowami i grabieżami w imię mrocznych bóstw. Ten zahartowany lodowatym wichrem, śnieżycami i zmaganiami z przerażającymi monstrami lud istnieje tylko po to, by siać zniszczenie.

Wkrótce po premierze Total War: WARHAMMER II posiadaczy obu gier otrzymają olbrzymią aktualizację za darmo. Nowa, połączona mapa kampanii umożliwi graczom podbój zarówno Starego, jak i Nowego Świata jakąkolwiek z ras z podstawowej wersji gry, jak i z posiadanych dodatków.

Total War: WARHAMMER – Norsca

  • Podbij Stary Świat jako plemiona Norski i Zimowego Kła.
  • Dwóch nowych, legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec i Throgg.
  • Werbuj norskańskich lordów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Werbuj trzy nowe rodzaje bohaterów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Zadowól Mrocznych Bogów, aby otrzymać wspaniałe nagrody!
  • Zapoluj na najpotężniejsze potwory Starego Świata i przeciągnij je na swoją stronę.
  • Nowe jednostki, do których należą wyjątkowe potwory, w tym Mamuty Wojenne i Żmije
  • Mrozu.
  • Spowalniaj przeciwników za pomocą umiejętności bojowej „Odmrożenie”.
  • Przebijaj się przez armie wroga za pomocą umiejętności „Szał” i „Berserk”.

 

  • Opis

Na dalekiej północy, między Pustkowiami Chaosu i Morzem Pazurów, leży Norsca. Ten niegościnny półwysep na dalekiej północy Starego Świata jest domem okrutnych plemion wojowników, zaprawionych w boju przez nieustępliwe zamieci, lodowatą tundrę oraz potwornych mieszkańców tej przeklętej krainy. Są fanatycznymi wyznawcami Mrocznych Bogów i zrobią wszystko, aby dowieść swej potęgi, poszukując godnych przeciwników i nowych obszarów do plądrowania.

  • Styl gry

Norskańska kampania skupia się na ciągłym plądrowaniu i zniszczeniu. Ich głównym źródłem dochodów są najazdy i kradzieże. Prowadzi to do bardzo mobilnego i skupiającego się na walce stylu gry – twoje armie muszą się stale poruszać i często ścierać z wrogiem. Burzenie osad umożliwia wznoszenie monolitów poświęconych Mrocznym Bogom Norski... a oni zawsze nagradzają wiernych!

W walce armie Norski są szybkie i okrutne, a ich trzon stanowią dzicy i ciężko uzbrojeni grasanci. Po wzniesieniu odpowiednich budynków mogą werbować różne potworne jednostki, takie jak trolle, wojowników fimirów, norskańskie wilki lodowe i skórne wilki. Na szczycie drzewka rozwoju budynków znajduje się żmij mrozu i olbrzymi mamut wojenny.

Wyjątkowe mechaniki Norski

  • Oddanie bogom

Po podbiciu osady norskańskie frakcje mają wyjątkową możliwość po bitwie. Poza okupacją i plądrowaniem, mogą zniszczyć osadę i wnieść monolit jednego z czterech Mrocznych Bogów, których personifikują jako Orła, Kruka, Węża i Ogara. Im więcej takich tworów, tym większa przychylność bogów. Nagrody są przyznawane jako coraz większe premie do kampanii oraz bitw czy,
w niektórych przypadkach, wyjątkowych jednostek lub postaci.

  • Warunki zwycięstwa

Złożenie przysięgi na wierność jednemu z bogów i zdobycie jego najwspanialszej nagrody otwiera drogę do zwycięstwa w kampanii. Bogowie są zazdrośni i odtrącona przez ciebie trójka nie będzie tym zachwycona. Wyślą najpotężniejszych czempionów, aby rzucili ci wyzwanie, co aktywuje serię zadań prowadzących do wspaniałego zakończenia.

  • Polowanie na potwory

Gdy umiejętność „Łowca Potworów” zostanie odblokowana w drzewku technologicznym, norskańska frakcja zyskuje dostęp do Potwornych Arkan. W tej starożytnej księdze znajduje się lista najpotężniejszych bestii i potworów, które zamieszkują świat. Gracz może wybrać początkowe polowania, dzięki czemu wyruszy na składające się z wielu etapów zadanie, kończące się bitwą z tymi legendarnymi stworzeniami. Po pokonaniu ich gracz otrzyma legendarne trofea, które może przekazać swoim postaciom. W niektórych przypadkach potwory mogą być okiełznane i wykorzystywane w bitwach.

