Valkiria Network | V-Game | Gry komputerowe | Ogniem i Mieczem | Gry fabularne | Dzikie Pola | Neuroshima | Świat Mroku | Warhammer
Film | Star Wars | Literatura | Andrzej Pilipiuk | Jacek Komuda | Zmierzch | Komiks | Planszówki | Karcianki | Wędrowycz | Bitewniaki | II wojna światowa
     
Orzeł Biały #2
Valkiria - Polub nas na Fejsie
     (0|0)
  
Seven: The Days Long Gone w planie Cenegi
01-09-2017, 09:20 | 51 x przeczytano | ARTUT

Cenega, oficjalny partner IMGN.PRO w Polsce z przyjemnością informuje, że do jej planu wydawniczego trafiła gra RPG Seven: The Days Long Gone, która została stworzona przez studio Fool’s Theory we współpracy z IMGN.PRO. Gra będzie dostępna w podwójnej wersji językowej – polskiej (napisy) i angielskiej na komputery osobiste. Zobacz tutaj materiał wideo z Gamescomu 2017. Muzykę do gry stworzył sam  Marcin Przybyłowicz – kompozytor fenomenalnej ścieżki dźwiękowej do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dalsze szczegóły wydania opublikujemy wkrótce.


Informacja prasowa:

IMGN.PRO prezentuje filmik z rozgrywki Seven: The Days Long Gone pokazywany na Gamescomie! Teriel jako mistrz złodziei ma niemało przydatnych umiejętności takich jak niewidzialność, teleportacja czy spowolnienie. Przekonaj się, jak wygląda korzystanie z różnorodnych pułapek i broni, oraz poznaj jedną z minigier. Możesz też po raz pierwszy posłuchać świetnego dubbingu oraz kolejnych fragmentów kapitalnej oprawy muzycznej stworzonej przez Marcina Przybyłowicza – kompozytora ścieżki dźwiękowej Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Zobacz tutaj materiał wideo z Gamescomu 2017.

Na najnowszym filmiku Seven: The Days Long Gone zobaczysz gruntownie przebudowany interfejs, menu ekwipunku, statystyki swojego bohatera, dziennik zadań... i wiele innych! Zakradaj się i eliminuj swoich przeciwników z ukrycia, wbijając im nóż w plecy. Korzystaj z różnorodnych typów broni – włóczni, mieczy, sztyletów czy toporów, które różnią się pod względem indywidualnego zasięgu, prędkości zadawania ciosów i przypisanych ataków specjalnych.

A jeśli wolisz mniej konwencjonalne metody, korzystaj z różnorodnych umiejętności jak na mistrza złodziei przystało. Bardzo przydatna okaże się również niewidzialność, choć przeciwnicy wciąż będą w stanie usłyszeć Twoje kroki. Tu jednak pomoże Ci silent runner – gdy już rozpłyniesz się w powietrzu, za jego pomocą wyciszysz całkowicie swoje ruchy. Nikt nie będzie w stanie Ciebie wykryć. Życie ułatwi Ci również chronosphere – wytwarzając pole skoncentrowanej energii spowolnisz ruchy przeciwników. Z kolei flash umożliwi momentalne przemieszczenie się z punktu A do punktu B – przydatne, gdy będziesz chciał wejść przeciwnikowi za plecy.

Przy Seven: The Days Long Gone pracują aktorzy głosowi, którzy mają na swoim koncie dubbing do hitów takich jak Mass Effect: Andromeda, Wiedźmin, Divinity: Original Sin, Total War: Warhammer, LittleBigPlanet czy Star Wars: The Old Republic. Próbkę ich pracy możesz usłyszeć już teraz, oglądając najnowszy materiał.

Zaprezentowano również działanie broni długodystansowej na przykładzie kuszy – twórcy udostępnili opcję automatycznego celowania, ale jeśli preferujesz system manualny, namierzanie przeciwników ułatwi Ci parabola wyznaczająca tor lotu strzały.

Zastawiaj pułapki: wybuchowe i elektryczne miny czy bomby gazowe mogą okazać się bardzo przydatne. Teriel jest w stanie zamieszczać je nie tylko na ziemi czy drzwiach, ale i nawet przytwierdzać do ciał pokonanych przeciwników. Aby zwabić wroga, korzystaj z elementów otoczenia, wywołując hałas w wybranym miejscu.

Jeśli jesteś fanem minigier, w Seven: The Days Long Gone również znajdziesz coś dla siebie. W najnowszym wideo przedstawiono hakowanie paneli, z rozgrywką stanowiącą ewolucję słynnego Froggera. Przedostań się z lewego krańca ekranu na prawy, omijając po drodze przeszkody. Przygotuj się na stopniowo wzrastający poziom trudności!

Wszystko to w wyjątkowych, responsywnych, wielopoziomowych mapach, reagujących na pracę kamery. Jak już raz wsiąkniesz w niezwykły świat Imperium Vetrall, nie będzie odwrotu…

O GRZE SEVEN: THE DAYS LONG GONE

Seven: The Days Long Gone
to izometryczne RPG w 3D, w którym gracze mogą bez ograniczeń eksplorować sandboksowy świat Imperium Vetrall. Wprowadzone do gry poruszanie się systemem parkourowym nie tylko pozwala graczom na swobodne omijanie przeszkód niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, ale również redefiniuje założenia rozgrywki klasyczne dla tego gatunku.