  • Odmrożenie

W oddziałach pojawiają się lodowe jednostki, takie jak norskańskie wilki lodowe i norskańskie lodowe trolle, które dysponują umiejętnością bierną „Odmrożenie”. Ten nowy efekt w znacznym stopniu spowalnia jednostki walczące w zwarciu, dzięki czemu łatwiej można dogonić uciekających lub próbujących zajść z flanki. Potężny żmij mrozu dysponuje umiejętnością „Aura Chłodu”, która przez cały czas spowalnia ruch pobliskich wrogich jednostek.

  • Dominacja!

Zbierz norskańskie plemiona, pokonując ich przywódców w walce. Taki pokaz dominacji sprawi, że łatwiej przyjmą twoje zwierzchnictwo!

  • Posterunki

Posterunki grasantów można zakładać w podbitych nadmorskich osadach poza Norscą. Oferują one podstawowe opcje werbunkowe i przydają się do uzupełniania strat twoich wędrujących armii. Zdobycie stolic frakcji poza Norscą – takich jak Altdorf, Zamek Drakenhof i tym podobnych – umożliwi założenie norskańskich osad. Władanie tymi miastami pozwala także na poznanie sekretów pierwszych właścicieli, co odblokowuje wyjątkowe technologie badawcze.

Nowi legendarni lordowie

Kampanii Norski może przewodzić jeden z dwóch legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec, przywódca frakcji Norsca, lub Throgg, król trolli i przywódca frakcji Zimowy Kieł. Każdy z nich zaczyna w innym miejscu i posiada wyjątkowe premie do kampanii oraz bitwy.

  • Wulfrik Wędrowiec

Wulfrik jest nieustępliwym katem. Przemierza lądy i morza odziany w czaszki ofiar, wzbudzając szacunek. Zabijał smoki i królów, wysoko urodzonych lordów i legendarne bestie. Nikt nie odmawia rzuconego przez niego wyzwania – szczególnie, że zostaje wygłoszone w ojczystym języku ofiary.

Wulfrik jest potężnym przywódcą i fechmistrzem o wyjątkowych umiejętnościach oraz mającym dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Posiada atrybut „Napastnik oblężniczy”, który umożliwia mu zignorowanie konieczności posiadania machin oblężniczych przed zaatakowaniem osad otoczonych murami. Wszystkie jednostki mamutów w jego armii zyskują premię do ataku w zwarciu, wszystkie jednostki grasantów mają zmniejszony koszt utrzymania, a każda jednostka w jego świcie wzbudza strach.

Wulfrik posiada także osobistą umiejętność do walki zwaną „Morski Kieł”, na cześć swojego słynnego statku. To potężny atak o dużym zasięgu. Użyty w odpowiednim momencie może powalić i zabić wielu wrogów. W czasie walki umiejętność „Łowca Czempionów” umożliwia mu unieruchomienie
wrogich postaci, gdy z nim walczą.

  • Throgg

Trolle słyną nie tylko z siły fizycznej, ale także kompletnego braku inteligencji. To właśnie wyróżnia Throgga spośród reszty jego pobratymców – jest wyjątkowo inteligentny jak na swój gatunek. Jego szczerbaty wizerunek skrywa przebiegłość, którą Throgg wykorzystuje, aby zaprowadzić mróz północy w krainach ludzi.


Throgg to potężny przywódca i wojownik o wyjątkowych umiejętnościach oraz mający dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Ponieważ jest królem trolli, jednostki trolli i lodowych trolli mają zmniejszony koszt utrzymania, a wszystkie jednostki w jego armii są niewrażliwe na wszelkie formy wyczerpania. Wzmacnia także odporność fizyczną wszystkich trolli i lodowych trolli.


Jeżeli Throgg przechwyci osadę Eringrad w Krainie Trolli, może tam wybudować wyjątkowy budynek – Jaskinia Kamiennego Tronu – który wzmacnia wszystkie trolle. Dysponuje też wyjątkowym atakiem zwanym „Obfite wymioty”.