Akcja gry toczy się wiele lat po tym, jak świat Seven został dotknięty apokalipsą. Gracz wciela się w postać opętanego przez starożytnego demona mistrza złodziei, który zostaje zesłany na więzienną wyspę Peh - miejsce, w którym splatają się ze sobą pozostałości po zaawansowanej technologicznie cywilizacji z zabobonami rodem ze średniowiecza. Peh stanie się areną spisków, odkryć i zdrad. A główny bohater zostanie postawiony przed najtrudniejszą misją w swojej karierze.

SEVEN: THE DAYS LONG GONE – GŁÓWNE CECHY ROZGRYWKI:

·        Izometryczne RPG w 3D rozgrywające się w świecie, który setki lat wcześniej został dotknięty nuklearną apokalipsą.

·        Sandboksowy, tętniący życiem świat Imperium Vetrall, który gracze będą mogli poznawać bez żadnych ograniczeń.

·        Zachwycające, zróżnicowane lokacje. Od tajemniczych bagien, przez Mortbane – małe miasteczko na wyspie Peh, po Hallard - zaawansowaną technologicznie stolicę Imprerium Vetrall, siedzibę Imperatora Druguna.

·        Różnorodność sposobów osiągnięcia celu w ramach questów.

·        Poruszanie się systemem parkourowym pozwalające na swobodne omijanie przeszkód, niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, oraz zmieniające sposób postrzegania gatunku.

·        Niezwykły świat, w którym przeplatają się ze sobą mroczne przesądy i zaawansowana technologia.

Grę można zamówić w przedsprzedaży m.in. na muve.pl oraz gry-online.pl.                                                                                                                                                                                         

INFORMACJE O IMGN.PRO

IMGN.PRO to światowy wydawca i twórca gier komputerowych, którego siedziba mieści się w Bielsku-Białej. Studio tworzą specjaliści, za którym stoi ponad 10 letnie doświadczenie w branży gier komputerowych.

INFORMACJE O Fool’s Theory

Fool’s Theory zostało założone w 2015 roku. Zespół składa się z weteranów branży z licznymi tytułami wysokobudżetowymi na koncie, którzy przyczynili się do sukcesu gier takich jak Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Wiedźmin 3: Dziki Gon, Ancient Space, Hard West i wielu mniejszych, niezależnych tytułów. http://www.foolstheory.com/

Microsoft Xbox One, Microsoft Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo Wii na 4 rynkach: Czechy, Polska, Słowacja, Węgry. W chwili obecnej Cenega wydaje gry komputerowe w kooperacji z 1C Company, BANDAI NAMCO Entertainment, Bethesda Software, Capcom Interactive, Paradox Interactive, Play Way SA, SEGA Europe Ltd, Sold Out, Square Enix, Take 2 Interactive, Warner Bros. Interactive Entertainment. W katalogu wydawniczym Cenega znajdują się tak popularne marki, jak Batman: Arkham, Borderlands, DOOM,  Fallout, Football Manager, Grand Theft Auto, Mafia, Mortal Kombat, Street Fighter, Tekken, The Elder Scrolls, Total War, Tomb Raider,  Sid Meier’s Civilization czy LEGO Video Games.  Więcej informacji o grupie można znaleźć pod adresem www.cenega.com, a o poszczególnych tytułach na www.cenega.pl




Skomentuj:
Nie posiadasz uprawnień by dodawać komentarze.

Witamy w terminalu Militarnej Sieci Valkiria. Wszystkim rekrutom przypominamy o obowiązku rejestracji swych danych w celu podjęcia służby w siłach zbrojnych MSV.

Życzymy owocnej służby!!

* * *
Zaciągnij się do jednostki lub zostań jej dowódcą!

* * *

Szukasz kontaktu z V-Sztabem? Napisz do nas: kontakt[at]valkiria.net

* * *

Wrogą propagandę należy zwalczać! Do tego najlepiej nadaje się rakieta naprowadzana VX456.

* * *


Gdy zostaniesz ranny na polu bitwy, pamiętaj by wzywać Podsystem Medyczny tylko w przypadku bezpośredniego zagrożenia wszystkich funkcji życiowych. Nieuzasadnione wezwania będą karane!

* * *

W przypadku utraty łączności z Terminalem Głównym nie zapominaj o Podręcznym Zestawie Samobójczym!

* * *












Studia - jakie?
Co ostatnio przeczytałam(em)?
Ostatnio słuchałem...
W jaką planszówkę ostatnio...
gdzie kupujecie?
Assassin's Creed [x360]
Wiedźmin MMORPG
W co teraz gracie?
Najstarsze gry w jakie...
Przywita się..


Profil użytkownika
Pseudonim

Hasło

Zapisz login

Przypomnij hasło!
Rejestracja

Na służbie:
Żołnierze: 0

Cywile: 30

Statystyki wizyt:
Wizyty: 2932949
Dziś gości: 107
Ten miesiąc: 3482
Rekord gości: 2237
Gości wczoraj: 133




Tako milczy Zaratustra - plansze


Saga o Atlasie i Axisie #3 - plansze


Ralph Azham #8: Nie pochwycisz płynącej rzeki - plansze


Ostatki - plansze


Layers of Fear - screeny


Najnowsze pliki

Interior #1
Interior jest biuletynem z fanowskimi materiałami do gry fabularnej...
Ja, Diablica - fragment
Ymar - fragment
Nowa Fantastyka 08/2010 - zapowiedź
Powrót do Katedry Szkarłatnych Witraży - raport z sesji Klanarchii

$$5#3... transmisja przerwana...

Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera
Magazyn Valkiria
Propaganda
V-Game
E-mail
Imię
Format

-->