Nowy władca

  • Przywódca grasantów

Przywódcy grasantów, stojący na czele norskańskich armii, mogą pochwalić się wyjątkowymi sekwencjami osobistych specjalizacji na swoich drzewkach umiejętności, co pozwala im doskonalić określone aspekty walki i osiągnąć potężne zdolności aktywne oraz pasywne, które wpływają na ich skuteczność bojową. Każda z tych ścieżek specjalizacji związana jest z jednym z czterech norskańskich bogów, a charakter tych zdolności inspirowany jest jego postacią. Wodzowie mogą także odblokowywać serie wierzchowców aż do potężnego mamuta wojennego.

  • Nowi bohaterowie

Norskańskie armie mogą werbować trzy nowe rodzaje bohaterów do wspierania wojska i
wykonywania akcji na mapie kampanii.

  • Łak wilczej skóry 

Te ogromne bestie są pod każdym względem lepsze od spokrewnionych z nimi wilczych skór. Są nie tylko potężnymi wojownikami, skutecznymi w walce z dużymi wrogami, ale też mają dwie odrębne, wzajemnie wykluczające się ścieżki rozwoju umiejętności, które dają im duże premie do wsparcia pobliskich jednostek w ataku lub obronie.

  • Szaman czarownik (domeny śmierci, metalu, ognia)

Norskańscy czarownicy mogą specjalizować się w domenach metalu, ognia lub śmierci. Jednak Norskanin to zawsze Norskanin... ci magowie to nie wymoczki! Poprawiają atak w zwarciu i mogą jeździć rydwanami.

  • Siewca niedoli fimirów (domeny cienia, ognia)

Siewcy niedoli fimirów są wprawnymi czarownikami, ale dzięki imponującej posturze i muskulaturze są również potężnymi wojownikami. Ci bohaterowie o podwójnej roli najlepiej sprawdzają się w wirze walki, rzucając czary i wspomagając oddziały zdolnościami bojowymi. Posiadają również ataki magiczne i są w stanie rozbijać zbroje.

INFORMACJE O GRUPIE CENEGA 

Grupa Cenega jest najdynamiczniej rozwijającą się firmą w sektorze gier komputerowych w Europie środkowo-wschodniej. Jako jedyna firma z regionu oferuje usługi dystrybucyjne w więcej niż jednym kraju. Zakres działalności obejmuje tłumaczenie, promowanie i wprowadzanie na rynek gier na komputery osobiste (PC) oraz konsole Sony PlayStation4 (PS4), Sony PlayStation3 (PS3), Sony PlayStation Vita, Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo Wii na 4 rynkach: Czechy, Polska, Słowacja, Węgry. W chwili obecnej Cenega wydaje gry komputerowe w kooperacji z 1C Company, BANDAI NAMCO Entertainment, Bethesda Software, Capcom Interactive, Paradox Interactive, Play Way SA, SEGA Europe Ltd, Sold Out, Square Enix, Take 2 Interactive, Warner Bros.Interactive Entertainment. W katalogu wydawniczym Cenega znajdują się tak popularne marki, jak Batman: Arkham, Borderlands, DOOM,  Fallout, Football Manager, Grand Theft Auto, Mafia, Mortal Kombat, Street Fighter, Tekken, The Elder Scrolls, Total War, Tomb Raider,  Sid Meier’s Civilization czy LEGO Video Games.  Więcej informacji o grupie można znaleźć pod adresem www.cenega.com, a o poszczególnych tytułach na www.cenega.pl



21-07-2017, 23:08 | Jobisz
Powiązane wieści:

Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.

Witaj na stronie Komandorii Warhammera!
Jeśli chcesz przysłużyć się Cesarzowi, zgłoś się do dowódcy w celu zyskania kolejnych wskazówek!
Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Szukaj

Nowości w V-Sklepie




Na służbie:
Żołnierze: 1
joanqp3
Cywile: 26

Statystyki wizyt:
Wizyty: 3309719
Dziś gości: 2
Ten miesiąc: 2773
Rekord gości: 43842
Gości wczoraj: 182